Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Upalone tłoki

Silniki wysokoprężne
cultstyle1992
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 03 sie 2019, 10:20
Lokalizacja: Zakliczyn

[ BMK 3.0 224 KM] Upalone tłoki

Post autor: cultstyle1992 » 03 sie 2019, 10:25

Witam, proszę o poradę. Kupiłem a6 z silnikiem jak wyżej uszkodzonym. Po zdjęciu głowicy upalone 3 tłoki. Poszły do sprawdzenia wtryski. Firma twierdzi że tylko jeden uszkodzony reszta ok. Czy jest coś co może jeszcze upalic tłoki poza wtryskiem? Jeżeli wtryski dobre to co mogło to spowodować?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 04 sie 2019, 09:13

Źle wykonany program, źle usunięty dpf, lub sam problem z DPF em..

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 04 sie 2019, 18:14

W BMK to często wtryski leją...
Jeśli nie ma CHIPa, sprawdź same wtryski.
Przy źle usuniętym DPF prędzej zatrzesz motor przez olej rozrzedzony paliwem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja