[ ASB 3.0 232 KM] Świece żarowe - dłuższe odpalanie , a wiek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1158
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Przy wkręcaniu weź sobie je trochę smarem miedziany na gwinice .kiedyś będzie łatwiej odkręcić. A do odkrecania i jest nasadka 10 ale jakaś dłuższa bo jest nakrętka nisko a do wyciągania i wkladania wykorzystałem magnes malutki neodymowy na drucikucamelllcamelll pisze:Witam
Bardzo Wam koledzy Mateusz i Olek dziękuję !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1158
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Wykręć jedną i zobacz co masz teraz zamontowane . Metalowe mają u góry czerwony pierścień, a ceramiczne biały.
[ Dodano: 2019-01-07, 14:07 ]
Zawsze możesz zmienić na metalowe (jeśli są ceramiczne), ale trzeba zmienić kodowanie sterownika silnika, bo jeśli tego nie zrobisz, to po włączeniu zapłonu od razu się spalą . Najpierw wykręcasz ceramiczne, potem zmieniasz kodowanie, a dopiero potem wkręcasz metalowe. Nie można od razu wkręcić metalowych, ponieważ aby zmienić kodowanie trzeba włączyć zapłon.
[ Dodano: 2019-01-07, 14:07 ]
Zawsze możesz zmienić na metalowe (jeśli są ceramiczne), ale trzeba zmienić kodowanie sterownika silnika, bo jeśli tego nie zrobisz, to po włączeniu zapłonu od razu się spalą . Najpierw wykręcasz ceramiczne, potem zmieniasz kodowanie, a dopiero potem wkręcasz metalowe. Nie można od razu wkręcić metalowych, ponieważ aby zmienić kodowanie trzeba włączyć zapłon.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1158
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 gru 2018, 21:07
- Lokalizacja: suwalki
podepne sie , dzisiaj wymienilem komplet swiec , ale sprawdzic chcialem czy dochodzi prad , nie dochodzi i moje pyt brzmi od ilu stopni sie wlaczaja swiece ?czy to normalne ze kontrolka swiec po przekreceniu kluczyka swieci sie okolo 3 sec ? czy moze to wina czujnika temp.ciecz jezeli jego wina to gdzie sie znajduje w 1,9 130km z tyłu silnika?? powodem wymiany jest nieodpalenie silnika przy -17 (suwałki norma) dziwne ze 4 swiece byly martwe wyciagalem je i podlaczalem na krotko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga