Od siebie dodam, by tę próbę zrobić minimalnie 10-15 minut po zgaszeniu silnika, rozgrzanego do 90 stopni (najlepiej trochę pojeździć i "przycisnąć" furmankąarczi0044 pisze:Jeśli wierzyć wykresowi to tak, sprawdz jak odpala na rozgrzanym silniku, czy nie przycina rozrusznik( takie są objawy lejących wtrysków). Poczytaj na forum na ten temat, jest tu sporo informacji.
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
NastyMosquito
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
NastyMosquito
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
NastyMosquito
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Wszędzie tam, gdzie rozglądałem się za wtryskami było wyraźnie napisane, że ewentualna reklamacja będzie jedynie wtedy rozpatrywana, jeśli wtryski były montowane (a co za tym idzie-kodowane) tylko w warsztatach/serwisach, które mają do tego "uprawnienia".Zabawa594 pisze:A dlaczego niby jak zakodujesz sam to tracisz gwarancje ? przeciez sterownik nie przyjmie innych kodów aniżeli te które wtrysk ma zakodowane
Ale pewnie nie masz się czym martwić jeśli lejesz dobre paliwko.Dziś przeróżne rzeczy robią tak, by popsuły się w 25 miesiącu użytkowania
tak w ASO powiedzieli... może być coś poważniejszego?NastyMosquito pisze:No to nieźle się dzieje....
Dziś będe mądrzejszy, jestem umowiony z mechanikiem.
ps. Możecie polecić dobrego fachowca od wtrysków. Najlepiej jakby był z okolic Warszawy, Płocka, Olsztyna, Ostrołęki (wszędzie mam w granicach 100km)
- kuebk
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 176
- Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
- Imię: Martin
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Czy ktos spotkal sie z sytuacja w ktorej za jakis czas po wymianie wtryskow (3-4 miesiace) korekcje na wtryskiwaczach ponownie zaczely wygladac podejrzanie?
Zastanawia mnie np jak zachowuja sie korekcje w grupach 72-77 podczas gdy np:
- jest nieprawidlowa mieszanka paliwowa-powietrzna
- turbo puszcza olej
- nagar na wtryskach
Zastanawia mnie np jak zachowuja sie korekcje w grupach 72-77 podczas gdy np:
- jest nieprawidlowa mieszanka paliwowa-powietrzna
- turbo puszcza olej
- nagar na wtryskach
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Przez lejące wtryski właśnie mogą być takie objawy jakie napisałeś..prócz puszczania turbo oczywiście..Sprawdź turbo ..A jakie masz te korekty teraz?kuebk pisze:Czy ktos spotkal sie z sytuacja w ktorej za jakis czas po wymianie wtryskow (3-4 miesiace) korekcje na wtryskiwaczach ponownie zaczely wygladac podejrzanie?
Zastanawia mnie np jak zachowuja sie korekcje w grupach 72-77 podczas gdy np:
- jest nieprawidlowa mieszanka paliwowa-powietrzna
- turbo puszcza olej
- nagar na wtryskach
Odezwała Ci się sonda lambda?
Moje po 5 miesiącach wyglądają tak.
Adres 01: Silnik (4F0 910 402 N)
11:42:51 Grupa 072
-12.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
11:42:51 Grupa 073
-8.0 ms Korekcja czasu
6.0 ms Korekcja czasu
2.0 ms Korekcja czasu
11:42:51 Grupa 074
-10.0 ms Korekcja czasu
2.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
Poniedziałek,16,Listopad,2015,11:43:45:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
Robert
Adres 01: Silnik (4F0 910 402 N)
11:43:33 Grupa 077
0.0 ms Korekcja czasu
12.0 ms Korekcja czasu
10.0 ms Korekcja czasu
Poniedziałek,16,Listopad,2015,11:44:07:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
Robert
Adres 01: Silnik (4F0 910 402 N)
11:43:56 Grupa 075
-12.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
11:43:56 Grupa 076
-8.0 ms Korekcja czasu
2.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
11:43:56 Grupa 077
0.0 ms Korekcja czasu
12.0 ms Korekcja czasu
10.0 ms Korekcja czasu
Wtryski regenerowane..
-
PrzemcioC6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 55
- Rejestracja: 18 wrz 2015, 12:58
- Lokalizacja: Elbląg
wtryski
Witaj Robert!! Hmm jakie masz objawy , przycina moze przy odpalaniu ? , dosc wysokie na minusie - 8 , -12 leja ciut jak to wyglada naprawde , bys teraz kupil nowe czy dalej regenerowane tego nikt dobrze nie zrobi .... ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
W tej chwili jest jakieś 8 tyś po wymianie...Na ile wystarczą to nie mówili,jest rok gwarancji..Na razie jest ok..PrzemcioC6 pisze:Robert74, Cześć, ile już km zrobiłeś na regenerowanych wtryskach i powiedzieli Ci, że na ile mniej więcej starczą?
[ Dodano: 2015-12-09, 09:37 ]
Takie korekty mają też koledzy na wtryskach nowych,-8,-12,u mnie wszystkie objawy ustąpiły i na razie jest ok,na dzień dzisiejsz bym kupił,ale trzeba ich pilnować,przed wysyłką upewniać się czy na pewno są zakodowane,ja drugim razem sprawdzałem kody przed montażem..andi50 pisze:Witaj Robert!! Hmm jakie masz objawy , przycina moze przy odpalaniu ? , dosc wysokie na minusie - 8 , -12 leja ciut jak to wyglada naprawde , bys teraz kupil nowe czy dalej regenerowane tego nikt dobrze nie zrobi .... ?
Pozdrawiam
Na razie obserwuję na bieżąco ,latam dość często do NL więc kilometry się robią.Sam jestem ciekaw ile wytrzymają.
-
Adacho
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 74
- Rejestracja: 30 paź 2015, 10:22
- Imię: Adam
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Newark
przeczytałem kilka postów i zadania sa podzielone co do regenerowanych wtrysków.
Czy macie jakieś pewne źródła, gdzie można kupić regenerowane a najlepiej nowe wtryski BD, ostatecznie AH?
Dzieki
Czy macie jakieś pewne źródła, gdzie można kupić regenerowane a najlepiej nowe wtryski BD, ostatecznie AH?
Dzieki
Ostatnio zmieniony 14 gru 2015, 13:37 przez Adacho, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam ja jestem po wymianie wtrysków , wymienione na regenerowane ale fabrycznie przez BOSCH w trybie wymiany z końcówką AX WSZYSTKIE OBJAWY ZNIKNEŁY -auto jest dynamiczniejsze
ALE... zaczeło dłużej kręcić o 1 sekunde na ciepłym i o 2sekundy na zimnym czy mogą być wadliwe ? czy może mechanik coś zrobił nie tak a może źle zakodowane ?
ALE... zaczeło dłużej kręcić o 1 sekunde na ciepłym i o 2sekundy na zimnym czy mogą być wadliwe ? czy może mechanik coś zrobił nie tak a może źle zakodowane ?
Witam, wydaje mi sie, ze mam podniesiony stan oleju w swoim c6. Na bagnecie jest stan na tej kulce. Wiec podłączyłem od razu vaga, zeby sprawdzic wtryski. Samochod nie kopci, spalanie normalne. Na wszystkich grupach od 72-77 wyświetla 0,0. Tylko w 72 w trzeciej kolumnie wyświetla -4. Czy jest to możliwe zeby wtryski były tak idealne? Jesli nie to czego moge nie miec tych wartości? Jakies kodowanie? W grupach 13 jest na rozgrzanym silniku -0,38, -0,19, -0,33 w 14 grupie 0,56, 0,38, 0,0. Prosze o pomoc, bo sam juz nie mam pojęcia czy to przy wymianie oleju nalano za duzo oleju czy jest cos nie tak.









