Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRF 2.0 136 KM] Po zmianie panewek wałek rozrządu ciężko s

Silniki wysokoprężne
pancurp10
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:56
Lokalizacja: legnica

[ BRF 2.0 136 KM] Po zmianie panewek wałek rozrządu ciężko s

Post autor: pancurp10 » 08 lip 2016, 17:51

Koledzy mam problem z moim silnikiem 2.0 Tdi 136KM BRF, silnik po zerwaniu paska itp. Ale nie oto chodzi, wszystko złożone . Wałek po stronie wydechowej i jednocześnie robi za napęd PD chodzi z oporem względem wałka ssącego. Co ciekawe panewki są ok nie są zdarte choć nowe założone. Okazuje się , że jeśli zdejmę dźwigienki co napędzają PD wałek kręci się lekko czyli tak jak powinienen, jak tylko założę dźwigienki wałek kręci się ze soporym oporem. Być może tak ma być 1 x robiłem ten silnik i nie mam porównania. Wiem że te wałki są obciążóne dla tego jest zastosowany mocniejszy i szerszy pasek rozrządu. Ale może ktoś robił swój silnik i by mi doradził czy lekko chodził wałek czy z oporem . Proszę o odp

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja