Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

wtryski, duze spalanie

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
woszo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 07 sty 2011, 21:00
Lokalizacja: Mikołów

wtryski, duze spalanie

Post autor: woszo » 29 sty 2017, 18:12

Witam kolegów
Szybkie pytanko jeden z wtrysków w grupie 14 odbiega nieco od reszty. Czy to jakaś tragedia?
Która to głowica od kierowcy czy pasażer?

17:18:13 Group 013
-0.38 mg/str Inj. Quantity
0.14 mg/str Inj. Quantity
-0.09 mg/str Inj. Quantity


17:18:13 Group 014
-0.28 mg/str Inj. Quantity
0.89 mg/str Inj. Quantity
-0.42 mg/str Inj. Quantity

A teraz hardkor sprawa na zimym pali spoko do 13l jak sie rozgrzeje to po miescie 17 - 20 l.
Dpf wykodowany wtryski prawie nowe, sonda nowa. 3.0 CDYA 265000km

Pozdrawiam kolegów

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 sty 2017, 18:25

Jak na prawie nowe wtryski, to korekty bieżące nie są zbyt piękne. Jeśli po wymianie wtrysków zrobiłeś już ok. 5 tysięcy km, to pokaż korekty długoterminowe z grup 72-77. Piąty wtrysk nieco odbiega od reszty <uoee> .

Awatar użytkownika
woszo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 07 sty 2011, 21:00
Lokalizacja: Mikołów

wtryski, duze spalanie

Post autor: woszo » 29 sty 2017, 18:57

18:49:20 Group 072
12.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
-4.0 ms Time Corr.


18:49:20 Group 073
11.0 ms Time Corr.
-7.0 ms Time Corr.
-10.0 ms Time Corr.


18:49:20 Group 074
14.0 ms Time Corr.
-9.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.


18:49:48 Group 075
18.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-5.0 ms Time Corr.


18:49:48 Group 076
15.0 ms Time Corr.
5.0 ms Time Corr.
-1.0 ms Time Corr.


18:49:48 Group 077
14.0 ms Time Corr.
-1.0 ms Time Corr.
-4.0 ms Time Corr.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 sty 2017, 19:27

Według korekt, które podałeś wtryski są w dobrym stanie. Może delikatnie są zapieczone, ale bez paniki <okok>. Dopóki auto nie dymi, nie przybywa oleju, to nie ma się czym martwić.

[ Dodano: 2017-01-29, 19:27 ]
Pytałeś się też, w której głowicy znajduje się ten niby podejrzany wtrysk. Ogólnie w naszych autach cylindry numeruje się w ten sposób:

szyba
3----6
2----5
1----4
zderzak

Tak samo bank 1 zawsze jest po stronie pasażera, a bank 2 po stronie kierowcy.

Awatar użytkownika
woszo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 07 sty 2011, 21:00
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: woszo » 29 sty 2017, 19:37

A jak sprawa spalania pisałem Ci na PW? Dziękuje za pomoc;)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 sty 2017, 20:17

Nie dostałem żadnej wiadomości na PW <uoee> . Jeśli chodzi o spalanie, to trochę za duże. Powinno być ok. 7-8 w trasie i góra 10-12 w mieście. Czy usuwając DPFa zostały wyłączone dawki powtryskowe? Mogą powodować wzrost spalania i przybywanie oleju. Powtrysk służy do podniesienia temperatury, aby sterownik mógł rozpocząć wypalanie filtra.

Awatar użytkownika
woszo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 07 sty 2011, 21:00
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: woszo » 29 sty 2017, 20:53

Tak wszystko zostało zrobione jak należy. Poziom oleju Ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl