Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BLB 2.0 140 KM] N75 zawór

Silniki wysokoprężne
Karol0821
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 23 lut 2016, 22:07
Lokalizacja: Glogow

[ BLB 2.0 140 KM] N75 zawór

Post autor: Karol0821 » 05 mar 2016, 21:29

Jeżeli auto wchodzi w tryb awaryjny czy może być powodem zawor n75
:-)

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 816
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Rocznik: 2022
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 05 mar 2016, 21:47

Ostro wymyślasz przyczyny w 2 założonych tematach, a wystarczy sprawdzić VCDS. Kolega w drugim temacie prawdopodobnie dobrze Ci sugerował, że to może być turbina, czyli za dużo powietrza i tryb awaryjny.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

Karol0821
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 23 lut 2016, 22:07
Lokalizacja: Glogow

Post autor: Karol0821 » 05 mar 2016, 22:53

Turbinę rozebrałam i zrobiłem geometrię

[ Dodano: 2016-03-05, 22:53 ]
I nie wymyślam tylko rozkładam ręce bo wszystko sprawdziłem
:-)

Awatar użytkownika
Arrni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 407
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
Imię: Arni
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Arrni » 06 mar 2016, 08:27

podlacz VCDS bo inaczej to polowe silnika niepotrzebnie rozbierzesz :) chociaz bys napisal kiedy wchodzi w tryb awaryjny w jakich okolicznosciach co sie dzieje ....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja