Panowie, mam problem ze spadkiem mocy auta po postoju przez noc.
Przed postojem auto śmigało bez problemu, po postoju przez noc mam zamulenie silnika, obroty wzrastają bardzo powoli, przyspieszenie w mieście z 3 biegu nie możliwe - 60 konne auto myślę, że szybciej by przyspieszyło. Dodam, że na komputerze brak błędów, Ok 2 tyg. temu robiony był rozrząd (przy okazji wymiany uszczelniacza na wałku. Po wymianie nie było problemów, a wręcz auto się uspokoiło, mniej telepało silnikiem. Kąt synchronizacji wtrysku na poziomie -0.6.
Proszę o pomoc w lokalizowaniu usterki.
[ BLB 2.0 140 KM] Spadek mocy po nocy
Dzisiaj sprawdziłem kat synchronizacji. Już nie wynosi -0.6' a -3.7' trochę dużo, ale niby jeszcze w zakresie.
@tomnik jak uzyskać te logi?
Jedyne błędy jakie były to od anteny FM oraz od czytnika navigacji - dvd tras error, oraz od oświetlenia stóp - zamontowane ledy zamiast zwykłych żarówek.
[ Dodano: 2018-04-14, 13:29 ]
Kąt synchronizacji ustawiony na nowo, wartość 0.0, silnik dalej zamulony, błędów brak.
Skanowanie błędów:
http://wklej.org/id/3409964/
Grupa 03, 11 na biegu jałowym
http://ast89.pl/IMG_20180414_124846_HDR.jpg
http://ast89.pl/IMG_20180414_125346.jpg
Podczas jazdy mam dziwne wrażenie jakby turbina zaczynała dmuchać od ~3000rpm, dopiero przy takich obrotach jest wyczuwalne ciągnięcie do przodu.
I teraz pytanie, czy sama turbina już kaput czy może N75?
[ Dodano: 2018-04-14, 15:24 ]
Log dynamiczny:
na 3 biegu 2500-3300rpm, jak widać słabo pompuje...
@tomnik jak uzyskać te logi?
Jedyne błędy jakie były to od anteny FM oraz od czytnika navigacji - dvd tras error, oraz od oświetlenia stóp - zamontowane ledy zamiast zwykłych żarówek.
[ Dodano: 2018-04-14, 13:29 ]
Kąt synchronizacji ustawiony na nowo, wartość 0.0, silnik dalej zamulony, błędów brak.
Skanowanie błędów:
http://wklej.org/id/3409964/
Grupa 03, 11 na biegu jałowym
http://ast89.pl/IMG_20180414_124846_HDR.jpg
http://ast89.pl/IMG_20180414_125346.jpg
Podczas jazdy mam dziwne wrażenie jakby turbina zaczynała dmuchać od ~3000rpm, dopiero przy takich obrotach jest wyczuwalne ciągnięcie do przodu.
I teraz pytanie, czy sama turbina już kaput czy może N75?
[ Dodano: 2018-04-14, 15:24 ]
Log dynamiczny:
na 3 biegu 2500-3300rpm, jak widać słabo pompuje...