Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C6 3.0TDI] Pytanie o wymiane rozrządu.

Silniki wysokoprężne
Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 24 cze 2010, 11:51

ArabaT pisze:
Aron pisze:Silnik wygląda bdb i jest z całym osprzętem, wszystkie wiązki elektr. (bez sprężarki klimy). Mówił, że stan silnika wizualny jest super przebieg sugerujący 100kkm
Na oko to chłop w szpitalu umarł.
Zajebistego mechanika trafiłes skoro jest w stanie po kontroli wizualnej zew ocenic przebieg silnika.
Ciesz sie tym, ze jest poliftowy i przynajmniej z prostej kalkulacji ma mniejszy przebieg.
Aron pisze:nie wygląda, aby był wyciągany z auta po dzwonie
Ale jakis powod dekompletacji auta musi byc, a wydaje mi sie ze jeszcze bylo zbyt mlode aby dobre auto rozsprzedac na czesci, chociaz moge sie mylic ;-)

A tak z czystej ciekawosci, duzo dales za serce? Pytam bo postawilem na opcje jazda do zawału a potem przeszczep na młodsze.
No znowu czepia się zdania z kontekstu zamiast czytać wątek ze zrozumieniem? Mobilku czytaj zamiast pisać frazesy, które nikomu w niczym nie pomagają! Jak sprawdzić silnik, skoro nie możliwości go podłączyć i nim zakręcić? Moje auto zostało wybebeszone (silnik wyjęty i rozkręcony w ASO) następnie dogadałem się z najlepszym mechanikiem z ASO, który go wyjmował i on montuje mi nowy motor w miejsce starego "po godzinach". Gość jest tak kumaty, że chłopaki się śmieli, że może to robić z zamkniętymi oczami. Gdy zobaczył moją nową jednostkę wiedział od razu gdzie szukać na niej roku produkcji, od razu widział różnice z konstrukcją BMK z 2005r., wiedział co sprawdzić by potwierdzić, że silnik nie był bity i stan ogólny określił na bdb.
Co do tego, że auto zbyt młode by je rozsprzedawać na części to pomyśl trochę bardziej, może sam dojdziesz do jakiegoś bardziej konstruktywnego wniosku...

Kupiłem dziś olej do silnika, do wspomagania, skrzyni (215zł/1 litr!) płyn do chłodnicy, mechanik mówił, że dziś auto prawdopodobnie ruszy (po miesiącu!) :lol: ;) ! :lol: ;) ! :lol: ;) ! Zostałoby nabić klimę i ustawić zbieżność :mrgreen:

[ Dodano: 2010-06-25, 07:03 ]
NOWY SILNIK DZIAÂŁA ZAJEBIÂŚCIE! Zero dymienia, pracuje cichutko i równo. Na pewno ma mniejszy przebieg niż mój stary (wielce prawdopodobne te 100kkm), stary na pewno miał 197kkm. Dziś ustawienia, wymiana płynów ustrojowych, itp. Najważniejsze, że motor ASB podpasił bezproblemowo i pracuje zajebiście!

Tuborg1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 11 cze 2010, 22:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Tuborg1 » 12 gru 2010, 23:30

rozrząd jest lifetime wg. Audi...
gdzie dokładnnie to jest napisane , skąd to wiadomo?

Tuborg1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 11 cze 2010, 22:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Tuborg1 » 13 gru 2010, 07:16

ZelvaBOi pisze:Lifetime to wg. Audi 2 lata lub 150 kkm - czyli jak sie skonczy gwarancja :D.
to w tej chwili nie ma dla mnie znaczenia. :->
Potrzebuje dokładnej informacji gdzie jest napisane ,że rozrząd w A6 3.0 tdi jest Lifetime- konkretnie w instrukcji obsługi na stronie nr? ,czy w książce serwisowej ,czy jeszcze gdzie indziej..

Tuborg1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 11 cze 2010, 22:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Tuborg1 » 13 gru 2010, 11:56

ZelvaBOi auto kupiłem w niemieckim autohausie z roczną gwarancją i próbuję coś ugrać.Jeśli jest gdzieś napisane ,że rozrząd jest life-time to może mi się udać ,jeśli nie to powiedzą ,że jest to część eksploatacyjna nie podlegająca gwarancji
Spróbować nie zaszkodzi na pewno nic nie stracę a zyskać można dużo

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 13 gru 2010, 13:14

Tuborg1
jesli masz gwarancje, a halasuje CI rozrzad.. to bez mrugniecia okiem, powinni Ci wymienic (jeden gorny lancuszek) - wg zalecen AUDI

Obstawiam, ze masz Gebrauchtwagen Garantie, w tym przypadku rozrzad jest wymienaniy ( ale tak jak pisalem - jeden, gorny lancuszek) , nawet gdzies wczesniej kilka mcy temu (chyba sierpien) opisywalem cala sytuacje wraz z lista czesci i kosztami ( ok 86€ wkladu wlasnego)

Tuborg1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 11 cze 2010, 22:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Tuborg1 » 13 gru 2010, 13:25

pama pisze:Tuborg1
jesli masz gwarancje, a halasuje CI rozrzad.. to bez mrugniecia okiem, powinni Ci wymienic (jeden gorny lancuszek) - wg zalecen AUDI

Obstawiam, ze masz Gebrauchtwagen Garantie, w tym przypadku rozrzad jest wymienaniy ( ale tak jak pisalem - jeden, gorny lancuszek) , nawet gdzies wczesniej kilka mcy temu (chyba sierpien) opisywalem cala sytuacje wraz z lista czesci i kosztami ( ok 86€ wkladu wlasnego)
No właśnie nie bardzo chcą wymienić cokolwiek bo twierdzą (autohaus nie Audi),że to część eksploatacyjna.Byłem w ASO w Szczecinie i tam zalecono mi wymianę kompletnego rozrządu.

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 13 gru 2010, 14:18

Tuborg1,

wyjasnij mi.
Chcesz auto (rozrzad) naprawiac w PL, czy w DE (tam, gdzie kupiles)..??

Tuborg1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 11 cze 2010, 22:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Tuborg1 » 13 gru 2010, 14:25

nie ma to dla mnie znaczenia czy w PL czy w DE. Ważniejsze jest kto zapłaci za tę naprawę

Sam autohaus też przecież nie naprawia tylko ew. płaci w ramach gwarancji za naprawę.
Czy ma to znaczenie ,że jest to AUDI DE czy AUDI PL ?

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 13 gru 2010, 14:38

Tuborg1 pisze:nie ma to dla mnie znaczenia czy w PL czy w DE. Ważniejsze jest kto zapłaci za tę naprawę

Sam autohaus też przecież nie naprawia tylko ew. płaci w ramach gwarancji za naprawę.
Czy ma to znaczenie ,że jest to AUDI DE czy AUDI PL ?
nie wiem, jak u Ciebie z jezykiem niemieckim, ale.... gwarancja to gwarancja, po prostu.. chca Cie oszukac.

Poza tym, to nie serwis placi.. ale to jest rodzaj ubezpieczenia..

Mnie wymienili tego samego dnia, po 4h mialem auto spowrtoem, ale powiedzieli mi tez, ze nie ma problemu z naprawa w innym miejscu, tylko to musza juz oba serwisy ustalic.

Wg mnie, to proba oszukania :(((

Jesli masz gwarancje, powinno na niej pisac, co jest uwzglednione, a co nie jest w gwarancji!
Silnik , etc.. sa objete gwarancja.

Jesli masz jakies pytania, wal na priva, pomyslimy <ok>

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 13 gru 2010, 15:07

ZelvaBOi,
ja tez mam RM 2007 i przy 157k km lancuszek wymieniany byl <ok>

takze.. Lift, czy nie-Lift.. niewiele poprawili :roll:

mest1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 20 paź 2008, 00:23
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: mest1987 » 07 sty 2011, 20:30

Przeglądając ofertę firmy Liqui Moly znalazłem coś takiego http://allegro.pl/liqui-moly-wyciszacz- ... 75929.html Nie wiem czy w Naszych silnikach coś takiego by pomogło, ale myślę, że tak jak w tym programie "warto rozmawiać" :-P

mest1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 20 paź 2008, 00:23
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: mest1987 » 08 sty 2011, 01:08

No widzisz Piotruś już wszystko jasne <ok> hmm... modlić powiadasz - to nigdy nie było moją mocną stroną i pewnie nigdy nie będzie :-)

MłodyWilk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 18 gru 2009, 23:05
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: MłodyWilk » 09 sty 2011, 17:47

Piotruś pisze:[
Rozrząd poprostu trzeba wymieniać co 150 - 200 tyś.km. i tyle ... . Albo gorliwie się modlić ... .
No dobrze, a co z tymi nowszymi jednostkami gdzie same napinacze powinny być już OK.
Czy jeśli napinacze nie zawodzą to i tak sam łańcuch należałoby wymienić po tych powiedzmy 200kkm, bo jest już tak zmęczony?
Jesli tak to straszna lipa!!! W starszych silnikach np BMW tak gdzie ktoś chwalił się, że ma łańcuch i nie musi bac się o rorząd to faktycznie tak było i nigdy tam nie zaglądął mimo iż na budziko 400kkm albo i więcej.
A przy dzisiejszych technologiach, materiałach i takim doświadczeniu nie radzą sobie z podstawami jakimi jest łańcuch i zębatki. Gamonie!!!
Produkują poprostu lalki szmaciane szyte w dodatku cienką i słabą nicią.

MłodyWilk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 18 gru 2009, 23:05
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: MłodyWilk » 10 sty 2011, 21:08

To skoro zwykły pasek trzeba wymieniac co 90kkm a łańuch nie wytrzyma nawet dwa razy tyle to idiotyczne jest stosowanie takiego łańcucha!!!
Daliby zwykły pasek, wymianiałoby się go co 90kkm bez wyciągania silnika i byłby święty spokój... a nie tak jak z łańcuchami...

szymeniu (usunięty)
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 27 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szymeniu (usunięty) » 10 sty 2011, 23:53

Ja mam zmieniony rozrząd, kompletny i jak był u mnie znajomy kótry jeździ A6 z 2005 roku odpalił moją furkę o godzinie 7 rano przy 11 stopniowym mrozie, był w szoku że tak cyka. Dlatego jak już pisałem nie żałuję ani grosza wydanego narazie na to autko. Zahnriemen taka ładna nalepka nawet jest wymiana przy 129000km a kupiłe ją jak miała 133000. Gdybym załóżmy bez wymiany zbliżał się do granicy 200tkm to pokusił bym się o wymianę
Virus upload 285KM i 575Nm

Moje OOOO
https://a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-2007- ... t27976.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga