
[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Rangers, vcds- wejdz w 01 , dalej dajesz 03 output test, dalej dajesz next. powodzenia
http://translate.google.pl/translate?hl ... d%3Divnsfd zakładka vcds reczny
http://translate.google.pl/translate?hl ... d%3Divnsfd zakładka vcds reczny
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Ok, dzięki wielkie, wieczorkiem się podłącze i dam znać o wynikach
[ Dodano: 2012-06-06, 10:13 ]
Siemka,
zrobiłem ten test wyjść ale mi to nic za wiele nie mówi. Poprostu myślałem że będzie jakaś możliwosć zapisania tych testów i przedstawienia Wam. ALe co zauważyłem to przy teście Intake Manifold Runner Control Bank 1: Electrical Malfunction w dwoch okienkach występowały wartośći 80,5% i zmieniały się na 20,9% (i tak na zmianę ), natomiast przy teście ..... Bank 2, zmieniała się tylko wartość w jednym okienku, w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się). Po tym teście wykonałem skan i znowu ukazał się błąd:
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Przed całym testem wyjść zrobiłem tak jak Piotruś nakazał: błąd zapisałem i wykasowałem. Czy ta jedna wartość która się nie zmieniała może o czymś świadczyć??? A może źle zrobiłem ten test
??
[ Dodano: 2012-06-06, 10:13 ]
Siemka,
zrobiłem ten test wyjść ale mi to nic za wiele nie mówi. Poprostu myślałem że będzie jakaś możliwosć zapisania tych testów i przedstawienia Wam. ALe co zauważyłem to przy teście Intake Manifold Runner Control Bank 1: Electrical Malfunction w dwoch okienkach występowały wartośći 80,5% i zmieniały się na 20,9% (i tak na zmianę ), natomiast przy teście ..... Bank 2, zmieniała się tylko wartość w jednym okienku, w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się). Po tym teście wykonałem skan i znowu ukazał się błąd:
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Przed całym testem wyjść zrobiłem tak jak Piotruś nakazał: błąd zapisałem i wykasowałem. Czy ta jedna wartość która się nie zmieniała może o czymś świadczyć??? A może źle zrobiłem ten test

A czy bank 2 to strona pasażera? Temat by ł już kiedyś "wałkowany" i pamiętam że były różne zdania, więc pytam ?szczerba2 pisze:czyli bank 2 uwalony
..w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się)..
W "drugim" tzn. w drugim okienku pomiarowym, były dwa , w pierwszym wartość się zmieniała a w drugim nie - cały czas 89% .
A tak konkretnie to rozumiem że "wyrobiły "się luzy przy przepustnicy i to trzeba zregenerować ? Nie sam silniczek ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
ja cię rozumie ale mówie że można to podejżeć w pomiarach -napiecie- jego wartości będą się wachaćfenomenalny pisze:szczerba2, wiem co pisze, bo tez myslalem ze siadl mi silniczek a po zalozeniu nowego bylo to samo czyli zero zycia. Gdy zregenerowalem kolektor silniczek ruszyl. dlaczego? nie wiem.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 03 sty 2010, 23:43
- Imię: luks
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 320KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: PL
Zmartwie Was, że w modelu z roku 2011 ta sprawa wygląda na nierozwiazana. Zrobie fotki przy okazji, ale wyglądają te dzwigienki na prawie identyczne. Roznica jest taka, że nie ma z zewnatrz oczka tylko jest półkula. Z oczywistych względów nie bede tego teraz rozbierał, aby podejrzeć. Jednak nie wróżę temu dłuższej żywotnosci. Na wszellki wypadek bede to moze zasilał co jakiś czas smarem i zobaczymy ile lat wytrzyma. Nie wiem natomiast co zmienili w środku tego układu a podobno w CDYA coś tak poprawili z łaĂącuchami.