Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 18 lis 2012, 22:56

annar76, zamontuj i jedz na adaptacje kolektorów , turbo , egra, gaszaka i kickdowna-tak wygląda cała procedura
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

annar76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 wrz 2011, 21:57
Lokalizacja: Toruń/ Newtownabbey UK

Post autor: annar76 » 18 lis 2012, 23:19

A jak odpalić tryb domyślny silnika? Oczywiście bez komputera....
annar76

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 19 lis 2012, 04:28

annar76 pisze:A jak odpalić tryb domyślny silnika? Oczywiście bez komputera....
Po wymianie normalnie odpalisz i pojedziesz na adaptacje.

igorw

Post autor: igorw » 19 lis 2012, 08:51

annar76, tak z ciekawości jesli to nie tajemnica napisz ile Cie kosztowala operacja.

annar76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 wrz 2011, 21:57
Lokalizacja: Toruń/ Newtownabbey UK

Post autor: annar76 » 19 lis 2012, 20:35

Cena: kolektory kupione z Niemiec używane odnawiane i wzmacniane znalezione na Ebay dwie sztuki z silniczkami 375 funtów, ponieważ mieszkam na Wyspie, nowe w Audi 408 funtów za jeden nowy, podłączenie do komputera 25funtow. ;)
annar76

annar76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 wrz 2011, 21:57
Lokalizacja: Toruń/ Newtownabbey UK

Post autor: annar76 » 20 lis 2012, 13:44

Mam jeszcze pytanie odnośnie wymiany kolektorów. Czy do wymiany potrzebuje coś jeszcze? Jakieś uszczelki, specjalne narzędzia? Czy moge spodziewać się jakiś niespodzianek podczas wymiany?
annar76

igorw

Post autor: igorw » 20 lis 2012, 18:34

annar76, ja wymieniałem uszczelki na nowe, na wszelki wypadek.

annar76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 wrz 2011, 21:57
Lokalizacja: Toruń/ Newtownabbey UK

Post autor: annar76 » 24 lis 2012, 16:45

Dziś wymieniliśmy obydwa kolektory ssace. Pojechaliśmy na adeaptacje na komputer. Komputer zaadoptował prawy bez problemu natomist w dalszym ciągu wywala prawy nie chcąc zaadoptować górnej granicy ustawienia klapek, jak to określił mechanik. Czy ktoś moglby mi podpowiedzieć, o co chodzi i jaka może być przyczyna, z czym może być problem. Mechanik twierdzi,ze najprawdopodobniej problem tkwi w elektronice.....
annar76

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 24 lis 2012, 17:13

annar76 pisze:Pojechaliśmy na adeaptacje na komputer
Myślę że ten co robił adaptację to robił to na kanałach

kolektor 1 kanał 44
kolektor 2 kanał 55


jeszcze przeskanować i zobaczyć jakie są błędy

Pozdr

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 25 lis 2012, 12:53

Najlepiej zamien silniki sterujace I zobacz czy wszystko smiga. Jesli blad przejdzie z banku I na II to silnik do wymiany. Moze niemiaszki nie przylozyli sie do regeneracji nalezycie I istnieja luzy ktore sa poza granicami tolerancji 2%.

Jesli kolektory sa zregenerowane poprawnie powinny zadzialac jako plug and play - pozostaje usuniecie bledow w ecu (silniki sterujace sa adaptowane do mechanicznej czesci)

Pozdrawiam
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

annar76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 wrz 2011, 21:57
Lokalizacja: Toruń/ Newtownabbey UK

Post autor: annar76 » 02 gru 2012, 11:53

Sobota spedzona w warsztacie. Spisaliśmy na kartce wszystkie zasugerowane na 29 stronach forum błędy i problemy. Przerobiliśmy wszystkie po kolei..... Cały czas komputer wywalał P1017-001. Wreszcie przelozylismy cięgno ze starego kolektora. Błędu nie ma! Po całym tygodniu walki!
Dziękuję wszystkim za pomoc, podpowiedzi i sugestie.
annar76

turidwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 29 paź 2012, 19:05
Lokalizacja: DWL

Post autor: turidwl » 15 gru 2012, 21:26

Koledzy a co to za bład
P3135??
nu

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 15 gru 2012, 21:46

turidwl, P3135 - 001 - Lower Stop not Reached

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 18 gru 2012, 20:33

Już można je wyłączać programowo :)

Awatar użytkownika
Paulo3535
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 24 lut 2008, 15:19
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Paulo3535 » 23 gru 2012, 19:18

Witam.
Miałem ten sam problem, tylko u mnie spadło cięgno z dolnej "kulki". Koledzy tu opisywali o przyginaniu na gorąco itd, a po jakimś czasie cięgno wracało do poprzedniego stanu i spadało.
Zrobiłem taki patent:
Załączniki
jest to zwyk³a opaska skrêcana, zawin¹³em j¹ tylko trochê, ¿eby by³a krótsza. Kilka dni minê³o, trochê pojeŸdzi³em i na razie jest OK.
jest to zwyk³a opaska skrêcana, zawin¹³em j¹ tylko trochê, ¿eby by³a krótsza. Kilka dni minê³o, trochê pojeŸdzi³em i na razie jest OK.
2012-12-21 14.17.28a.jpg
Mam VCDSa i słabo go znam, ale jak ktoś potrzebuje, służę pomocą :P
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja