Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.0 TDI BRE ] Tryb awaryjny po wymianie N75

Silniki wysokoprężne
qonopa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 18 mar 2016, 00:19
Lokalizacja: Wrocław

[2.0 TDI BRE ] Tryb awaryjny po wymianie N75

Post autor: qonopa » 24 paź 2016, 20:08

Witam wszystkich !

Potrzebuję porady : moja A6 C6 z silnikiem 2.0TDI BRE od czasu do czasu szarpała na jedynce przy obrotach ok. 1600-2000. Po lekturze forum postanowiłem wymienić zawór N75. Wszystko poszło bez problemów, trochę jazdy próbnej i jest sukces - szarpanie zniknęło! Niestety pojawił się nowy problem - przykładowo jadąc 80-90km/h chcę dynamicznie przyspieszać i nagle auto traci moc, zapala się ikonka świeć żarowych i wchodzi w tryb awaryjny (chyba notlauf). Po odczytaniu błędu wyszło - P0234 - błąd przeładowania, przekroczono zakres regulacji. Po ponownym montażu starego N75 problem z mocą nie występuje, ale za to nadal szarpie na jedynce.

Ktoś ma jakiś pomysł ?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Punisher
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 14 lip 2015, 21:09
Imię: Przemysław
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Punisher » 25 paź 2016, 11:08

Zrób loga dynamicznego 11

qonopa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 18 mar 2016, 00:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: qonopa » 25 paź 2016, 12:24

Mam system diagnostyczny Delphi, więc takim razie muszę zakupić kabelek typowo pod VAG.
Jak tylko się uda, wrzucę logi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja