Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] Nietypowy problem z rozrusznikiem lub akum

Silniki wysokoprężne
haribo.pl

Rozrusznik

Post autor: haribo.pl » 22 gru 2018, 19:43

U mnie tak było .po wyjęciu rozrusznika okazało sie że zębatka jest pęknieta .po wymianie spokój

zomol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 04 sty 2016, 22:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zomol » 13 sty 2019, 15:12

konradkry77 pisze:U mnie zaobserwowałem że ok 5-15 min po zgaszeniu silnika ponownie odpalam a tam aż wskazówki na zegarach opadają, zaniki napięcie.
Gdy odpalam rano lub po godzinie, nie ma problemu. Kręci jak malina.
I masz ci zagwozdke. ?
Typowy objaw lejących wtrysków. Kupno sprawnych używek prawie niemożliwe, zamienników brak, regeneracja 2 lata temu nie była możliwa wbrew temu co niektórzy bredzili :p (nie wiem jak jest teraz) Bardzo często konieczna jest też regeneracja pompy bo opiłkuje (u mnie tak było). Cena naprawy kosmiczna (u mnie około 18 tys - nowe wtryski + regeneracja pompy + wymiana) :shock:
Ja bym na Twoim miejscu sprzedał i pozbył się problemu zwłaszcza, że w tym silniku może się jeszcze wiele popsuć :>

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 18 sty 2019, 19:15

Będę robił na dniach uszczelnienie pokrywy głowicy, dam wtryski na maszynę.
Wtedy okaże się co w trawie piszczy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga