[ a6c6 2.0 tdi] turbo od 2.7 do 2.0
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
- Lokalizacja: Marston Moretaine
[ a6c6 2.0 tdi] turbo od 2.7 do 2.0
Jak w temacie da sie czy nie?
Wylicytowalem na eBay za nieduzo taka. Jeszcze nie zaplacilem także mogę się wypiac na gościa ale proszę o szybka odpowiedz bo jak co to w piątek mam ja odebrać
Nr KKS. KO3-53039700106
Wylicytowalem na eBay za nieduzo taka. Jeszcze nie zaplacilem także mogę się wypiac na gościa ale proszę o szybka odpowiedz bo jak co to w piątek mam ja odebrać
Nr KKS. KO3-53039700106
VODKA- connecting people
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
To zupełnie inna bajka i takie turbo od 2.7 nie podejdzie pod 2.0 TDI bez przeróbek.
Jak chcesz mocniejsze turbo do 2.0 TDI 140KM to szukaj turbo od silnika BRD fabrycznie 170KM. Po chipie można zrobić program +190KM i +410Nm.
Jak chcesz mocniejsze turbo do 2.0 TDI 140KM to szukaj turbo od silnika BRD fabrycznie 170KM. Po chipie można zrobić program +190KM i +410Nm.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Ryzykowny zakup tak w ciemno... dobrze, że możesz nie zapłacić
Szukaj od 2.0 TDI, turbo od 2.7/3.0 ma zupełnie inną konstrukcję i nie da się tego w łatwy sposób zaadoptować, inaczej mieli byśmy wysyp 2.0 TDi po 250 KM :mrgreen:

Szukaj od 2.0 TDI, turbo od 2.7/3.0 ma zupełnie inną konstrukcję i nie da się tego w łatwy sposób zaadoptować, inaczej mieli byśmy wysyp 2.0 TDi po 250 KM :mrgreen:
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
A co z drugą zębatką - zakładam, że kupiłeś tą na pompę oleju.
Najważniejsza jest zębatka na wale korbowym, a takiej nie da się kupić nowej (chyba, że masz używkę). Zębatka mała na pompie oleju nie wyciera się i nie trzeba jej wymieniać.
Ale generalnie - POWODZENIA przy wymianach :-D
Najważniejsza jest zębatka na wale korbowym, a takiej nie da się kupić nowej (chyba, że masz używkę). Zębatka mała na pompie oleju nie wyciera się i nie trzeba jej wymieniać.
Ale generalnie - POWODZENIA przy wymianach :-D
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Jeśli zębatka na wale korbowym jest OK, to wymiana reszty na pewno nie zaszkodzi (głównie napinasz i łańcuch). Zębatki na pompie możesz nie ruszać bo ona się nie zużywa praktycznie, chyba, że będą widoczne jakieś ślady zużycia wwo (w wyjątkowych okolicznościach).
Najważniejszy jest napinacz, później łańcuch, no i zębatka na wale korbowym której nie masz i mieć nie będziesz - niestety <smuty>
Najważniejszy jest napinacz, później łańcuch, no i zębatka na wale korbowym której nie masz i mieć nie będziesz - niestety <smuty>
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
- Lokalizacja: Marston Moretaine
Warsztat jest w luton kolega mi polecił także dam znać co i jak o ile dojade bo wali śniegiem jak nigdy
[ Dodano: 2010-12-04, 14:14 ]
No I jest problem!!!!
Niec nie wymienione narazie bo imbusik nowy wchodzi ale ma luzy bo gniazdo już trochę wyrobione.
Mechanik wspomniał o jakimś magiku w Polsce który ma na to sposób mianowicie wkłada większy imbusik i gra . Czytałem gdzieś na forum o tym ale nie mogę znaleźć pomóżcie proszę znaleźć tego gościa bo jak nie to ta wymian całego napędu . £980 za napęd + wymaina w sumie już silnik rozebrany ale za te pieniądze mogę BKD silnik cały kupić No i cholera nie wiem co robić najlepiej znaleźć tego gościa
[ Dodano: 2010-12-04, 14:14 ]
No I jest problem!!!!
Niec nie wymienione narazie bo imbusik nowy wchodzi ale ma luzy bo gniazdo już trochę wyrobione.
Mechanik wspomniał o jakimś magiku w Polsce który ma na to sposób mianowicie wkłada większy imbusik i gra . Czytałem gdzieś na forum o tym ale nie mogę znaleźć pomóżcie proszę znaleźć tego gościa bo jak nie to ta wymian całego napędu . £980 za napęd + wymaina w sumie już silnik rozebrany ale za te pieniądze mogę BKD silnik cały kupić No i cholera nie wiem co robić najlepiej znaleźć tego gościa
VODKA- connecting people