Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Ponowne użycie NOWEJ uszczelki pod głowice

Silniki wysokoprężne
adolfik007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 18 lut 2017, 21:50
Lokalizacja: Zgorzelec

[ BMK 3.0 224 KM] Ponowne użycie NOWEJ uszczelki pod głowice

Post autor: adolfik007 » 18 sie 2019, 10:36

Wiem że w teorii powinno się uszczelke pod głowice oraz śruby wymieniać za każdym razem. W temacie podkreśliłem że chodzi o nową uszczelke i śruby. Chodzi o to że złożyłem wszystko do kupy, ale niestety muszę to rozebrać jeszcze raz, głowica była założona przez kilka dni a silnik nie był uruchamiany, więc uszczelka i śruby nie były narażone na temperaturę i naprężenia. Czy w takim wypadku można wszystko użyć ponownie? Wiem że bezpieczniej było by założyć wszystko nowe ale komplet uszczelek i śrub na obie głowice to dobre kilka stów.

ZAGATO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 234
Rejestracja: 02 maja 2015, 20:12
Imię: Nie ma imienia
Rocznik: 2021
Moje auto: Nie znam profilu
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Bytów

Post autor: ZAGATO » 19 sie 2019, 22:30

Te uszczelki chyba sie układają przy dokrecaniu. Sruby zostaw ale uszczelke lepiej nową bo to full roboty.
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nikostratus » 22 sie 2019, 14:57

Uszczelkę bez zastanowienia dał bym nową i śruby też bo po dokręceniu ponownym już nie muszą mieć swojej twardości bo zostały już rozciągnięte. Rzeczy nie warte oszczędzania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja