Witam,
mam problem z rozruchem silnka gdy jest ciepły. Gdy temperatura nie doszła jeszcze do 90stopni, auto pali normalnie. Natomiast gdy już jest 90 stopni i go odpale, odpala "normalnie" bez żdnego piłowania itp tylko próbuje jak by przez ułamek sekundy rozrusznik kręciłgo zbyt długo no i wtedy wiemy co się dzieje. Zatelepie całą budą i wydaję nieprzyjemne dzwięki. Może wiecie o co chodzi?
dzięki
[ A6 C6 2.0 Tdi] Rozruch ciepłego silnika
Witam,
brat w a3 1,9tdi 99r też miał podobne objawy i mechanik polecił mu zmianę
dawki paliwa przy starcie na rozgrzanym silniku, pojechał do tunera zapłacił 200zł i problem przestał istnieć. Ale warto wszystko najpierw zdiagnozować. W moim A6 też zdarzyło mi się
takie coś za dwa razy, zakręcił jakby ciężej i wolniej zatelepał i odpalił. Planuje wirusa i myślę, że przy okazji coś zaradzą. oczywiście może to być wina wtrysków. Kiedyś mój Ml270cdi przestał w ogóle odpalać na ciepło i okazało się że wtrysk padł.
brat w a3 1,9tdi 99r też miał podobne objawy i mechanik polecił mu zmianę
dawki paliwa przy starcie na rozgrzanym silniku, pojechał do tunera zapłacił 200zł i problem przestał istnieć. Ale warto wszystko najpierw zdiagnozować. W moim A6 też zdarzyło mi się
takie coś za dwa razy, zakręcił jakby ciężej i wolniej zatelepał i odpalił. Planuje wirusa i myślę, że przy okazji coś zaradzą. oczywiście może to być wina wtrysków. Kiedyś mój Ml270cdi przestał w ogóle odpalać na ciepło i okazało się że wtrysk padł.
dzięki, ale myśle że to nie to. Chyba że się mylę?Kruszyna pisze:Witam,
brat w a3 1,9tdi 99r też miał podobne objawy i mechanik polecił mu zmianę
dawki paliwa przy starcie na rozgrzanym silniku, pojechał do tunera zapłacił 200zł i problem przestał istnieć. Ale warto wszystko najpierw zdiagnozować. W moim A6 też zdarzyło mi się
takie coś za dwa razy, zakręcił jakby ciężej i wolniej zatelepał i odpalił. Planuje wirusa i myślę, że przy okazji coś zaradzą. oczywiście może to być wina wtrysków. Kiedyś mój Ml270cdi przestał w ogóle odpalać na ciepło i okazało się że wtrysk padł.
Pali dobrze, tylko rozrusznik chce kręcić dłużej na silniku już pracującym. Występuje to tylko przy 90stopniach. Jak jest 80, 70 i tak w dół, problem nie występuje.
