Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 140km BRE] problem z drganiem na ciepłym

Silniki wysokoprężne
awakeman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 24 gru 2012, 06:29
Imię: Bartek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: awakeman » 11 mar 2017, 09:34

Rozrzad robilem 2 lata temu, tak jak bujalo tak buja.

Flex 78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 31 sty 2016, 15:22
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: Flex 78 » 11 mar 2017, 09:34

Wielokrotnie zmieniałem kąt, od 0 do -2,9 i ciągle tak samo (mówię o nieregularnym kołysaniu silnikem na wolnych obrotach). Teraz mam -2,9 i jest najlepiej, spalanie zadowalające i dynamika również. Jka ustawiałem w granicy 0 to strasznie mulił i pił za dużo
pozdro

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 11 mar 2017, 11:39

To jak masz -2.9 to nie dziw się ze buja bo ja miałem -3 i rzucało okropnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga