[ BRE 2.0 140 KM] Sterownik silnika . Ochrona komponentu czy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 lip 2014, 23:32
- Lokalizacja: Szczecinek
[ BRE 2.0 140 KM] Sterownik silnika . Ochrona komponentu czy
Witam koledzy.
Czy ktos z was ma wiedze na temat ochrony komponentu sterownika silnika ? Czy sterownik jest chroniony przez pin ?
Drugie pytanie by nie zakladac drugiego tematu. Czy sterownik od automatu od 3.0tdi pasuje do 2.0tdi? Pytam gdyz probuje reanimowac moje auto po zalaniu, mam do kupienia cala elektronike z wnetrza z jednego auta tak by nie miec problemu z CP a dawca to 3.0tdi a moje auto to 2.0tdi
Dzieki za podpowiedzi
Czy ktos z was ma wiedze na temat ochrony komponentu sterownika silnika ? Czy sterownik jest chroniony przez pin ?
Drugie pytanie by nie zakladac drugiego tematu. Czy sterownik od automatu od 3.0tdi pasuje do 2.0tdi? Pytam gdyz probuje reanimowac moje auto po zalaniu, mam do kupienia cala elektronike z wnetrza z jednego auta tak by nie miec problemu z CP a dawca to 3.0tdi a moje auto to 2.0tdi
Dzieki za podpowiedzi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 25 cze 2014, 13:47
- Lokalizacja: Słońsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 lip 2014, 23:32
- Lokalizacja: Szczecinek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 25 cze 2014, 13:47
- Lokalizacja: Słońsk
Na pewno się włączy ochrona komponentu i auto nie będzie chodziło z uwagi na immo ale jeśli cała elektronika będzie podłączona prawidłowo to samochód będzie odpalał na kilka sekund i gasł. Możesz tylko wyłączyć immo albo dograć komputer do całej reszty.
I jeszcze jedna rzecz samochód nie pojedzie dopóki nie ściągniesz komponentu ze sterownika skrzyni biegów o ile masz automat.
I jeszcze jedna rzecz samochód nie pojedzie dopóki nie ściągniesz komponentu ze sterownika skrzyni biegów o ile masz automat.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
Czy dobrze rozumiem chcesz wiazke montowac z 3.0 tdi do 2.0 tdi??
To są calkiem inne skrzynie, z inna wiazka , sterowaniem.
Jak mozna wpasć na taki pomysł. Jedynie z takiego samoego auta na dodatek jak cała wiazka to z podobnym wyposazeniem.
Ba jak nie bedziesz miał modułów z tym samym oznaczeniem to praktycznie nic nie uruchomisz, albo bedzie wariować a nie działać
To są calkiem inne skrzynie, z inna wiazka , sterowaniem.
Jak mozna wpasć na taki pomysł. Jedynie z takiego samoego auta na dodatek jak cała wiazka to z podobnym wyposazeniem.
Ba jak nie bedziesz miał modułów z tym samym oznaczeniem to praktycznie nic nie uruchomisz, albo bedzie wariować a nie działać
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 lip 2014, 23:32
- Lokalizacja: Szczecinek
Chce wlozyc wszystko od 3.0tdi czyli wszystkie sterowniki instalacja radia liczniki itp z jednego auta wiec co ma nie pasowac? Z mojego zostanie to co pod maska i skrzynia .Cin pisze:Czy dobrze rozumiem chcesz wiazke montowac z 3.0 tdi do 2.0 tdi??
To są calkiem inne skrzynie, z inna wiazka , sterowaniem.
Jak mozna wpasć na taki pomysł. Jedynie z takiego samoego auta na dodatek jak cała wiazka to z podobnym wyposazeniem.
Ba jak nie bedziesz miał modułów z tym samym oznaczeniem to praktycznie nic nie uruchomisz, albo bedzie wariować a nie działać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 25 cze 2014, 13:47
- Lokalizacja: Słońsk
Koledze zapewne chodziło o wiązkę silnika a co za tym idzie skrzyni biegów. Zapewne nie będzie lekko tego wszystkiego spasować i zgrać ale na pewno jest fizyczna możliwość zrobienia tego.
Kolego będzie wszystko działać będzie miał tylko problem ze skrzynia i silnikiem aby to wszystko dograć, spasować
Cin pisze:Czy dobrze rozumiem chcesz wiazke montowac z 3.0 tdi do 2.0 tdi??
To są calkiem inne skrzynie, z inna wiazka , sterowaniem.
Jak mozna wpasć na taki pomysł. Jedynie z takiego samoego auta na dodatek jak cała wiazka to z podobnym wyposazeniem.
Ba jak nie bedziesz miał modułów z tym samym oznaczeniem to praktycznie nic nie uruchomisz, albo bedzie wariować a nie działać
Kolego będzie wszystko działać będzie miał tylko problem ze skrzynia i silnikiem aby to wszystko dograć, spasować
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
Jak wiazka silnika oraz wiazka skrzyni moze pasowac z 3.0 tdi. Ba nawet wiazki do modułu komfortu sa rózne w zalerznosci jakie samochód ma wyposazenie??
I moze jeszcze chcesz sterownik silnika z 3.0 tdi i skrzyni zamontowac do 2.0 tdi
Blokada komponentów jest zapisana w praktycznie kazdym elektrycznym module.
A nie uda Ci sie wpszystkiego przełozyc. wiec jesli masz lewe graty to bedziesz miał na głowie policje a przy takim szerokim zakresie prac mozliwa pewnie konfiskata.
PS: Wszystko sie da, nawet zrobic samemu wszystkie wiazki, lecz elektronik za doprowadzenie do stanu "fabrycznego" wezmie krocie .....
I moze jeszcze chcesz sterownik silnika z 3.0 tdi i skrzyni zamontowac do 2.0 tdi

Blokada komponentów jest zapisana w praktycznie kazdym elektrycznym module.
A nie uda Ci sie wpszystkiego przełozyc. wiec jesli masz lewe graty to bedziesz miał na głowie policje a przy takim szerokim zakresie prac mozliwa pewnie konfiskata.
PS: Wszystko sie da, nawet zrobic samemu wszystkie wiazki, lecz elektronik za doprowadzenie do stanu "fabrycznego" wezmie krocie .....
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 25 cze 2014, 13:47
- Lokalizacja: Słońsk
Cin pisze:Jak wiazka silnika oraz wiazka skrzyni moze pasowac z 3.0 tdi. Ba nawet wiazki do modułu komfortu sa rózne w zalerznosci jakie samochód ma wyposazenie??
I moze jeszcze chcesz sterownik silnika z 3.0 tdi i skrzyni zamontowac do 2.0 tdi
Kolega wyżej napisał ze to co pod maska zostaje jego. Więc nie rozumiem dlaczego miało by nie pasować? Co do wyposażenia można wszystko pokodować pod jego wyposażenie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
"Czy sterownik od automatu od 3.0tdi pasuje do 2.0tdi? "
PS: Jak pokodujesz jak nie bedziesz mia kabli
Audi nie daje okablowania do czegos kto nie zamówił sobie
Czy wiesz ile jest róznych zmian w modułach i ze mało które są wymienne.
Ale zycze powodzenia
PS: Jak pokodujesz jak nie bedziesz mia kabli

Audi nie daje okablowania do czegos kto nie zamówił sobie

Czy wiesz ile jest róznych zmian w modułach i ze mało które są wymienne.
Ale zycze powodzenia
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 25 cze 2014, 13:47
- Lokalizacja: Słońsk
Cin pisze:"Czy sterownik od automatu od 3.0tdi pasuje do 2.0tdi? "
PS: Jak pokodujesz jak nie bedziesz mia kabli![]()
Audi nie daje okablowania do czegos kto nie zamówił sobie
Czy wiesz ile jest róznych zmian w modułach i ze mało które są wymienne.
Ale zycze powodzenia
Zgadzam się po części z tobą ale twoje pytanie o sterownik pozostawię bez odpowiedzi ponieważ to tak jakbyś chciał założyć quattro do multitronica

Jeśli chodzi o instalacje wnętrza to już nie bo ona niczym się nie rożni poza wyposażeniem ale nie sądzę aby 3.0 miało uboższą instalacje od 2.0.
Kolega pytał czy będzie mu pasować więc odpowiedziałem a nie pytał ile będzie to kosztowało pracy aby to wszystko zgrać i pokodować.
Zrobi tak jak będzie uważał to za słuszne i nie nam to oceniać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 lip 2014, 23:32
- Lokalizacja: Szczecinek
Hmm rozwinela sie dyskusja w sumie fajnie . Tj tak gdzie jest sterownik od skrzyni? I czy w samej skrzyni jest tez CP? Wiazka pod macha zostaje wystarczy ja podlaczyc do instalacji wewnetrznej .. jakis schemat i sie ogarnie . Na poczatku mysle ze wylaczenie immo pozwoli na odpalenie auta . Jesli bedzie problem ze zgraniem skrzyni do sterownika od 3.0tdi po przekodowaniu go to po prostu sprzedam automat i wloze manual . A robic wszystko bede sam mam rece na swoim miejscu . Cala wiazke facet sprzedaje razem z kazda pierdolka ktora jest do niej przylaczona wiec ze srodkiem CP problemu nie bedzie . Jedynie zostanie skrzynia ... Kodowanie absu jest w samym abs czy w getaway-u tez? Facet daje pisemna gwarancje ze wszystko jest LEGAl .
Jeszcze pytanie czy jak jade do serwisu na sciagniecie CP to czy biora za podlaczenie auta i dopasowuja wszystkie sterowniki do VINU i placi sie za jedna usluge za calosc czy placi sie od sterownika ?
Aha co do wyposazenia to moje 2.0 bylo na fullu z xenonem mmi high itp i to samo mial dawca z 3litrowki.
Ma ktos moze nr pinow jak podlaczyc EDC na stole ?
Jeszcze pytanie czy jak jade do serwisu na sciagniecie CP to czy biora za podlaczenie auta i dopasowuja wszystkie sterowniki do VINU i placi sie za jedna usluge za calosc czy placi sie od sterownika ?
Aha co do wyposazenia to moje 2.0 bylo na fullu z xenonem mmi high itp i to samo mial dawca z 3litrowki.
Ma ktos moze nr pinow jak podlaczyc EDC na stole ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 25 cze 2014, 13:47
- Lokalizacja: Słońsk
Sterownik od skrzyni jest wewnątrz skrzyni. Wiązka od silnika i skrzyni musi zostać z 2.0tdi.
Co do CP jeśli wszystko jest legal to możesz śmiało jechać do serwisu i dokodować ECU i skrzynie do reszty bo kasują od sterownika wiec tak będzie taniej.
Kodowanie ABS ogarniesz VCDS. A sterownik abs'u masz swój czy od dawcy? Bo jeżeli jest twój to też będzie CP.
Co do CP jeśli wszystko jest legal to możesz śmiało jechać do serwisu i dokodować ECU i skrzynie do reszty bo kasują od sterownika wiec tak będzie taniej.
Kodowanie ABS ogarniesz VCDS. A sterownik abs'u masz swój czy od dawcy? Bo jeżeli jest twój to też będzie CP.
- Załączniki
-
- Edc 16.jpg (9.58 KiB) Przejrzano 7154 razy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 lip 2014, 23:32
- Lokalizacja: Szczecinek
Abs moge miec od dawcy najwyzej swoj odesle jemu . Czyli wszystko git . Rozumiem ze jak wylacze immo to silnik powinien odpalic . Ile kasuja w ASO za element CP?kwazik1986 pisze:Sterownik od skrzyni jest wewnątrz skrzyni. Wiązka od silnika i skrzyni musi zostać z 2.0tdi.
Co do CP jeśli wszystko jest legal to możesz śmiało jechać do serwisu i dokodować ECU i skrzynie do reszty bo kasują od sterownika wiec tak będzie taniej.
Kodowanie ABS ogarniesz VCDS. A sterownik abs'u masz swój czy od dawcy? Bo jeżeli jest twój to też będzie CP.
A i wiesy moze czy polaczenie instalacji wew. z zew w 2.0tdi i 3.0tdi bedzie podobne?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 25 cze 2014, 13:47
- Lokalizacja: Słońsk