Post
autor: leon11 » 26 maja 2015, 10:53
Z Twojego pierwszego wpisu zrozumiałem, że dopiero przy 110 km/h odcina Ci turbinę a do tej prędkości zbiera się normalnie. Jeżeli od samego dołu nie możesz go rozbujać, stawiałbym na brak podciśnienia w sterowaniu turbiną. Możliwe, że jest gdzieś rozszczelnienie na przewodach podciśnieniowych. Tak miałem przy jednym Sharanie gdzie rozszczelniła się gruszka-zbiorniczek magazynujący podciśnienie. Zaobserwuj sztangę turbiny, czy reaguje na zmiany obrotów, chociaż tu może być inaczej przy pełniejszym obciążeniu podczas jazdy.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2015, 23:07 przez
leon11, łącznie zmieniany 1 raz.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h