Ogólnie takie wartości są w porządku
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
Maniek1995
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3
- Rejestracja: 16 kwie 2018, 22:45
- Lokalizacja: świebodzin
Wtryski 3.0 ASB
Witam Panowie mozecie mi powiedziec coś o moich wtryskach, w jakim są stanie
18:21:24 Grupa 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
-8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
-12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
-12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
18:21:24 Grupa 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
28.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
14.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
18:21:24 Grupa 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
26.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (4F9 910 401 B)
18:21:42 Grupa 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
-4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
-2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
18:21:42 Grupa 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
18:21:42 Grupa 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
18:21:24 Grupa 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
-8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
-12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
-12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
18:21:24 Grupa 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
28.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
14.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
18:21:24 Grupa 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
26.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (4F9 910 401 B)
18:21:42 Grupa 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
-4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
-2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
18:21:42 Grupa 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
18:21:42 Grupa 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
była: A4B5 2.6 V6 Jest A6C6 3.0TDI ASB
-
Maniek1995
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3
- Rejestracja: 16 kwie 2018, 22:45
- Lokalizacja: świebodzin
-
mat1324
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 15143
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Zacinanie występuje przy lejących wtryskach
. Z racji tego, że są ujemne korekty, to sterownik skraca czas wtrysku, co przekłada się na dłuższe odpalanie. Po odpaleniu jest już normalnie, ale często auto i tak dymi oraz przybywa mu oleju.
Podkładek nie trzeba nowych, ponieważ są razem z wtryskami. Jedynie brakuje środkowych oringów, ale to groszowa sprawa w SPAM do ceny wtrysków. Jeśli pokrywki/dekielki/zaślepki są zmęczone, to warto je wymienić, ponieważ będzie sączyć się olej po pokrywach.
Podkładek nie trzeba nowych, ponieważ są razem z wtryskami. Jedynie brakuje środkowych oringów, ale to groszowa sprawa w SPAM do ceny wtrysków. Jeśli pokrywki/dekielki/zaślepki są zmęczone, to warto je wymienić, ponieważ będzie sączyć się olej po pokrywach.
-
mat1324
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 15143
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
No bez przesady
. Jedna kosztuje w ASO ok. 80 zł, a potrzeba 6 sztuk. Kładka mocująca jest gruba, a wtrysku mocno się nie przykręca (10 Nm), więc nie jest w stanie się aż tak odkształcić. Według instrukcji serwisowej należy je wymienić, ale dość mocno podnosi to koszt wymiany.
![Obrazek]()

Ostatnio zmieniony 07 maja 2018, 22:09 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.
mat1324 pisze:Zacinanie występuje przy lejących wtryskach. Z racji tego, że są ujemne korekty, to sterownik skraca czas wtrysku, co przekłada się na dłuższe odpalanie. Po odpaleniu jest już normalnie, ale często auto i tak dymi oraz przybywa mu oleju.
Podkładek nie trzeba nowych, ponieważ są razem z wtryskami. Jedynie brakuje środkowych oringów, ale to groszowa sprawa w SPAM do ceny wtrysków. Jeśli pokrywki/dekielki/zaślepki są zmęczone, to warto je wymienić, ponieważ będzie sączyć się olej po pokrywach.
Dzięki za odpowiedz, tylko jak mi wyjasnisz sprawę, że byłem w serwisie Audi Bydgoszcz i powiedzieli mi, że wtryski są ok, prócz na 6 cylindrze pracuje poza zakresem. Oczywiście wymieniłem odrazu na nowy. Nie dawało mi to wszytko spokoju jednak i wszystkie zdemontowałem i wysłałem na maszyne do Bosch Diesel Serwis na Podkarpaciu. Raport z serwisu, wtryski sprawne. Auto nie dymi nie postoju. przyspieszna normalnie, tylko te przycinki co jakis czas. Czasem to trochę siara, jak auto zaczyna odpalać i na sekunde brak prądu jakby >.
Pozdrawiam.
-
Pawu0206
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 20
- Rejestracja: 08 maja 2018, 20:58
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Witam wszystkich. Mam pytanie czy poniższe korekty mogą powodować drganie silnika 2.7 TDI BPP 180km ? Tak jak radziliście zalalem najpierw na 45l liqui moly 2666, a później na cały bak. Na 4 wytryskach wartości spadly o 2 a na dwoćh pozostałych wzrosły o 2. Korekty obecnie sa takie:
072: 6, 14, 6
073: 20, 6, 16
074: 4, 4, 16
075: 10, 14, 16
076: 12, 16, 12
077: 6, 20, 16
Na rozgrzanym silniku, z klima i w pozycji P
013: 0.19 mg/H
0.05 mg/H
-0.09 mg/H
014: -0.09 mg/H
-0.19 mg/H
0.24 mg/H
Wydaje mi się że przybywa też oleju, ale to chyba wina DPF. Samochód użytkowany głównie w mieście. Podpowie mi ktoś przy jakich warunkach załącza koń wypalanie DPF ?
Ewentualnie jak wymusić wypalenie DPF na postoju i czy warto to robić? Czy wtedy niezakończone procesy wykasuja się?
Posiadam skaner viakena tylko nie wiem za bardzo jak rozpocząć ta procedurę.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
072: 6, 14, 6
073: 20, 6, 16
074: 4, 4, 16
075: 10, 14, 16
076: 12, 16, 12
077: 6, 20, 16
Na rozgrzanym silniku, z klima i w pozycji P
013: 0.19 mg/H
0.05 mg/H
-0.09 mg/H
014: -0.09 mg/H
-0.19 mg/H
0.24 mg/H
Wydaje mi się że przybywa też oleju, ale to chyba wina DPF. Samochód użytkowany głównie w mieście. Podpowie mi ktoś przy jakich warunkach załącza koń wypalanie DPF ?
Ewentualnie jak wymusić wypalenie DPF na postoju i czy warto to robić? Czy wtedy niezakończone procesy wykasuja się?
Posiadam skaner viakena tylko nie wiem za bardzo jak rozpocząć ta procedurę.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.









