Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

nie odpala na ciepłym 3.0

Silniki wysokoprężne
malik1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 02 sie 2015, 18:01
Lokalizacja: Gorzów

nie odpala na ciepłym 3.0

Post autor: malik1 » 15 cze 2016, 14:58

Taka sytuacja 3.0 tdi jak silnik ciepły nie mogę odpalić po zgaszeniu

autko nie pokazuje na vagu błędów, rozrusznik kręci ale nie odpala

dopiero jak ostygnie 1-2h możne dłużej wtedy nie ma problemu

co może być przyczyną

czytałem, że czujnik temperatury cieczy, że czujnik położenia wału akumulator wykluczyłem na podmiance jest to samo, czytałem, że rozrusznik

może ktoś miał te objawy i pomoże.

Auto przebieg 200 tys

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 17 cze 2016, 08:53

jest taki czujnik walka na skrzyni on jest winowajca

malik1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 02 sie 2015, 18:01
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: malik1 » 24 cze 2016, 17:35

Wymieniłem czujnik położenia wału oraz czujnik temperatury cieczy i dzisiaj 40 st na dworze po kilku godzinach na słońcu i znów nie odpala

Co dalej?? Ktos pomoże

Siusior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 10 gru 2014, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Siusior » 28 cze 2016, 13:10

Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryski :( Mam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.

Pozdro :)

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 28 cze 2016, 17:17

dziwne ja nie slyszalem o takich objawach , zacinanie owszem ale zeby wogole nie palil

kubacky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 03 lip 2012, 15:11
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: kubacky » 28 cze 2016, 21:22

@malik1 ja miałem praktycznie identyczną sytuację, z tą różnicą, że VCDS wywalał czasami błąd czujnika G28 (czujnik prędkości obrotowej silnika). Silnik po nagrzaniu gasł sam z siebie i nie odpalił dopóki nie ostygł.
Dzisiaj wymieniłem ten właśnie czujnik i nic takiego nie ma już miejsca. Z tego co wiem to czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej silnika (G28) to ten sam czujnik w dwóch różnych miejscach.
Numer części BOSCHA, którą ja kupiłem to 0 261 210 145 (zapłaciłem 69zł), oryginalnie siedziała u mnie 0 261 210 179, na moje oko różnię się one tylko długością kabla. Mechanik bez problemu wsadził tą pierwszą.
Jeżeli masz się brać z wtryski to spróbuj najpierw ten czujnik wymienić. Mnie z robocizną wyszło 120zł, więc żadne pieniądze.

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 29 cze 2016, 21:34

witam ja tez dzis wymienilem ten czujnik z boscha pod skrzynia auto juz nie gasnie ale zauwazylem jakby czasami nie rowna prace silnika tak jakby telepalo nim moze trzeba wymienic tez ten drugi ? lub cos adoptowac ktos wie gdzie jest ten drugi ?

malik1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 02 sie 2015, 18:01
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: malik1 » 28 lip 2016, 08:21

Siusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryski :( Mam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.

Pozdro :)
czasami mi już nawet na zimnym nie odpala.

Jak to zdiagnozować, bo pod komputerem jak odpali pokazuje dawkowanie wtrysków w normie

chcę wiedzieć czy to na 100% wtryski

[ Dodano: 2016-06-30, 01:45 ]
kubacky pisze:@malik1 ja miałem praktycznie identyczną sytuację, z tą różnicą, że VCDS wywalał czasami błąd czujnika G28 (czujnik prędkości obrotowej silnika). Silnik po nagrzaniu gasł sam z siebie i nie odpalił dopóki nie ostygł.
Dzisiaj wymieniłem ten właśnie czujnik i nic takiego nie ma już miejsca. Z tego co wiem to czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej silnika (G28) to ten sam czujnik w dwóch różnych miejscach.
Numer części BOSCHA, którą ja kupiłem to 0 261 210 145 (zapłaciłem 69zł), oryginalnie siedziała u mnie 0 261 210 179, na moje oko różnię się one tylko długością kabla. Mechanik bez problemu wsadził tą pierwszą.
Jeżeli masz się brać z wtryski to spróbuj najpierw ten czujnik wymienić. Mnie z robocizną wyszło 120zł, więc żadne pieniądze.
To już zrobiłem i niestety to nie to od czasu do czasu nie odpala teraz nawet jak nie ma upałów nagle się pojawia problem nagle też znika, brak błędów na kompie

[ Dodano: 2016-07-27, 12:37 ]
Dodam, że jak jest gorąco i nie odpala na plaka odpala i jest ok

teraz pytanie czy to wtryski czy pompa wysokiego ciśnienia

[ Dodano: 2016-07-27, 12:42 ]
Siusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryski :( Mam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.

Pozdro :)

Sprawdziłem jedną rzecz po 8h stania w słońcu odpiąłem filtr paliwa i czy ruszy na plaka, Odpalił, więc teraz nasuwa się pytanie czy:

to wtryski na pewno czy pompa wysokiego ciśnienia czy jakiś czujnik na listwie od wysokiego ciśnienia.

bo jak by się wtryski lały to by kopcił a tu nic, jak coś w pompie to dlaczego po odpaleniu chodzi równo

może to coś nakieruje i znajdzie ktoś rozwiązanie

[ Dodano: 2016-07-27, 12:48 ]
Sprawdziłem jedną rzecz po 8h stania w słońcu odpiąłem filtr paliwa i czy ruszy na plaka, Odpalił, więc teraz nasuwa się pytanie czy:

to wtryski na pewno czy pompa wysokiego ciśnienia czy jakiś czujnik na listwie od wysokiego ciśnienia.

bo jak by się wtryski lały to by kopcił a tu nic, jak coś w pompie to dlaczego po odpaleniu chodzi równo

może to coś nakieruje i znajdzie ktoś rozwiązanie

[ Dodano: 2016-07-28, 08:21 ]
Siusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryski :( Mam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.

Pozdro :)
Jeżeli masz po lifcie jak ja to się już dowiadywałem, nie są one rozbieralne niestety i się zapiekają, że każdy chce się podjąć próby ich wyciągnięcia

daj info jak jest u ciebie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl