Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[3.0TDI BMK] Po uruchomieniu pracował około 30 s i zgasł.

Silniki wysokoprężne
Leszek122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 kwie 2021, 20:06
Imię: Leszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żarki Letnisko

[3.0TDI BMK] Po uruchomieniu pracował około 30 s i zgasł.

Post autor: Leszek122 » 20 sie 2021, 13:17

Witam. Po uruchomieniu silnika jego praca była normalna następnie tak jak pisałem w tytule po 30 s objawiło się to tym że tak jak by ni palił na jeden cylinder to było chwile a potem zaczęło telepać silnikiem i zgasł .Następnie po próbie odpalania nie chciał zapalić .Po podpięciu komputera nie wyskoczył żaden błąd. Przy próbie odpalania tak jak by chciał chwycić .Rozrząd nie przeskoczył bo dziś sprawdzałem ustawienie na blokady które luźno wchodziły .Dodam iż samochód stał
3 miesiące bo wymieniałem mu rozrząd i uszczelniałem wycieki rolki wymieniałem pasek pompy wysokiego ciśnienia. Może długi okres stania przyczynił się do awarii .Po złożeniu silnik chodził prawidłowo jedynie zauważyłem z dwa razy tak jakby go lekko odcięło paliwo na chwile ale to dosłownie na sekundę. Nie wiem od czego zacząć diagnostykę. Proszę o pomoc może ktoś miał podobny przypadek.

Artur261
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 10 gru 2020, 08:30
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bramsche

Re: Po uruchomieniu pracował około 30 s i zgasł.

Post autor: Artur261 » 20 sie 2021, 15:10

Witaj. Sprubuje odpiąć przepływomierz powietrza. Może pomoże. Mam podobny problem i obecnie jeżdżę bez. Bo odcina zapłon

Leszek122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 kwie 2021, 20:06
Imię: Leszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żarki Letnisko

Re: Po uruchomieniu pracował około 30 s i zgasł.

Post autor: Leszek122 » 21 sie 2021, 17:56

Witam .Dzisiaj zacząłem diagnozę od pompki niskiego ciśnienia ona podawała paliwo pompa pompa wysokiego ciśnienia na rozruszniku wytworzyła 250 at.
Ale jak odkręciłam przewód od wtryskiwacza to paliwo nie leciało .Wykręciłem Regulator ciśnienia paliwa i wykonałem test urządzeń elektrycznych vcds
Teraz moje pytanie czy ten regulator otwiera grzybek z przodu bo umknie tylko słychać buczenie i żadnej reakcji więc moje podejrzenie pada na ten zawór bo on puszcza paliwo na szynę wtryskową.

Dodano po 3 minutach 10 sekundach:
Artur261 pisze:
20 sie 2021, 15:10
Witaj. Sprubuje odpiąć przepływomierz powietrza. Może pomoże. Mam podobny problem i obecnie jeżdżę bez. Bo odcina zapłon
Wypięcie wtyczki przepływomierza nie pomogło .Podejrzewam Regulator ciśnienia paliwa.

Leszek122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 kwie 2021, 20:06
Imię: Leszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żarki Letnisko

Re: [3.0TDI BMK] Po uruchomieniu pracował około 30 s i zgasł.

Post autor: Leszek122 » 24 sie 2021, 22:21

Witam. Problem rozwiązany na dzień dzisiejszy .Uszkodzony był czujnik położenia wałka rozrządu choć komputer nie pokazywał żadnego błędu.

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Re: [3.0TDI BMK] Po uruchomieniu pracował około 30 s i zgasł.

Post autor: gozdzik77 » 25 sie 2021, 06:56

Leszek122 pisze:
24 sie 2021, 22:21
Witam. Problem rozwiązany na dzień dzisiejszy .Uszkodzony był czujnik położenia wałka rozrządu choć komputer nie pokazywał żadnego błędu.
W jaki sposób zdiagnozowałeś że to ten czujnik? Podmieniałeś na inny?
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

Leszek122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 kwie 2021, 20:06
Imię: Leszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żarki Letnisko

Re: [3.0TDI BMK] Po uruchomieniu pracował około 30 s i zgasł.

Post autor: Leszek122 » 26 sie 2021, 22:21

Kupiłem nowy Boscha za 95 zł stwierdziłem że najwyżej stracę 95 zł zawsze to mniej niż pompa wysokiego ciśnienia czy czujniki związane z ciśnieniem paliwa .Wszystko wskazywało na układ paliwowy bo przy kręceniem nie wytwarzało się ciśnienie na przewodach od wtrysków .Czyli czujnik wałka rozrządu ma wpływ na prace pompy i wytworzenia ciśnienia .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga