[ BMK 3.0 224 KM] Rodzaje rozrządu w 3.0 tdi a6 c6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 maja 2017, 17:06
- Lokalizacja: Rzeszów
[ BMK 3.0 224 KM] Rodzaje rozrządu w 3.0 tdi a6 c6
Witam. Z racji tego ze bede wymienial u siebie rozrzad w silniku BMK chciałbym sie poradzic. Dokładnie chodzi o to czy do silnika BMK mógłbym załozyc rozrzad od np ASB. Z tego co szukałem widze ze do silników 3.0 można kupic łancuchy o róznych długosciach i inaczej ułozone napinacze zalezy jaki kod silnika i tutaj mam dylemat czy z nowszych jednostek w których juz rozrzad był poprawiany mogłbym takie graty wpakowac do swojego silnika czy juz konstrukcja na to nie pozwala i trzeba zakładac to co było pierwotnie spartolone
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przecież silniki 2.7 TDI (BPP, BSG) i 3.0 TDI (BMK, BNG, ASB) mają takie same rozrządy. Trzeba tylko założyć części o najnowszych numerach. Jeśli podasz mi VIN (może być na PW), to je rozpiszę
. Dopiero po lifcie była poważniejsza zmiana w rozrządzie i tego już nie można montować do wcześniejszych wersji.
[ Dodano: 2017-08-03, 00:12 ]
Kolega mariuszdebno przesłał mi na PW swój VIN. Poniżej znajduje się aktualne zestawienie dla jego auta (numeracja według schematu):
9) 059 109 217 C - napinacz łańcucha z lewej strony,
10) 057 109 218 K - napinacz łańcucha z prawej strony,
11) 079 109 229 D - dolny środkowy łańcuch,
12) 059 109 229 L - lewy łańcuch,
13) 059 109 229 K - prawy łańcuch,
14) 059 109 229 J - górny środkowy łańcuch,
21) 079 109 467 AE - napinacz łańcucha,
22) 059 109 469 F - ślizg/prowadnica,
23) 059 109 469 E - ślizg/prowadnica,
27) 079 109 507 G - napinacz łańcucha,
28) 079 109 510 M - ślizg/prowadnica.
![Obrazek]()
W sprzedaży dostępne są zestawy FEBI oraz SWAG (obie firmy należą do firmy Bilstein). Niestety, ale nie posiadają one w komplecie ślizgów, a raczej też są zużyte
. Znalazłem ciekawą ofertę: << link >> . Wszystkie trzy ślizgi kosztują w ASO ok. 350 zł, a sam zestaw rozrządu FEBI/SWAG można wyrwać taniej niż 2000 zł. Oczywiście można wszystko kupić w ASO, ale będzie to kosztować ok. 3950 zł
.

[ Dodano: 2017-08-03, 00:12 ]
Kolega mariuszdebno przesłał mi na PW swój VIN. Poniżej znajduje się aktualne zestawienie dla jego auta (numeracja według schematu):
9) 059 109 217 C - napinacz łańcucha z lewej strony,
10) 057 109 218 K - napinacz łańcucha z prawej strony,
11) 079 109 229 D - dolny środkowy łańcuch,
12) 059 109 229 L - lewy łańcuch,
13) 059 109 229 K - prawy łańcuch,
14) 059 109 229 J - górny środkowy łańcuch,
21) 079 109 467 AE - napinacz łańcucha,
22) 059 109 469 F - ślizg/prowadnica,
23) 059 109 469 E - ślizg/prowadnica,
27) 079 109 507 G - napinacz łańcucha,
28) 079 109 510 M - ślizg/prowadnica.
W sprzedaży dostępne są zestawy FEBI oraz SWAG (obie firmy należą do firmy Bilstein). Niestety, ale nie posiadają one w komplecie ślizgów, a raczej też są zużyte


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 maja 2017, 17:06
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 04 sty 2021, 01:55
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: WLKP
Re: [ BMK 3.0 224 KM] Rodzaje rozrządu w 3.0 tdi a6 c6
Witajcie,
Jakie zdanie macie na temat wymiany rozrzadu bez zebatek?. Mam do wymiany rozrzad w BMK, raczej bedzie to Febi skoro to jak oryginal z kompletem slizgow. Czy ktos wymienial rozrzad bez zebatek i przejechal juz tysiace kilometrow i wszystko OK?.
Jakie zdanie macie na temat wymiany rozrzadu bez zebatek?. Mam do wymiany rozrzad w BMK, raczej bedzie to Febi skoro to jak oryginal z kompletem slizgow. Czy ktos wymienial rozrzad bez zebatek i przejechal juz tysiace kilometrow i wszystko OK?.
Regulamin:
(...)
8. Koniecznie musisz pisać poprawną polszczyzną. Przed wysłaniem posta sprawdź, czy nie ma w nim błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub literówek. Jeżeli zobaczysz błędy po opublikowaniu wiadomości na forum, użyj opcji "edytuj", aby je poprawić. Nagminne łamanie zasad ortografii będzie karane ostrzeżeniem.
regulamin-forum-audi-a6-a7-klub/regulam ... 00638.html
(...)
8. Koniecznie musisz pisać poprawną polszczyzną. Przed wysłaniem posta sprawdź, czy nie ma w nim błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub literówek. Jeżeli zobaczysz błędy po opublikowaniu wiadomości na forum, użyj opcji "edytuj", aby je poprawić. Nagminne łamanie zasad ortografii będzie karane ostrzeżeniem.
regulamin-forum-audi-a6-a7-klub/regulam ... 00638.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 284
- Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: [ BMK 3.0 224 KM] Rodzaje rozrządu w 3.0 tdi a6 c6
Tak.Ja wymieniałem sam kpl.rozrządu bez zębatek.Nie było takiej potrzeby ,aby je wymieniać.Robiłem to w grudniu i jak do tej pory,wszysko jeżeli chodzi o rozrząd jest ok.QBAelectric pisze: ↑11 lip 2023, 01:40Witajcie,
Jakie zdanie macie na temat wymiany rozrzadu bez zebatek?. Mam do wymiany rozrzad w BMK, raczej bedzie to Febi skoro to jak oryginal z kompletem slizgow. Czy ktos wymienial rozrzad bez zebatek i przejechal juz tysiace kilometrow i wszystko OK?.
Też myślałem o ich zmianie,ale po zobaczeniu cen ,to zrezygnowałem A kupić ten zestaw kpl.z tej angielskiej firmy,to jakoś mnie nie satysfakcjonowało. Też zakładałem febiego,ze zamazanymi ori znakami.