witam wszystkich
nowy jestem na forum, przegladalem wiele stron stąd i mam wstępne podejrzenia co do usterki w moim aucie, ale chciałbym sie mimo to poradzić fachowców.
problem dotyczy audi 2.0 tdi 140 koni 16 zaworów BRE 2006 rok Multitronic.
Jechałem dziś trase w wiekszości po autostradzie, wszystko fajnie poki auta nie zgasiłem na postoju na chwile. Przejechalem jakies 500km bez problemu, na tempomacie ok 150 km/h, na jakies 100km przed zatrzymaniem jechalem chwilke ok 200 km/h. Zatrzymalem sie na chwile, zaparkowalem, odczekalem jakies 1,5 minuty i zgasilem auto. po jakis 5 minutach odpalam, wyjezdzam na autostrade i nie ma mocy ani na D ani na S. kilka biegow przelaczy ale ok 5 biegu gdy zlapie 3tys obrotow nie idzie dalej, nie ma mocy. Po czasie zapalila sie kontrolka żółtego silnika. Gdy dotarlem na miejsce auto ostygło i na S chodzilo jak zawsze, przez jakies 10 km i znowu stracilo moc. Kontrolka silnika nie zniknela.
Czy te objawy moga dotyczyc zaworu EGR, duzo o tym czytalem na tym forum? co i jak moge sprawdzić sam? Kompa niestety nie podlacze poki co bo auto zagranica
Z gory dzieki za pomoc
[ Dodano: 2015-08-31, 20:12 ]
witam ponownie, nikt nie pomoże? dziś podłaczyłem komputer i wykazało błąd P0299 Turbolader/kompressor ZA MAŁE CIŚNIENIE DOŁADOWANIA.
[ BRE 2.0 140 KM] Spadek mocy na trasie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
dzieki za rady a jak i gdzie spr ten czujnik cisnienia? co jakis czas pokazuje sie blad wlasnie ze nie dostaje wystarczajacego cisnienia turbina p0299 TAKI BŁĄD. stoi auto u mechanika teraz po wstepnych ogledzinach stwierdzil ze musi sie dostac do intercoolera bo juz na tym grubym wężu zaraz za chlodnica po prawej str od silnika nie dostaje cisnienia.
[ Dodano: 2015-09-14, 17:55 ]
problem rozwiązany, dzieki za zainteresowanie problemem. Dwa węże na dolocie pod spodem były nakruszale i od temp sie przegrzały wystarczyło je wymienić.
[ Dodano: 2015-09-14, 17:55 ]
problem rozwiązany, dzieki za zainteresowanie problemem. Dwa węże na dolocie pod spodem były nakruszale i od temp sie przegrzały wystarczyło je wymienić.