Witajcie
Mój napinacz paska klinowego odmówił posłuszeństwa i niestety muszę go wymienić. Czy wymieniał już ktoś z Was ten o to napinacz i mógłby poinstruować jak to zrobić ?
Pozdrawiam
Wymiana napinacza paska wieloklinowego.
Wymiana napinacza paska wieloklinowego.
Czasami na drodze spotyka się szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku wbrew rozsądkowi... czasami aż ciężko ich wyprzedzić.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Potrzebujesz napinacza o numerze 038 903 315 AN, któremu odpowiada np. INA 534 0164 10. Zamieszczam także instrukcje z ELSY << link >>. W skrócie należy poluzować napinacz i zablokować go za pomocą blokady (można użyć np. pasującego w otwór torxa). Następnie ściągamy pasek, a od tyłu odkręcamy śrubę mocującą napinacz. Potem przykręcamy nowy napinacz, który fabrycznie ma już założoną blokadę (patrz rysunek poniżej) i zakładamy pasek. Na końcu wyciągamy blokadę, aby zwolnić napinacz, składamy wszystko z powrotem i gotowe
.
[ Dodano: 2017-08-09, 22:52 ]
Na Twoim miejscu od razu wymieniłbym pasek oraz jedną rolkę, czyli cały zestaw
. Pasek wielorowkowy ma numer 03G 903 137 E » CONTITECH 6PK1613, a rolka 03G 145 276 A » INA 532 0565 10.

[ Dodano: 2017-08-09, 22:52 ]
Na Twoim miejscu od razu wymieniłbym pasek oraz jedną rolkę, czyli cały zestaw
