Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ BRE 2.0 140 KM] Siłownik klap kolektora ssącego w 2.0TDI

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

[ BRE 2.0 140 KM] Siłownik klap kolektora ssącego w 2.0TDI

Post autor: Bart_d » 13 cze 2014, 12:27

Witam
Mam pytanie dotyczące siłownika klap kolektora ssącego 03G 129 061A sterującego klapami kolektora ssącego. W starym była dziura i "syczało" podciśnienie

Obrazek

Po wymianie odczuwam "jakby" lekką poprawę na biegu jałowym i przyśpieszenia zwłaszcza na 1-szym biegu ale są to minimalne poprawy (po wymianie przejechałem co prawda z 5 km).
Jaki mają wpływ na pracę silnika te klapy w 2.0TDI? Powodują zawirowania czy zmniejszają/zwiększają pojemność kolektora?
Dodam że auto chodzi bardzo dobrze, a na usterkę wpadłem przypadkiem.

zubus14
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 15 maja 2014, 09:05
Lokalizacja: Wegorzewo

Post autor: zubus14 » 19 cze 2014, 21:20

kolego miałem to samo mala dziurka ale problem byl zawieszał mi sie na wolnej jeździe po prostu nie chciał jechać po wymianie trochę jeszcze klapy poruszałem i jest teraz ok . mechanik mi powiedział za szykuje sie czyszczenie klap bo na pewno będzie tam dużo nagaru ,na razie jest ok ale chyba udam sie na te czyszczenie klap.
mi sie wydaje ze teraz jest lepszy szwung po wymianie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl