Mam problem jak powyżej, na zimno pali bez problemu, im silnik bardziej rozgrzany tym gorzej - tym dłużej musi kręcić zanim załapie. Gdy już odpali wszystko jest ok, ma moc, nie kopci jakoś specjalnie. Chodzi pięknie aż go nie zgasze.
- Przepustnica I EGR wyczyszczony,
- Wymieniłem czujnik położenia wału i czujnik temperatury
- nowy olej i płyn chłodniczy
- nowe filtry powietrza, paliwa i oleju.
- Nie ma żadnych błędów na desce ani w VCDS
- płyn chłodniczy nie jest tłusty, a w oleju nie ma śladu masła.
Jak widać rozpocząłem od najtańszych rzeczy. Co teraz?
- Pompowtryski - korekcje niby są w normie
- Pompa - nie wiem jak ją sprawdzić, w filtrze paliwa, paliwo jest czyste, nie wiem co jeszcze zrobić.
Cały problem pojawił się nagle, wcześniej nie było najmniejszych problemów z tym odpalaniem.
Czy to możliwe że trafiłem na jakieś kiepskie paliwo i to ono daje taki efekt? - Rzecz stała się na drugi dzień po ostatnim tankowaniu, wciąż jeszcze nie wypaliłem tego zbiornika.
Może macie jakieś pomysły?
[ BLB 2.0 140 KM] Problem z odpalaniem na ciepłym silniku
Przyłączam się do tematu.
Pacjent to A6 C6 silnik BLB 2007r i dokładnie ten sam problem, który powstał dość niespodziewanie.
Posprawdzane (chyba) wszystko łącznie z poprawnym ustawieniem rozrządu.
Chodzi mi po głowie jeszcze sprawdzić uszczelnienie pompy tandem.
Gdybym wpadł na rozwikłanie zagadki to napiszę.
Pacjent to A6 C6 silnik BLB 2007r i dokładnie ten sam problem, który powstał dość niespodziewanie.
Posprawdzane (chyba) wszystko łącznie z poprawnym ustawieniem rozrządu.
Chodzi mi po głowie jeszcze sprawdzić uszczelnienie pompy tandem.
Gdybym wpadł na rozwikłanie zagadki to napiszę.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 04 wrz 2010, 01:14
- Imię: Robert
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemirów
- Kontakt:
Sprawa okazała sie banalna.
Po wyjeźdżeniu paliwa i zatankowaniu na innej stacji, wszystkie problemy zniknęły. Od tygodnia auto pali jak dawniej.
Także nie tylko w Polsce mozna trafić na mine - mieszkam w UK, i tankowałem na stacji na której kupuję paliwo od lat. Widać wkońcu i u nich tryb oszczędności sie włączył.
Po wyjeźdżeniu paliwa i zatankowaniu na innej stacji, wszystkie problemy zniknęły. Od tygodnia auto pali jak dawniej.
Także nie tylko w Polsce mozna trafić na mine - mieszkam w UK, i tankowałem na stacji na której kupuję paliwo od lat. Widać wkońcu i u nich tryb oszczędności sie włączył.
RobinCzWa pozostaje tylko pozazdrościć, że problemy same zniknęły
.
Mój pacjent niestety tankował w Polsce i to na różnych stacjach.
Nie mniej jednak polecę właścicielowi zalać jakiś środek do czyszczenia układu paliwowego z nadzieją, że pomoże.
Dziękujemy za update swojego tematu a właściwie za informacje o rozwiązaniu swojego problemu.

Mój pacjent niestety tankował w Polsce i to na różnych stacjach.
Nie mniej jednak polecę właścicielowi zalać jakiś środek do czyszczenia układu paliwowego z nadzieją, że pomoże.
Dziękujemy za update swojego tematu a właściwie za informacje o rozwiązaniu swojego problemu.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!