Witam
Mam problem z moca w audi a6 c6 3.0 tdi
Na początku tracił moc tylko przy wysokich prędkosciach teraz czesciej turbina jest odcieta niż działa
na kompie pokazuje nastepujące błedy
16785
System recyrkulacji spalin - za mały przeplyw spalin
19804
Jednostka sterująca turbospręrzarką - uszkodzony OBW D -bład wraca po kasowaniu
16619
Cisnienie doładowania -za niskie cisnieniew kanale dolotowym
za pomoz z góry dziekuje
[ INNY] Witam mam problem z moca w a6 c6 3.0 tdi
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Odnośnie błędów:
16785:
-sprawdź wiązkę do zaworu EGR, przeczyść EGR, ewentualnie wymień (gdzieś na forum jest procedura diagnostyki EGR przy pomocy VCDS'a).
19804:
- sprawdź bezpieczniki i wiązkę do kontrolera turbiny J724 (poszukaj procedury diagnostycznej J724).
16619:
- sprawdź zawór N75 (ciśnienia doładowania).
16785:
-sprawdź wiązkę do zaworu EGR, przeczyść EGR, ewentualnie wymień (gdzieś na forum jest procedura diagnostyki EGR przy pomocy VCDS'a).
19804:
- sprawdź bezpieczniki i wiązkę do kontrolera turbiny J724 (poszukaj procedury diagnostycznej J724).
16619:
- sprawdź zawór N75 (ciśnienia doładowania).
pare dni temu wyczysciłem turbine i jest dużo lepiej nie pali sie już check engine jezdze pare dni ale niestety znowu raz miałem zdarzenie odciecia mocy stało sie to jak jechałem powyżej 160 i szybko zwolniłem po odpaleniu samochodu znowu jest wszystko ok Turbina podobno tez jest w stanie dobrym samochód ma przejechane 185 tys
sprawdze EGR i sterownik oczywiscie opisze jak cała historia sie zakonczy
dziekuje za pomoc
sprawdze EGR i sterownik oczywiscie opisze jak cała historia sie zakonczy
dziekuje za pomoc
Witam , przyłączam się do tematu . Kupiłem wspomnianą audi po wypadku . Wszystko super po naprawie śmigała ok. miesiąc a teraz zaczęły się problemy . A więc tak podczas jazdy zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka egr . Lecz nie przejmowałem się zbytnio . Po następnym odpaleniu samochód stracił moc , do 100km/h rozpędza się jak żółw.Po następnym odpaleniu jest ok . Wyczyściłem zawór egr i przez tydzień było ok usunąłem kontrolkę lecz zapaliła się po 20min. jazdy . Autko nadal działało więc się nie przejmowałem . Po tygodniu problem wrócił tylko teraz zgaszenie samochodu nie pomaga , robi to podczas jazdy . Dodam że w autku śmierdzi dieslem . Po wyczyszczeniu nie śmierdziało . Oto logi z VCDS :
Tuesday,14,May,2013,16:27:53:37412
VCDS Version: Release 10.6.5
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 F HW: 4F0 907 401 A
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Software Coding: 0011772
Work Shop Code: WSC 02334 785 00200
VCID: 1F4792D8B726
3 Faults Found:
19804 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 167.7 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 86.4°C
Voltage: 11.93 V
Voltage: 12.01 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 80.9 %
19804 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 011 - Open Circuit
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 167.7 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 86.4°C
Voltage: 11.93 V
Voltage: 12.01 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 80.9 %
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1659 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 38.1 km/h
Duty Cycle: 63.8 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 428.9 mg/str
Duty Cycle: 43.8 %
Mass Air / Rev.: 258.5 mg/str
Readiness: 1 1 0 0 1
Dzisiejszy Log .
Saturday,22,June,2013,13:29:12:37412
VCDS Version: Release 10.6.5
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 F HW: 4F0 907 401 A
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Software Coding: 0011772
Work Shop Code: WSC 02334 785 00200
VCID: 1F4792D8B726
3 Faults Found:
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 1407 /min
Torque: 78.0 Nm
Speed: 21.3 km/h
Duty Cycle: 76.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 399.5 mg/str
Duty Cycle: 33.5 %
Mass Air / Rev.: 211.5 mg/str
19804 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 167.7 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 53.1°C
Voltage: 11.25 V
Voltage: 11.25 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
16619 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached
P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2982 /min
Torque: 397.8 Nm
Speed: 97.4 km/h
Absolute Pres.: 2295.0 mbar
Absolute Pres.: 1468.8 mbar
Mass Air / Rev.: 675.6 mg/str
Temperature: 45.0°C
Duty Cycle: 52.9 %
Readiness: 0 0 0 0 0
Co zrobić ? Od czego zacząć ? gdzie mogę dostać nowy zawór egr bo szukam po całym internecie i brak .
Pozdrawiam
Tuesday,14,May,2013,16:27:53:37412
VCDS Version: Release 10.6.5
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 F HW: 4F0 907 401 A
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Software Coding: 0011772
Work Shop Code: WSC 02334 785 00200
VCID: 1F4792D8B726
3 Faults Found:
19804 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 167.7 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 86.4°C
Voltage: 11.93 V
Voltage: 12.01 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 80.9 %
19804 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 011 - Open Circuit
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 167.7 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 86.4°C
Voltage: 11.93 V
Voltage: 12.01 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 80.9 %
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1659 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 38.1 km/h
Duty Cycle: 63.8 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 428.9 mg/str
Duty Cycle: 43.8 %
Mass Air / Rev.: 258.5 mg/str
Readiness: 1 1 0 0 1
Dzisiejszy Log .
Saturday,22,June,2013,13:29:12:37412
VCDS Version: Release 10.6.5
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 F HW: 4F0 907 401 A
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Software Coding: 0011772
Work Shop Code: WSC 02334 785 00200
VCID: 1F4792D8B726
3 Faults Found:
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 1407 /min
Torque: 78.0 Nm
Speed: 21.3 km/h
Duty Cycle: 76.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 399.5 mg/str
Duty Cycle: 33.5 %
Mass Air / Rev.: 211.5 mg/str
19804 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 167.7 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 53.1°C
Voltage: 11.25 V
Voltage: 11.25 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
16619 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached
P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2982 /min
Torque: 397.8 Nm
Speed: 97.4 km/h
Absolute Pres.: 2295.0 mbar
Absolute Pres.: 1468.8 mbar
Mass Air / Rev.: 675.6 mg/str
Temperature: 45.0°C
Duty Cycle: 52.9 %
Readiness: 0 0 0 0 0
Co zrobić ? Od czego zacząć ? gdzie mogę dostać nowy zawór egr bo szukam po całym internecie i brak .
Pozdrawiam
Co do bledow sterownika sprezarki - Uszkodzony jest sam nastawnik turbosprezarki - najprawdopodobniej po dzwonie albo przestawil sie wzgledem oryginalnej pozycji - musisz sie przyjrzec czy nie poluzowal sie I nie przestawil - to czesty przypadek po dzwonie. Blad wywala przy starcie jak widac gdy sprawdza nastawy po wlozeniu kluczyka. Jesli masz nastawnik turbo VDO srebrny a sprezarka to KKK BorgWarner to sa dostepne jako zastaw naprawczy same nastawniki - tylko trza jechac do ASO zaprogramowac po zamontowaniu albo u kogos kto posiada urzadzenie VAS6395A.
Pozdro
Pozdro
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
mbectb pisze:Co do bledow sterownika sprezarki - Uszkodzony jest sam nastawnik turbosprezarki - najprawdopodobniej po dzwonie albo przestawil sie wzgledem oryginalnej pozycji - musisz sie przyjrzec czy nie poluzowal sie I nie przestawil - to czesty przypadek po dzwonie. Blad wywala przy starcie jak widac gdy sprawdza nastawy po wlozeniu kluczyka. Jesli masz nastawnik turbo VDO srebrny a sprezarka to KKK BorgWarner to sa dostepne jako zastaw naprawczy same nastawniki - tylko trza jechac do ASO zaprogramowac po zamontowaniu albo u kogos kto posiada urzadzenie VAS6395A.
Pozdro
Dokładnie tak jak mówisz , Mam nastawnik vdo i sprężarkę BorkWarner'a . To co do którego serwisu jechać? Mam najbliżej do Bydgoszczy ale czy tam będą mieli ten nastawnik?