Mrugneła spirala auto zgasło i lipa..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Mrugneła spirala auto zgasło i lipa..
Panie...Panowie...
Mój kolega ma problem z autem. Pacjent A6C6 2009 rok, silnik 2.7 tdi CANA. W trakcie jazdy mrugneła parę razy spirala i auto zgasło, a jak zgasło to już bez możliwości odpalenia. Oto błędy :
009263 filtr cząstek stałych P24F zapełniony/zablokowany
000135 ciśnienie w systemie/na szynie paliwowej, P0087 003 za niskiej
J/w tylko 004 za niskie
000136 ciśnienie w systemie P0088 009 za wysokie
008224 czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym, zespół 2, P2020 001 nie zrozumiały sygnał
Po skasowaniu został pierwszy, ten od dpf. Udało się odpalić na plaka (chociaż nie wiem czy to był dobry pomysł) ale potem zgasł, no i tak jeszcze kilka razy, zaraz po odpaleniu gasł.
Jakieś wnioski?
Mój kolega ma problem z autem. Pacjent A6C6 2009 rok, silnik 2.7 tdi CANA. W trakcie jazdy mrugneła parę razy spirala i auto zgasło, a jak zgasło to już bez możliwości odpalenia. Oto błędy :
009263 filtr cząstek stałych P24F zapełniony/zablokowany
000135 ciśnienie w systemie/na szynie paliwowej, P0087 003 za niskiej
J/w tylko 004 za niskie
000136 ciśnienie w systemie P0088 009 za wysokie
008224 czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym, zespół 2, P2020 001 nie zrozumiały sygnał
Po skasowaniu został pierwszy, ten od dpf. Udało się odpalić na plaka (chociaż nie wiem czy to był dobry pomysł) ale potem zgasł, no i tak jeszcze kilka razy, zaraz po odpaleniu gasł.
Jakieś wnioski?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Zablokowanie DPF nie powoduje tego, że auto gaśnie. Przyczyną tego jest za niskie ciśnienie paliwa na listwie. Kiedy kolega wymieniał ostatnio filtr paliwa? Jeśli chodzi o DPFa, to podaj pomiary z grup 102 i 104 na zgaszonym i rozgrzanym silniku.
Problem z niskim ciśnieniem może być spowodowany czujnikiem przy pompie wysokiego ciśnienia, ale najpierw trzeba wyeliminować filtr paliwa. Tak zapytam z ciekawości, ile kolega ma paliwa w baku?
Problem z niskim ciśnieniem może być spowodowany czujnikiem przy pompie wysokiego ciśnienia, ale najpierw trzeba wyeliminować filtr paliwa. Tak zapytam z ciekawości, ile kolega ma paliwa w baku?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Ponad połowę (też myślałem że to pompa ),
Twierdzi że filtr zmieniany z dwa miesiące temu.
Myślałem o czujniku różnicy ciśnień ale w błędach tego nie ma...
Jeżeli dpf nie powoduje gasniecia silnika to czemu tylko ten błąd zostaje?
A jakie są objawy opiłkowania pompy wysokiego ciśnienia? Bo może to ona? Ale chyba w tedy nie odpali chyba nawet na plaka?
Twierdzi że filtr zmieniany z dwa miesiące temu.
Myślałem o czujniku różnicy ciśnień ale w błędach tego nie ma...
Jeżeli dpf nie powoduje gasniecia silnika to czemu tylko ten błąd zostaje?
A jakie są objawy opiłkowania pompy wysokiego ciśnienia? Bo może to ona? Ale chyba w tedy nie odpali chyba nawet na plaka?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Nie, nie odpowietrzalismy układu, po pierwsze po co? Po drugie jak jak nie chce odpalić?
Co do pompy, jak zopilkowala to chyba nie powinna już pracować tak aby silnik zaskoczył
?
On dzwonił do swojego mechanika no i ten stwierdził, po tych błędach, że to pompa. Ja jednak sceptycznie do tego podchodzę...
Co do pompy, jak zopilkowala to chyba nie powinna już pracować tak aby silnik zaskoczył

On dzwonił do swojego mechanika no i ten stwierdził, po tych błędach, że to pompa. Ja jednak sceptycznie do tego podchodzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
- Lokalizacja: Pomorze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Jeżeli wystąpiło opiłkowanie to do wymiany pompa, wryski i czyszczenie całego układu paliwowego.
Ta pompa w zbiorniku ma zazadanie tylko podać paliwo do tej wysokociśnieniowej a dopiero ta podaje ciśnienie.
W sumie teraz sobie gdybamy, jak na razie nie ma żadnych dokładniejszych wskazań. Metodami garażowymi nic kolega nie zdziała? Pozostaje ewentualnie dolać paliwa do pełna?
Ta pompa w zbiorniku ma zazadanie tylko podać paliwo do tej wysokociśnieniowej a dopiero ta podaje ciśnienie.
W sumie teraz sobie gdybamy, jak na razie nie ma żadnych dokładniejszych wskazań. Metodami garażowymi nic kolega nie zdziała? Pozostaje ewentualnie dolać paliwa do pełna?
Wczoraj miałem taką sytuację, zatrzymując się przed światłami auto zgasło. Uruchomiłem auto normalnie, przyjechałem kilka km zapaliła mi się kontrolka świec żarowych, auto straciło moc, wróciłem do domu otworzyłem maskę i zobaczyłem że w przezroczystym weżyku paliwowym płynie paliwo pomieszane z dużą ilością powietrza, a po podłączeniu vcdsa wyskoczył błąd p1063 fuel pressure regulation.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
U kolesia objawy identyczne tylko błędy inne
[ Dodano: 2017-10-27, 19:58 ]
Może powiem co wyszło i kolegi, tak dla potomnych....jednak zopilkowala pompa. Ponoć, jeżeli na kompie pokazuje na jednym czujniku za niskie ciśnienie a na drugim za wysokie to na bank wina pompy wysokiego ciśnienia. ( tak twierdzi mechanik ) Więc do wymiany wtryski, pompa, filtry, do czyszczenia cały układ paliwowy włącznie ze zbiornikiem paliwa
[ Dodano: 2017-10-27, 19:58 ]
Może powiem co wyszło i kolegi, tak dla potomnych....jednak zopilkowala pompa. Ponoć, jeżeli na kompie pokazuje na jednym czujniku za niskie ciśnienie a na drugim za wysokie to na bank wina pompy wysokiego ciśnienia. ( tak twierdzi mechanik ) Więc do wymiany wtryski, pompa, filtry, do czyszczenia cały układ paliwowy włącznie ze zbiornikiem paliwa