[ BPP 2.7 179 KM] Wibracje pompy wysokiego ciśnienia
[ BPP 2.7 179 KM] Wibracje pompy wysokiego ciśnienia
Cześć wszystkim! Mam nadzieje że nie powielam tematu ale jakoś nie trafiłem na nic podobnego. Mam problem z pompą wysokiego ciśnienia, która hałasuje i wpada w wibracje w zakresie obrotów 1100-1300. Po całkowitym rozgrzaniu silnika objawy jakby lekko ustępują. Dziś zdemontowałem górny kolektor w poszukiwaniu ewentualnych luzów ale bez rezultatów. Dodam jeszcze że po za tym silnik pracuje normalnie tzn nie traci mocy itp. Pozdrawiam
Wybieram się dzisiaj szukać pomocy u mechanika. Napisze póniej jaka zapadła diagnoza.
Auto już po diagnostyce. Mechanik twierdzi że poduszki pod silnikiem nie trzymają tak jak powinny i stąd te wibracje. Zastanawiają mnie tylko dwie rzeczy. Dlaczego VCDS nie wykazuje błędu poduszek oraz dlaczego wibracje maleją po rozgrzaniu silnika.
?
Auto już po diagnostyce. Mechanik twierdzi że poduszki pod silnikiem nie trzymają tak jak powinny i stąd te wibracje. Zastanawiają mnie tylko dwie rzeczy. Dlaczego VCDS nie wykazuje błędu poduszek oraz dlaczego wibracje maleją po rozgrzaniu silnika.

Ostatnio zmieniony 04 sty 2016, 19:45 przez robicon, łącznie zmieniany 1 raz.
Cześć! Problem okazał się dosyć banalny. Pęknięty był wspornik stalowy mocujący pompe od strony podszybia oraz odlew aluminiowy od strony chłodnicy. Z relacji mechanika pompa trzymała się tylko na dwóch śrubach. Za cześci serwis wyliczył sobie 1000 złociszy tzn za wspornik stalowy,odlew aluminiowy i plastikową obudowe wewnętrzną. Ja kupiłem wszysko urzywane za 200 stówki plus nowy pasek z napinaczem. Nie mam pojęcia dlaczego było pęknięte bo mam te auto od dwóch miesiecy i dopiero dochodzę co i jak.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 92
- Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Witam Panowie u mnie było podobnie tylko ze łapa była cala pourywały się śruby które trzymają cala łapę i praktycznie pompa trzymała się tylko na jednej śrubie i na pasku zębatym wymieniłem sruby wszystko dokładnie poskręcałem. silnik odpala normalnie nic nie nie dzieje a gdy gasze silnik slychac pisk w okolicy pompy cr dodam ze nic nie było odkręcane nawet poluzowane od pompy
wiecie co to może być proszę o pomoc.
[ Dodano: 2016-02-02, 19:10 ]
problem rozwiązany okazało się ze rura od egr-u była nie dokręcona

[ Dodano: 2016-02-02, 19:10 ]
problem rozwiązany okazało się ze rura od egr-u była nie dokręcona
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 lis 2021, 13:10
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Re: [ BPP 2.7 179 KM] Wibracje pompy wysokiego ciśnienia
Witam.
Mam ten sam problem, śruba od wspornika ukręcona , ten uchwyt czarny od wspornika co mocuje się kolektor jest pęknięty, ale pytanie mam czy było takie grzechotanie lekkie w pompie od tego? Bo u mnie po dodaniu gazu od 900 do 1300obr dostaje ona wibracji i pojawia się taki mały grzechot w tym miejscu właśnie podczas jazdy zwłaszcza, a jak przytrzymam ręką mocno pompę na postoju to ucichnie. Czy to może być od tego że tam jest tak spaprane? Widać że ktoś kiedyś ten uchwyt spawal, dzisiaj wyciągnąłem kawałek urwanej śruby od wspornika aluminiowego..
Mam ten sam problem, śruba od wspornika ukręcona , ten uchwyt czarny od wspornika co mocuje się kolektor jest pęknięty, ale pytanie mam czy było takie grzechotanie lekkie w pompie od tego? Bo u mnie po dodaniu gazu od 900 do 1300obr dostaje ona wibracji i pojawia się taki mały grzechot w tym miejscu właśnie podczas jazdy zwłaszcza, a jak przytrzymam ręką mocno pompę na postoju to ucichnie. Czy to może być od tego że tam jest tak spaprane? Widać że ktoś kiedyś ten uchwyt spawal, dzisiaj wyciągnąłem kawałek urwanej śruby od wspornika aluminiowego..