[BRF] Ustawienie obrotow biegu jalowego.
[BRF] Ustawienie obrotow biegu jalowego.
W vcds moge ustawic obroty w przedziale 820-900, a chcialbym ustawic miedzy 950-1000 poniewaz zauwazylem, ze przy takiej wartosci mam najmniejsze drgania silnika, czy da sie to jakos ustawic?
- Krzysiek 84
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 05 kwie 2015, 18:26
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1993
- Moje auto: 80 B4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 1Z 90KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olecko - Suwałki
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: [BRF] Ustawienie obrotow biegu jalowego.
to może juz się coś dzieje skoro czujesz wibracje?mysiul pisze:W vcds moge ustawic obroty w przedziale 820-900, a chcialbym ustawic miedzy 950-1000 poniewaz zauwazylem, ze przy takiej wartosci mam najmniejsze drgania silnika, czy da sie to jakos ustawic?
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
U mnie naciśniecie sprzęgła nie powoduje żadnej różnicy. W moim przypadku zauważyłem, że zmniejszenie obrotów na 820 powoduje zmniejszenie drgań, ale następuje większe dudnienie/rezonans. Po zmianie obrotów na 900 znika dudnienie, a zwiększają się drgania. Następują również takie delikatne nieregularne szarpnięcia silnikiem i jeżeli następuje to w sposób asynchroniczny to może nie jest to wina dwumasu czy wytartego wałka rozrządu ? A może wtryski ? parametry wg vcds -0,65 0,25 0,17 0,07.