Taka sytuacja 3.0 tdi jak silnik ciepły nie mogę odpalić po zgaszeniu
autko nie pokazuje na vagu błędów, rozrusznik kręci ale nie odpala
dopiero jak ostygnie 1-2h możne dłużej wtedy nie ma problemu
co może być przyczyną
czytałem, że czujnik temperatury cieczy, że czujnik położenia wału akumulator wykluczyłem na podmiance jest to samo, czytałem, że rozrusznik
może ktoś miał te objawy i pomoże.
Auto przebieg 200 tys
nie odpala na ciepłym 3.0
@malik1 ja miałem praktycznie identyczną sytuację, z tą różnicą, że VCDS wywalał czasami błąd czujnika G28 (czujnik prędkości obrotowej silnika). Silnik po nagrzaniu gasł sam z siebie i nie odpalił dopóki nie ostygł.
Dzisiaj wymieniłem ten właśnie czujnik i nic takiego nie ma już miejsca. Z tego co wiem to czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej silnika (G28) to ten sam czujnik w dwóch różnych miejscach.
Numer części BOSCHA, którą ja kupiłem to 0 261 210 145 (zapłaciłem 69zł), oryginalnie siedziała u mnie 0 261 210 179, na moje oko różnię się one tylko długością kabla. Mechanik bez problemu wsadził tą pierwszą.
Jeżeli masz się brać z wtryski to spróbuj najpierw ten czujnik wymienić. Mnie z robocizną wyszło 120zł, więc żadne pieniądze.
Dzisiaj wymieniłem ten właśnie czujnik i nic takiego nie ma już miejsca. Z tego co wiem to czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej silnika (G28) to ten sam czujnik w dwóch różnych miejscach.
Numer części BOSCHA, którą ja kupiłem to 0 261 210 145 (zapłaciłem 69zł), oryginalnie siedziała u mnie 0 261 210 179, na moje oko różnię się one tylko długością kabla. Mechanik bez problemu wsadził tą pierwszą.
Jeżeli masz się brać z wtryski to spróbuj najpierw ten czujnik wymienić. Mnie z robocizną wyszło 120zł, więc żadne pieniądze.
czasami mi już nawet na zimnym nie odpala.Siusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryskiMam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.
Pozdro
Jak to zdiagnozować, bo pod komputerem jak odpali pokazuje dawkowanie wtrysków w normie
chcę wiedzieć czy to na 100% wtryski
[ Dodano: 2016-06-30, 01:45 ]
To już zrobiłem i niestety to nie to od czasu do czasu nie odpala teraz nawet jak nie ma upałów nagle się pojawia problem nagle też znika, brak błędów na kompiekubacky pisze:@malik1 ja miałem praktycznie identyczną sytuację, z tą różnicą, że VCDS wywalał czasami błąd czujnika G28 (czujnik prędkości obrotowej silnika). Silnik po nagrzaniu gasł sam z siebie i nie odpalił dopóki nie ostygł.
Dzisiaj wymieniłem ten właśnie czujnik i nic takiego nie ma już miejsca. Z tego co wiem to czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej silnika (G28) to ten sam czujnik w dwóch różnych miejscach.
Numer części BOSCHA, którą ja kupiłem to 0 261 210 145 (zapłaciłem 69zł), oryginalnie siedziała u mnie 0 261 210 179, na moje oko różnię się one tylko długością kabla. Mechanik bez problemu wsadził tą pierwszą.
Jeżeli masz się brać z wtryski to spróbuj najpierw ten czujnik wymienić. Mnie z robocizną wyszło 120zł, więc żadne pieniądze.
[ Dodano: 2016-07-27, 12:37 ]
Dodam, że jak jest gorąco i nie odpala na plaka odpala i jest ok
teraz pytanie czy to wtryski czy pompa wysokiego ciśnienia
[ Dodano: 2016-07-27, 12:42 ]
Siusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryskiMam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.
Pozdro
Sprawdziłem jedną rzecz po 8h stania w słońcu odpiąłem filtr paliwa i czy ruszy na plaka, Odpalił, więc teraz nasuwa się pytanie czy:
to wtryski na pewno czy pompa wysokiego ciśnienia czy jakiś czujnik na listwie od wysokiego ciśnienia.
bo jak by się wtryski lały to by kopcił a tu nic, jak coś w pompie to dlaczego po odpaleniu chodzi równo
może to coś nakieruje i znajdzie ktoś rozwiązanie
[ Dodano: 2016-07-27, 12:48 ]
Sprawdziłem jedną rzecz po 8h stania w słońcu odpiąłem filtr paliwa i czy ruszy na plaka, Odpalił, więc teraz nasuwa się pytanie czy:
to wtryski na pewno czy pompa wysokiego ciśnienia czy jakiś czujnik na listwie od wysokiego ciśnienia.
bo jak by się wtryski lały to by kopcił a tu nic, jak coś w pompie to dlaczego po odpaleniu chodzi równo
może to coś nakieruje i znajdzie ktoś rozwiązanie
[ Dodano: 2016-07-28, 08:21 ]
Jeżeli masz po lifcie jak ja to się już dowiadywałem, nie są one rozbieralne niestety i się zapiekają, że każdy chce się podjąć próby ich wyciągnięciaSiusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryskiMam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.
Pozdro
daj info jak jest u ciebie