turbiny gareta mają właśnie tendencję do zapiekania się geometri KKK już nie miała tego problemu lecz zdarzało się i tak są 2 sposoby na zapieczoną geometrię trasa wysokie obroty być może wypali nagar i puści u mnie tak było...
ale najlepiej rozebrać turbo nic skomplikowanego tam nie ma wiele jest instrukcji na forach golfa passata zasada jest ta sama tylko tu nie ma gruszki podciśnieniowej wykręca się ten silniczek
[A6 C6] uszkodzenie jednostki sterowania turbo czy pada samo
Witam czytam i nic nie mogę wyczytac wiec opisze. Mam poobne problemy tylko niewiem o czego zaczac otuz zjechalem z autostrady i autko stracilo kucyki wszedl w tryb awaryjny jes to 3.0 tdi quatro 233 km.tylko to 233 rozgonilo sie gzies po kraju , zadzwonilem o mechanika podpowiedzial mi by zgasic i odpalic autko troche to pomoglo lecz nie na dlugo . Po podpieciu kompa blad swiecy oraz inne juz opisuje
p161a-Swieca zarowa cilindra 1 q10 obwo otwarty
p02350-cisnienie olaowania g31 ponizej zakresu regulacji
p0104-przplywomierz powietrza masowy MAF lub objetosciowy g70
p3348- Aktywacja sterownika turbosprezarki spalin 1 J724 usterka elektryczna
zostaly one wykasowane lecz sprawzono jeszcze po wplywem mocy czyli ruszanie autkiem z pealem w polodze zaczela mrugac ioa swiecy i utrata mocy przy 3000 obrotach . Sprawzalismy parametry turbo i stwierzenie jest takie ze niby przeladowuje turbine powinno byc 2,5 bara a jest 2,7 bara i dlatego konie uciekaja czy to jest wina sterownika czy moga byc jeszcze jakies inne przyczyny autko mam o nieawna ktos pomoże
p161a-Swieca zarowa cilindra 1 q10 obwo otwarty
p02350-cisnienie olaowania g31 ponizej zakresu regulacji
p0104-przplywomierz powietrza masowy MAF lub objetosciowy g70
p3348- Aktywacja sterownika turbosprezarki spalin 1 J724 usterka elektryczna
zostaly one wykasowane lecz sprawzono jeszcze po wplywem mocy czyli ruszanie autkiem z pealem w polodze zaczela mrugac ioa swiecy i utrata mocy przy 3000 obrotach . Sprawzalismy parametry turbo i stwierzenie jest takie ze niby przeladowuje turbine powinno byc 2,5 bara a jest 2,7 bara i dlatego konie uciekaja czy to jest wina sterownika czy moga byc jeszcze jakies inne przyczyny autko mam o nieawna ktos pomoże

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Z moich doświadczeń, z 1,9 bxe,
Na pewno stoi geometria, na szybko co możesz zrobić,
Parametry basic setings kanał 11 i test turbiny, tak z 3 razy, może ale nie musi się rozruszać,
Następnie jak nie pomoże musisz ściągnąć cięgno z sterownika turbo i poruszać zmienną, jak pod palcem będzie ciężko chodzić to turbo do wyrwania i czyszczenia,
Czy samemu, to bym robił, jedno już uwalilem strona gorąca była przyspawana do muszli, rdza jest super łącznikiem.
Na pewno stoi geometria, na szybko co możesz zrobić,
Parametry basic setings kanał 11 i test turbiny, tak z 3 razy, może ale nie musi się rozruszać,
Następnie jak nie pomoże musisz ściągnąć cięgno z sterownika turbo i poruszać zmienną, jak pod palcem będzie ciężko chodzić to turbo do wyrwania i czyszczenia,
Czy samemu, to bym robił, jedno już uwalilem strona gorąca była przyspawana do muszli, rdza jest super łącznikiem.
Sprawze to jak bee w pl za jakies 2,3 tygonie tutaj niemam mozliwosi na ulicznym parkingu
Mogabyc jeszcze jakies inne przyczyny ze jest to przeladowanie jakies jeszcze pomysły. Dodam ze przejechalem 300km bez przekraczania 3000 obrotow jest takie oczucie kjak by mu cos brakowalo konikow lecz brak jakiegokolwiek błedu prosil bym o wypowiedzi innych co moze mu dolegac
[ Dodano: 2018-11-13, 19:06 ]
ZAMYKAM TEN TEMAT konie w stajni zmiana zlobu na nowy przywolala kucyki. konradkry77 dzieki za odpowiedz jako jedyny zaiteresowany. Jak by ktos potrzebowal wymienic nastawnik moge podac namiary na dolnymślasku.Gosc zrobil to w 2h z odczekaniem az silnik przestygnie.


[ Dodano: 2018-11-13, 19:06 ]
ZAMYKAM TEN TEMAT konie w stajni zmiana zlobu na nowy przywolala kucyki. konradkry77 dzieki za odpowiedz jako jedyny zaiteresowany. Jak by ktos potrzebowal wymienic nastawnik moge podac namiary na dolnymślasku.Gosc zrobil to w 2h z odczekaniem az silnik przestygnie.
Cześć Wszystkim,
Jest to mój pierwszy post na forum, chociaż zaglądam regularnie.
Problem mam podobny z turbo w BPP 2.7TDI ale jest kilka zależności. Auto jest u nas od prawie 10 lat i nigdy nie było jakiegoś większego problemu.
opis problemu:
rano zimny silnik auto jedzie aż miło, w zeszłym roku miało regenerowane klapy kolektora. po dojechaniu do pracy, ok 50 km parkuję, gaszę auto. Wracam do auta po godzinie silnik jeszcze nie ostygł dobrze, ruszam i już jest kaplica... jakbym jechał jakimś SDI, dodatkowo słychać takie buczenie, którego nie ma na zimnym silniku. żaden błąd nie wyskakuje. dopiero na 3 biegu przy 3 tyś. obrotów wyskakuje spirala. no i teraz nie wiem od czego to zależy czasami jak odłączę sterownik turbo i podłączę to zadziała a czasami nie.
mam wrażenie że pod machą jest za gorąco (chociaż płyn chłodzący jest na 90st). a to z tego względu że wygłuszenie pod osłoną zaczęło się sypać(wypalać). może to zbieg okoliczności ale wydaje mi się ze zaczęło się to dziać po tym jak zatankowałem Verve ON. może przypadek...
Sprawdzałem VAGiem to czasami pojawia się błąd komunikacji ze sterownikiem turbo ale nie zawsze. osobiście obstawiam sterownik, ale wolę zasięgnąć opinii. Do ostatniej wymiany serwisowane było u jednego gościa który zajmował się tylko VW, Audi, Skoda, Seat ale ,że przegiął pałę za wymianę klocków to się pożegnaliśmy. Eksploatacje filtry, olej zrobiłem sam żadna wielka sprawa. Tylko to turbo... no nie da się jechać, a zima idzie i przyjdzie czas zamiany 2kółek na 4kółka...
jakieś pomysły ?
Jest to mój pierwszy post na forum, chociaż zaglądam regularnie.
Problem mam podobny z turbo w BPP 2.7TDI ale jest kilka zależności. Auto jest u nas od prawie 10 lat i nigdy nie było jakiegoś większego problemu.
opis problemu:
rano zimny silnik auto jedzie aż miło, w zeszłym roku miało regenerowane klapy kolektora. po dojechaniu do pracy, ok 50 km parkuję, gaszę auto. Wracam do auta po godzinie silnik jeszcze nie ostygł dobrze, ruszam i już jest kaplica... jakbym jechał jakimś SDI, dodatkowo słychać takie buczenie, którego nie ma na zimnym silniku. żaden błąd nie wyskakuje. dopiero na 3 biegu przy 3 tyś. obrotów wyskakuje spirala. no i teraz nie wiem od czego to zależy czasami jak odłączę sterownik turbo i podłączę to zadziała a czasami nie.
mam wrażenie że pod machą jest za gorąco (chociaż płyn chłodzący jest na 90st). a to z tego względu że wygłuszenie pod osłoną zaczęło się sypać(wypalać). może to zbieg okoliczności ale wydaje mi się ze zaczęło się to dziać po tym jak zatankowałem Verve ON. może przypadek...
Sprawdzałem VAGiem to czasami pojawia się błąd komunikacji ze sterownikiem turbo ale nie zawsze. osobiście obstawiam sterownik, ale wolę zasięgnąć opinii. Do ostatniej wymiany serwisowane było u jednego gościa który zajmował się tylko VW, Audi, Skoda, Seat ale ,że przegiął pałę za wymianę klocków to się pożegnaliśmy. Eksploatacje filtry, olej zrobiłem sam żadna wielka sprawa. Tylko to turbo... no nie da się jechać, a zima idzie i przyjdzie czas zamiany 2kółek na 4kółka...
jakieś pomysły ?
