[ BRE 2.0 140 KM] turbina
[ BRE 2.0 140 KM] turbina
Witam ! Tydzień temu byłem na hamowni i po tej operacji dostałem cały wykres ; pomiar 4 bieg diagnostyka ,niepoprawna praca turbosprężarki - zalecana wymiana wraz z zaworem sterowania ,wymagane wyczyszczenie układu doładowania wraz z układem ssącym,rekomendowane wyczyszczenie kolektora ssącego oraz założenie zewnętrznego separatora oleju. Jest przeładowanie turbiny, czy wchodzi w grę regeneracja turbiny czy może macie inne propozycje ?
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Pompa vacum z tego co pamiętam powinna generować minus 0,8 czy 0,9 bar, ale z przeładowaniem raczej nie powinna mieć nic wspólnego ponieważ łopatki turbiny są nastawione najbardziej "agresywnie" przy zaciągniętej sztandze, a przy uszkodzonej pompie sztanga byłaby opuszczona i ciśnienie doładowania również by było kiepskie, a nie zbyt wysokie. Naprawdę proponuje Ci sprawdzić czy geometria się nie zacina - (jeżeli nie masz programu i interfejsu) najprościej na biegu jałowym.... zdejmować i zakładać przewód z gruszki turbiny i od spodu obserwować sztangę. Na youtube jest sporo filmów z pokazaną pracującą prawidłowo sztangą.









