Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
Rangers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 31 maja 2012, 23:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rangers » 05 cze 2012, 09:16

0x4B25A, .... i życie stało się prostsze :> Dzięki

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 05 cze 2012, 14:22

Rangers, vcds- wejdz w 01 , dalej dajesz 03 output test, dalej dajesz next. powodzenia
http://translate.google.pl/translate?hl ... d%3Divnsfd zakładka vcds reczny
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Rangers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 31 maja 2012, 23:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rangers » 05 cze 2012, 15:14

Ok, dzięki wielkie, wieczorkiem się podłącze i dam znać o wynikach

[ Dodano: 2012-06-06, 10:13 ]
Siemka,
zrobiłem ten test wyjść ale mi to nic za wiele nie mówi. Poprostu myślałem że będzie jakaś możliwosć zapisania tych testów i przedstawienia Wam. ALe co zauważyłem to przy teście Intake Manifold Runner Control Bank 1: Electrical Malfunction w dwoch okienkach występowały wartośći 80,5% i zmieniały się na 20,9% (i tak na zmianę ), natomiast przy teście ..... Bank 2, zmieniała się tylko wartość w jednym okienku, w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się). Po tym teście wykonałem skan i znowu ukazał się błąd:

17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded

Przed całym testem wyjść zrobiłem tak jak Piotruś nakazał: błąd zapisałem i wykasowałem. Czy ta jedna wartość która się nie zmieniała może o czymś świadczyć??? A może źle zrobiłem ten test ????

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 08 cze 2012, 12:53

czyli bank 2 uwalony
..w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się)..
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 08 cze 2012, 16:09

Gdyby co, ale potwierdze to w przyszlym tygodniu, podejme sie regeneracji kolektorów, praktycznie z dozywotnia gwarancja za dobre pieniadze :-). W przyszlym tygodniu potwierdze co i jak.:)

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 10 cze 2012, 09:04

Przemcio, naddza sie nadadza:) wlasnie tak mam zrobione u sibie, ale......... nie zapomnij o wyregulowaniu przy kompie tych klap

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 10 cze 2012, 10:26

Ja też na razie spokój, lewy wymieniany przez poprzedniego właściciela przy 150 tys, przy 190 tys ponownie wymontowywane ale nie mam informacji o wymianie. Tak jak kolega również przyglądałem się podobnym modelarskim elementom ;)

Rangers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 31 maja 2012, 23:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rangers » 11 cze 2012, 11:59

szczerba2 pisze:czyli bank 2 uwalony
..w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się)..
A czy bank 2 to strona pasażera? Temat by ł już kiedyś "wałkowany" i pamiętam że były różne zdania, więc pytam ?
W "drugim" tzn. w drugim okienku pomiarowym, były dwa , w pierwszym wartość się zmieniała a w drugim nie - cały czas 89% .
A tak konkretnie to rozumiem że "wyrobiły "się luzy przy przepustnicy i to trzeba zregenerować ? Nie sam silniczek ?

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 11 cze 2012, 18:30

Rangers, latwo to sprawdzic:) wchodzisz vcdsem w silnik i tam wybierasz test. i sprawdzasz gdy robi ci tes bank2 ktora strona sie rusza czy strona pasazera czy kierwocy:
)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 11 cze 2012, 20:51

Rangers, u ciebie wygląda na uszkodzenie samego silniczka skoro wartośc się nie zmienia a powinna 80- 20 procent podczas testu,sprawdz czy wajch sie przy tescie porusza.......bank 2 to strona prawa czyli pasażer
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 11 cze 2012, 22:05

a ja sie nie zgodze:) z toba:) Czasami bywa tak ze jak wyjdzie poza wartosc to silniczek nie daje znakow zycia nawet podczas testow:) Przerabialem juz to kilkukrotnie. Dopiero po zrobieniu i ustawieniu kolektora wszytsko zaczelo ponownie pracowac:_

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 12 cze 2012, 08:42

silniczek jesli sprawny zawsze da oznake bo bedzie próbował dociągac do wartości zadanej przez ECU wystarczy spojrzec na wartości napięcia
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 12 cze 2012, 08:55

szczerba2, wiem co pisze, bo tez myslalem ze siadl mi silniczek a po zalozeniu nowego bylo to samo czyli zero zycia. Gdy zregenerowalem kolektor silniczek ruszyl. dlaczego? nie wiem.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 13 cze 2012, 20:22

fenomenalny pisze:szczerba2, wiem co pisze, bo tez myslalem ze siadl mi silniczek a po zalozeniu nowego bylo to samo czyli zero zycia. Gdy zregenerowalem kolektor silniczek ruszyl. dlaczego? nie wiem.
ja cię rozumie ale mówie że można to podejżeć w pomiarach -napiecie- jego wartości będą się wachać
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

luks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 03 sty 2010, 23:43
Imię: luks
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: PL

Post autor: luks » 27 cze 2012, 16:12

Zmartwie Was, że w modelu z roku 2011 ta sprawa wygląda na nierozwiazana. Zrobie fotki przy okazji, ale wyglądają te dzwigienki na prawie identyczne. Roznica jest taka, że nie ma z zewnatrz oczka tylko jest półkula. Z oczywistych względów nie bede tego teraz rozbierał, aby podejrzeć. Jednak nie wróżę temu dłuższej żywotnosci. Na wszellki wypadek bede to moze zasilał co jakiś czas smarem i zobaczymy ile lat wytrzyma. Nie wiem natomiast co zmienili w środku tego układu a podobno w CDYA coś tak poprawili z łaĂącuchami.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja