Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C6 2.0 Tdi] Rozruch ciepłego silnika

Silniki wysokoprężne
rychuu24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 cze 2011, 16:24
Lokalizacja: Irlandia

[ A6 C6 2.0 Tdi] Rozruch ciepłego silnika

Post autor: rychuu24 » 15 paź 2011, 16:41

Witam,
mam problem z rozruchem silnka gdy jest ciepły. Gdy temperatura nie doszła jeszcze do 90stopni, auto pali normalnie. Natomiast gdy już jest 90 stopni i go odpale, odpala "normalnie" bez żdnego piłowania itp tylko próbuje jak by przez ułamek sekundy rozrusznik kręciłgo zbyt długo no i wtedy wiemy co się dzieje. Zatelepie całą budą i wydaję nieprzyjemne dzwięki. Może wiecie o co chodzi?

dzięki

Kruszyna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 16 paź 2011, 23:03
Lokalizacja: Kąty Rybackie

Post autor: Kruszyna » 19 paź 2011, 22:19

Witam,
brat w a3 1,9tdi 99r też miał podobne objawy i mechanik polecił mu zmianę
dawki paliwa przy starcie na rozgrzanym silniku, pojechał do tunera zapłacił 200zł i problem przestał istnieć. Ale warto wszystko najpierw zdiagnozować. W moim A6 też zdarzyło mi się
takie coś za dwa razy, zakręcił jakby ciężej i wolniej zatelepał i odpalił. Planuje wirusa i myślę, że przy okazji coś zaradzą. oczywiście może to być wina wtrysków. Kiedyś mój Ml270cdi przestał w ogóle odpalać na ciepło i okazało się że wtrysk padł.

rychuu24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 cze 2011, 16:24
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: rychuu24 » 19 paź 2011, 22:37

Kruszyna pisze:Witam,
brat w a3 1,9tdi 99r też miał podobne objawy i mechanik polecił mu zmianę
dawki paliwa przy starcie na rozgrzanym silniku, pojechał do tunera zapłacił 200zł i problem przestał istnieć. Ale warto wszystko najpierw zdiagnozować. W moim A6 też zdarzyło mi się
takie coś za dwa razy, zakręcił jakby ciężej i wolniej zatelepał i odpalił. Planuje wirusa i myślę, że przy okazji coś zaradzą. oczywiście może to być wina wtrysków. Kiedyś mój Ml270cdi przestał w ogóle odpalać na ciepło i okazało się że wtrysk padł.
dzięki, ale myśle że to nie to. Chyba że się mylę?
Pali dobrze, tylko rozrusznik chce kręcić dłużej na silniku już pracującym. Występuje to tylko przy 90stopniach. Jak jest 80, 70 i tak w dół, problem nie występuje. <uoee>

krzemik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 01 mar 2014, 07:39
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: krzemik » 07 sie 2015, 11:19

Witam, czy udalo Ci sie dojsc coz takiego bolalo Twoje AUDI?
wydaje mi sie ze mam ten sam problem

x4n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 22 paź 2012, 12:55
Imię: Radosław
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: x4n » 14 paź 2015, 21:16

krzemik pisze:Witam, czy udalo Ci sie dojsc coz takiego bolalo Twoje AUDI?
wydaje mi sie ze mam ten sam problem
dwumasa na 100%

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja