Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Łańcuch i Termostat

Silniki wysokoprężne
mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

[ BMK 3.0 224 KM] Łańcuch i Termostat

Post autor: mas0n » 27 wrz 2018, 08:15

Łańcuch? odkąd ja kupiłem dwa razy zazgrzytał i dźwięk szurania utrzymywał się kilka minut. Oprócz lekkiej modulacji dźwięku również chmura niebieskawego dymu po odpaleniu. Później nie dymi. Pewnie uszczelniacze. Albo turbo... Jutro kolektor ssący spadnie u mechanika to zobaczę, ile syfu w nim jest. No tylko najbardziej mnie męczy że szum utrzymywał się kilka minut. We wszelkich opisach łańcucha ludzie piszą że to max kilka sekund.



A jeszcze coś. Silnik BMK 3.0 TDI. Temperatura na zegarach spada do 75 przy prędkości 80 km/h. Później znów rośnie i znów spada. Normalne? Raczej nie. Zapewne mogę podziękować mechanikowi, który zamiast znaleźć wyciek wlał mi uszczelniacz :/
W mieście zawsze równo 90 i w lecie łapał tą temperaturę po 5 km, teraz 90 st. nie osiągnął po 15 km. Czujnik temperatury z zegarów gdzie jest umiejscowiony? I gdzie drugi czujnik do kompa?

haribo.pl

Re: Łańcuch i Termostat

Post autor: haribo.pl » 27 wrz 2018, 20:41

Po tym co opisujesz to tak:
Rozrząd do wymiany
Termostat do wymiany
Wyciek pewnie gdzies z okolicy trojnika nad chlodnica egr (częsta usterka)
Moze tez sa uszczelniacze do wymainy wokol chlodniczki egr ,zerknij czy stoii plyn pomiedzy kolektorami.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja