[ BRF 2.0 136 KM] Wymiana turbo na większe
[ BRF 2.0 136 KM] Wymiana turbo na większe
Witam. Mam pytanie, z racji ze moje turbo zaczyna się już od jakiegoś czasu odzywać szczególnie na zimnym silniku, pomału rozważam wymianę. Z racji ze $ idą teraz w nieruchomość nie chciał bym za dużo ładować ale naszła mnie pewna myśl. Auto ma zrobione wirusa i fimc centralny i jakoś tam powiedzmy, pozwala się przemieszczać ale skoro już mam wymieniać to chciał bym wsadzić turbo od 170KM. Mój motor to 2.0 tdi BRF, I teraz pytanie od jakiego Silnika szukać turbo? Ewentualnie co jeszcze po za turbo będzie potrzebne? Czy może lepiej zrobić hybrydę? z góry dziękuję za wszystkie informacje. pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 06 sie 2021, 20:27
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zelzate
Re: [ BRF 2.0 136 KM] Wymiana turbo na większe
Witam
Podepnę się pod temat
Chciał bym prosić was o instrukcje jak się zabrać za demontaż turbo w a6 c6 2008 2.0 TDI 136hp brf
Wrzuca w notlauf jak ja rozpędzić chce
Auto nie ma mocy,problem ma wejść w obroty ,puszcza czarne bąki z rury wydechowej ,
między 2.500 a 3.000rpm notlauf
No Chyba ze zamiast go trzymać na gazie ,puszczę gaz i ponownie wcisnę to normalnie się rozpędza i za kilka przełożeń dalej znowu to samo .
Odma Ok ,a dolot mokry od oleju od rury spod obudowy filtra powietrza az po egr/kolektor wiem bo czyściłem ,
Zimna strona turbiny mały luz na wirniku
Auto ma 320tys nalatane pewny przebieg ,ori turbo
Auto kupiłem za granica 3 letnie z przebiegiem 72tys po leasingu .
Myśle ze opisałem w miarę czytelnie
Dziękuje za ewentualne rady
Pozdrawiam
Podepnę się pod temat
Chciał bym prosić was o instrukcje jak się zabrać za demontaż turbo w a6 c6 2008 2.0 TDI 136hp brf
Wrzuca w notlauf jak ja rozpędzić chce
Auto nie ma mocy,problem ma wejść w obroty ,puszcza czarne bąki z rury wydechowej ,
między 2.500 a 3.000rpm notlauf
No Chyba ze zamiast go trzymać na gazie ,puszczę gaz i ponownie wcisnę to normalnie się rozpędza i za kilka przełożeń dalej znowu to samo .
Odma Ok ,a dolot mokry od oleju od rury spod obudowy filtra powietrza az po egr/kolektor wiem bo czyściłem ,
Zimna strona turbiny mały luz na wirniku
Auto ma 320tys nalatane pewny przebieg ,ori turbo
Auto kupiłem za granica 3 letnie z przebiegiem 72tys po leasingu .
Myśle ze opisałem w miarę czytelnie
Dziękuje za ewentualne rady
Pozdrawiam