Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRE 2.0 140 KM] Małe ciśnienie doładowania i tryb awaryjny

Silniki wysokoprężne
MaxD89PL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 31 lip 2019, 17:32
Imię: Sebastian
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[ BRE 2.0 140 KM] Małe ciśnienie doładowania i tryb awaryjny

Post autor: MaxD89PL » 31 lip 2019, 18:03

Witam, panowie mam problem z niskim ciśnieniem doładowania, problem pojawił się parę miesięcy temu. Samochód łapie tryb awaryjny przeważnie na trasie, na 6 biegu i pod górkę w zakresie obrotów 2200 - 3300. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Jak kupiłem to auto 4 lata tego to także łapał notlaufa i strasznie nim trzęsło. W tedy jeszcze nie czytałem żadnych for i poprostu był wymieniony N75, czyszczony był dolot, wymiana wałków z ołówkiem, czyszczone kierownice w turbawce a i wymieniłem przepustnice(zwór egr), oraz chłodniczkę egr(pękła rurka na harmonijce). Po tym wszystkim autko śmigało do teraz bez trybu awaryjnego i bujania budą. Co prawda nie buja nim ale łapie notlaufa.

Co zrobiłem.
- Test sztangi i kontrola gruchy - sztanga mach gdzieś po 2-3cm a grucha trzyma
- kontrola przewodu od turbawki do intercoolera wygląda na cały, chodź było coś tam kiedyś rzeźbione. Nawet zrobiłem z drutu oporowego i gliceryny wytwornice dymu. W przewodzie było trochę oleju.
- Logi dynamiczne grupy 11 - widać duże braki doładowania na początku im dalej tym coraz lepiej.

Panowie czy to koniec turbawki a może to wina czujnika doładowania tego z boscha co jest na IC przykręcony? Ale na końcu obrotów dmucha ok 2 barów wiec?
Załączniki
chart.jpeg

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 01 sie 2019, 19:06

Odepnij przeplywke, widzę że n75 w ogóle nie jest wysterowany.
Jak turbo nie wyje i nie puszcza litry oleju to zostaw w spokoju.

Paxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2019, 22:53
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: Paxon » 08 sie 2019, 03:43

Mam u siebie ten sam problem. Przepływka sprawna, gdzie dalej szukac przyczyny?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja