Zastanawia mnie wpływ chipa na żywotność DPF w autach użytkowanych w mieście. Czy któryś z kolegów użytkuje może chipowane auto z DPF w warunkach typowo miejskich? Zastanawiam się nad chipowaniem 3.0 TDI w aucie, które robi niewiele tras (powiedzmy 1000 km trasa raz na 2000 km po mieście) i nie wiem czy nie wykończę w ten sposób DPF. A wycięcie filtra nie wchodzi w rachubę.
Jakby nie patrzeć auto z chipem wyrzuca z siebie więcej sadzy i filtr zapycha się szybciej.
[ ASB 3.0 232 KM] Wpływ chipa na żywotność DPF w mieście
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
DPF to ZUO wymyślone przez chciwych ludzi.
Pod płaszczykiem ochrony środowiska naciąga się klientów na niepotrzebne koszta.
80% przypadków uszkodzenia systemu filtrowania sadzy to niepotrzebne wymiany oleju srednio co 3 tyś.km (przybywa ropy w oleju silnikowym) i niszczenie środowiska przez wypalanie sadzy nagromadzonej w filtrze.
Gdzie tu ekologia?
Pod płaszczykiem ochrony środowiska naciąga się klientów na niepotrzebne koszta.
80% przypadków uszkodzenia systemu filtrowania sadzy to niepotrzebne wymiany oleju srednio co 3 tyś.km (przybywa ropy w oleju silnikowym) i niszczenie środowiska przez wypalanie sadzy nagromadzonej w filtrze.
Gdzie tu ekologia?