Problem mój jest następujący. Otóż wczoraj niestety z centrum zabrała mnie laweta ponieważ samochód nie chciał odpalić… Objawy? po przekręceniu kluczyka tak jakby chciał wystartować, już prawie silnik zaskoczył i zaraz przygasał a w tle było słychać tylko już dźwięk rozrusznika. Komputer sam nie wywalił żadnego błędu ale po podpięciu wywalił coś takiego:
[ BLB 2.0 140 KM] Samochód nie chce odpalić! Przepustnica?
[ BLB 2.0 140 KM] Samochód nie chce odpalić! Przepustnica?
Witam po długim czasie…
Problem mój jest następujący. Otóż wczoraj niestety z centrum zabrała mnie laweta ponieważ samochód nie chciał odpalić… Objawy? po przekręceniu kluczyka tak jakby chciał wystartować, już prawie silnik zaskoczył i zaraz przygasał a w tle było słychać tylko już dźwięk rozrusznika. Komputer sam nie wywalił żadnego błędu ale po podpięciu wywalił coś takiego:
![Obrazek]()
Problem mój jest następujący. Otóż wczoraj niestety z centrum zabrała mnie laweta ponieważ samochód nie chciał odpalić… Objawy? po przekręceniu kluczyka tak jakby chciał wystartować, już prawie silnik zaskoczył i zaraz przygasał a w tle było słychać tylko już dźwięk rozrusznika. Komputer sam nie wywalił żadnego błędu ale po podpięciu wywalił coś takiego:
Dzięki kolego! Umówiłem się na dokładną diagnostykę w przyszłym tygodniu, przeczytałem gdzieś, że jeżeli przepustnica jest walnięta to żeby EGR wymienić również… co o tym myślicie?radzik81 pisze:Kolego wyglada to na problem z nastawnikiem przepustnicy lub przepustnica.
Mam jeszcze jedno pytanko wiem, że nie w tym miejscu powinienem pytać ale nie chcę otwierać nowego wątku.
Właśnie chciałbym kupić A6 2.0TDI S line 2010/2011 rok… czy w nich są również takie kłopoty - mimo, że ja ich póki co od 4 lat jakiś większych nie miałem - jak z moim dieselkiem uważanym za najgorszy w historii Audi? Czy jednak radzilibyście rozejrzeć się za innym?
Ostatnio zmieniony 22 lis 2013, 21:28 przez pith3r, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
Mam podobny problem. Otóż po przekręceniu kluczyka samochód PRAWIE zapalił, wystąpił dziwny świst, który jakby blokował START samochodu. Musiałem kluczykiem wyłączyć wóz, który de facto nie zaskoczył do końca. Po 5 próbie poddałem się.
Byłem pewny, że to rozrusznik.
Samochód na lince do domu. Po holowaniu z ciekawości spróbowałem odpalić samochód i udało się. Zapaliła się kontrolka silnika i po podłączeniu komputera mechanik wskazał na przepustnicę powietrza. Błąd wykasowany. Po przejechaniu 20km błąd nie wyskakuje. Samochód pali.
Obejrzałem przepustnicę i zwróciłem uwagę na uszczelkę, która dosłownie wylazła przez otwór koło takiego kodu QR
Załączam obrazek.
Czy ta uszczelka mogła wyleźć od próby odpalenia wozu na pych (manual) i błąd też ?
Czy ktoś miał w ręku taką przepustnice i może powiedzieć czy to jest rozbieralne ?
Czy to może być jednak wina ROZRUSZNIKA ?
[ Dodano: 2015-01-27, 10:44 ]
Winna była przepustnica.
Mam podobny problem. Otóż po przekręceniu kluczyka samochód PRAWIE zapalił, wystąpił dziwny świst, który jakby blokował START samochodu. Musiałem kluczykiem wyłączyć wóz, który de facto nie zaskoczył do końca. Po 5 próbie poddałem się.
Byłem pewny, że to rozrusznik.
Samochód na lince do domu. Po holowaniu z ciekawości spróbowałem odpalić samochód i udało się. Zapaliła się kontrolka silnika i po podłączeniu komputera mechanik wskazał na przepustnicę powietrza. Błąd wykasowany. Po przejechaniu 20km błąd nie wyskakuje. Samochód pali.
Obejrzałem przepustnicę i zwróciłem uwagę na uszczelkę, która dosłownie wylazła przez otwór koło takiego kodu QR
Załączam obrazek.
Czy ta uszczelka mogła wyleźć od próby odpalenia wozu na pych (manual) i błąd też ?
Czy ktoś miał w ręku taką przepustnice i może powiedzieć czy to jest rozbieralne ?
Czy to może być jednak wina ROZRUSZNIKA ?
[ Dodano: 2015-01-27, 10:44 ]
Winna była przepustnica.