[ BMK 3.0 224 KM] Nietypowy problem z rozrusznikiem lub akum
Rozrusznik
U mnie tak było .po wyjęciu rozrusznika okazało sie że zębatka jest pęknieta .po wymianie spokój
Typowy objaw lejących wtrysków. Kupno sprawnych używek prawie niemożliwe, zamienników brak, regeneracja 2 lata temu nie była możliwa wbrew temu co niektórzy bredzili (nie wiem jak jest teraz) Bardzo często konieczna jest też regeneracja pompy bo opiłkuje (u mnie tak było). Cena naprawy kosmiczna (u mnie około 18 tys - nowe wtryski + regeneracja pompy + wymiana) :shock:konradkry77 pisze:U mnie zaobserwowałem że ok 5-15 min po zgaszeniu silnika ponownie odpalam a tam aż wskazówki na zegarach opadają, zaniki napięcie.
Gdy odpalam rano lub po godzinie, nie ma problemu. Kręci jak malina.
I masz ci zagwozdke. ?
Ja bym na Twoim miejscu sprzedał i pozbył się problemu zwłaszcza, że w tym silniku może się jeszcze wiele popsuć
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga