To jest mój log aktualny, coś z nim nie tak chyba, prawda? (obrazek poniżej)
[ BPP 2.7 179 KM] Przepływomierz-Jak wygląda prawidłowy Log?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 10 sie 2016, 10:13
- Lokalizacja: Szczecin
[ BPP 2.7 179 KM] Przepływomierz-Jak wygląda prawidłowy Log?
Witam, poszukuję informacji na temat tego jak wygląda prawidłowy wykres z przepływomierza. Nie mam odniesienia, a gdy zobaczyłem swój to na logike coś jest nie tak, ale może jest "ok"? Czy jest ktoś wstanie coś skomentować lub wkleić log "prawidłowy"? Będę wdzięczny.
To jest mój log aktualny, coś z nim nie tak chyba, prawda? (obrazek poniżej)
![Obrazek]()
To jest mój log aktualny, coś z nim nie tak chyba, prawda? (obrazek poniżej)
Ostatnio zmieniony 26 lip 2017, 20:12 przez Dawid_Szczecin, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Nie znam się na TDI, ale zapytam czy czytałes może tematy (mam nadzieje że nikt nie zastrzeli mnie za linki do innych forum):
https://forum.vw-passat.pl/threads/2975 ... VF-AWX-AJM
https://www.a3-club.net/forum/showthrea ... 3ywomierza
https://www.a3-club.net/forum/showthrea ... TDI-Vagiem
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?p=1378443
https://forum.vw-passat.pl/threads/5166 ... naliza-TDI
https://a4-klub.pl/topic/153934-b5-afn- ... zem-i-egr/
https://forum.vw-passat.pl/threads/2975 ... VF-AWX-AJM
https://www.a3-club.net/forum/showthrea ... 3ywomierza
https://www.a3-club.net/forum/showthrea ... TDI-Vagiem
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?p=1378443
https://forum.vw-passat.pl/threads/5166 ... naliza-TDI
https://a4-klub.pl/topic/153934-b5-afn- ... zem-i-egr/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 10 sie 2016, 10:13
- Lokalizacja: Szczecin
Dzięki za linki. Trochę mi zajęło poczytanie. Coś tam wywnioskowałem, a mianowicie, że:
1. Przepływka jest uszkodzona i źle mierzy
2. Ciśnienie doładowanie jest ok, a przepływka zaniża wartość to znaczy NIESZCZELNOŚĆ W DOLOCIE
3. EGR mam rozwalony choć sprawia wrażenie działającego i wali spalinami mi do silnika cały czas ograniczając dopływ powietrza na wyższych obrotach
Teraz muszę po kolei eliminować. Najbardziej zastanawiam się jak sprawdzić w warunkach domowych szczelność dolotu. Ma ktoś pomysł?
Czy moje wnioski są w ogóle sensowne?:)
1. Przepływka jest uszkodzona i źle mierzy
2. Ciśnienie doładowanie jest ok, a przepływka zaniża wartość to znaczy NIESZCZELNOŚĆ W DOLOCIE
3. EGR mam rozwalony choć sprawia wrażenie działającego i wali spalinami mi do silnika cały czas ograniczając dopływ powietrza na wyższych obrotach
Teraz muszę po kolei eliminować. Najbardziej zastanawiam się jak sprawdzić w warunkach domowych szczelność dolotu. Ma ktoś pomysł?
Czy moje wnioski są w ogóle sensowne?:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Są rózne sposobyDawid_Szczecin pisze:warunkach domowych szczelność dolotu. Ma ktoś pomysł?
1)na PLAKa (ale nie wiem czy do diesla pasuje)
2)na fajke, dym z papierosa etc
3)na ciśnienie (metoda najlepsza) czyli kompresorem, dorabiamy sobie cokolwiek w co będzie można szczelnie się wpiąć i dawaj.
Generalnie szukać na YT pod hasłem vacum leak.
A to to niech ktoś kto się zna na dieslach powieDawid_Szczecin pisze:Czy moje wnioski są w ogóle sensowne?:)

[ Dodano: 2017-07-27, 11:41 ]
A jeszcze Ci dorzucę:
http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/