Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ BMK 3.0 224 KM] Logi do oceny

Silniki wysokoprężne
Joseph23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 30 kwie 2014, 13:10
Lokalizacja: www

[ BMK 3.0 224 KM] Logi do oceny

Post autor: Joseph23 » 23 cze 2017, 09:42

Witam,

wczoraj rano po uruchomieniu samochodu, włączył się tryb awaryjny: mrugająca dioda świec żarowych. Samochód nie ma mocy.

Podłączyłem VCDS i czytałem troszkę o tym, identycznegi przypadku nie widziałem ale w podobnych ludzie wymianiali turbinę, sam nastawnik, lub tylko czujnik ciśnienia doładowania.

Bardzo bym prosił o pomoc:


Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 402 N HW: 4F0 907 401 B
Komponent: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 70230 259 88412
VCID: 28550C7B9B865A0181-807C

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
004118 - Zawór klapy obejścia filtra powietrza (N275)
P1016 - 001 - przerwa w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 19.8*C
Temperatura: 20.7*C
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw

013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 008 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0

000565 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0235 - 001 - przekroczona dolna granica regulacji - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 307226 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.06.15
Czas: 04:58:56

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2142 /min
Moment obrotowy: 280.8 Nm
Prędkość: 44.8 km/h
Ciśnienie rzecz.: 2131.8 mbar
Ciśnienie rzecz.: 1040.4 mbar
Ilość powietrza/Obr.: 470.0 mg/suw
Temperatura: 18.9*C

Z góry bardzo dziękuję!

[ Dodano: 2017-06-23, 09:42 ]
Dzisiaj odkręciłem obudowę filtra powietrza i na dole na nowo dopiąłem wtyczkę do czujnika. Tryb awaryjny na jakiś cas ustał, jednak pojawił się z powrotem tym razem już bez tej lini:

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
004118 - Zawór klapy obejścia filtra powietrza (N275)
P1016 - 001 - przerwa w obwodzie

Czyli to jednak turbo. I teraz nie wiem czy kupować regenerowany sterownik i sprawdzać? Czy macie jakieś inne pomysły? z góry dziękuję

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 23 cze 2017, 10:09

Przerabialem temat z nastawnikiem /sterownikiem turbosprężarki i z tego co się orientowałem to sterowników siemens VDO się nie regeneruje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl