Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6] kopci na jasno-niebiesko

Silniki wysokoprężne
jaskol1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
Lokalizacja: Marston Moretaine

[A6 C6] kopci na jasno-niebiesko

Post autor: jaskol1 » 19 paź 2008, 14:48

[A6 C6] (2.0 TDI) czesc wszystkim. mam taki problemik. Nie bierze oleju , plyn nie ucieka, nie pali wiecej niz zwykle. Jak go odpale na zimnym silniku to kopci na taki jasny szary ale pod slonce widac ze to jasno-niebieski. Po paru minutach przestaje i wszystko gra. spadku mocy nie zauwazylem. Jak go lekko przygazuje jak jest zimny to troche szarpie silnikiem. ma ktos moze pojecie co to moze byc? bo czytalem na forum kilka tematow i boje sie pomyslec ze moga to byc pierscienie. moze to jakas drobnostka ktora mozna sie latwo pozbyc.
Ostatnio zmieniony 19 paź 2008, 16:47 przez jaskol1, łącznie zmieniany 2 razy.
VODKA- connecting people

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2929
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 19 paź 2008, 16:28

_uwaga
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

jaskol1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
Lokalizacja: Marston Moretaine

Post autor: jaskol1 » 19 paź 2008, 16:47

Mam go od czerwca i rzadko kiedy przekroczyłem 4000 obr. Wskazówka nigdy nie przekroczyła 90 stopni
VODKA- connecting people

AndreCh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 09 paź 2008, 21:07
Lokalizacja: Monki/Bruksela

Post autor: AndreCh » 20 paź 2008, 18:32

Jasno niebiesko to na 90% bierze olej wiec albo pierscionki albo uszczelniacze zaworow.
A jesli sie myle to prosze o wybaczenie
Mialo sie Pare aut i znowu Audi

jaskol1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
Lokalizacja: Marston Moretaine

Post autor: jaskol1 » 20 paź 2008, 19:07

żadne pocieszenie ale dzięki będe się zastanawiał co dalej
VODKA- connecting people

kowal a6 19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 22 wrz 2008, 19:10
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: kowal a6 19 » 20 paź 2008, 19:34

postaraj się sprawdzić przepływomierz jeżeli za mało podaje na sterownik to może trochę kopcić na zimnym silniku taki sam objaw jest na nie sprawnej turbinie. Polecam każdy serwis MOTO GÂŁADYSEK Kraków i nie tylko lub AUDI SPORT KORASZEWSKI mam ich certyfikaty są solidni
PRAWDZIWA SIŁA TKWI....
TYKLO W TDI!!!!!!!!!!

jaskol1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
Lokalizacja: Marston Moretaine

Post autor: jaskol1 » 20 paź 2008, 20:40

Dzięki za radę. Postaram się sprawdzić to w miarę szybko. Dam zanać jaki rezultat <ok>
VODKA- connecting people

Awatar użytkownika
joker.007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2008, 18:01
Lokalizacja: woj. Lubelskie/Chełm
Kontakt:

Post autor: joker.007 » 21 paź 2008, 14:27

z tym kopceniem jest spory problem ,po sprawdzeniu go ASO Audi to na 100% wtryski paliwa, któreś ze wszystkich po prostu są do wymiany, :shock: koszt wymiany wszystkich to około 12tyś PLN :shock: lub istnieje możliwość dokładnego wykrycia który pada, ale to tylko serwis Audi ,praktycznie każde 3.0 TDI z przebiegiem od 150tyś km plus minus ma z tym problem ,oraz awaryjne są hydrauliczne napinacze łańcuszka rozrządu przy tym przebiegu .
pozdrawiam :-/ :-/ :-/ :shock: :shock:

:arrow: :arrow:
Ja u siebie wymieniłem jeden i wszystko wróciło do porządku.

Picias
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 24 sty 2009, 18:02
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Picias » 24 sty 2009, 18:22

Witam Wszystkich na Forum.
Mam taki problem a mianowicie audi czasami mi zadymi na niebiesko jak stoje i jak jade, a czasami jest tak ze niedymi mi na niebiesko podczas postoju i podczas jazdy, oleju mi nie bierze. Czy to znaczy ze silnik sie konczy:(?? Jak kupowalem to tak nie bylo, ale jak zatankowalem przez przypadek:/ ekodiesla do ciezarowek to zauwazylem takie objawy. Dodam jeszcze ze mam chyba terostat do wymiany, bo silnik ma ok 70 stopni i czy to tez moze byc przyczyna, bo jest niedogrzany??

Mav3ric
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 21 gru 2009, 18:05
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mav3ric » 25 maja 2011, 16:25

Może spróbować bezpośrednio wąż paliwa podczepić pod Liqui Moly Diesel Spulung i załatwi sprawe?

Awatar użytkownika
KrisP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:32
Lokalizacja: Eindhoven/Holandia

Post autor: KrisP » 26 maja 2011, 13:08

joker.007 pisze:z tym kopceniem jest spory problem ,po sprawdzeniu go ASO Audi to na 100% wtryski paliwa, któreś ze wszystkich po prostu są do wymiany, :shock: koszt wymiany wszystkich to około 12tyś PLN :shock: lub istnieje możliwość dokładnego wykrycia który pada, ale to tylko serwis Audi ,praktycznie każde 3.0 TDI z przebiegiem od 150tyś km plus minus ma z tym problem ,oraz awaryjne są hydrauliczne napinacze łańcuszka rozrządu przy tym przebiegu .
pozdrawiam :-/ :-/ :-/ :shock: :shock:

:arrow: :arrow:
Ja u siebie wymieniłem jeden i wszystko wróciło do porządku.

Jesli chodzi o wtryski to nie dokonca sie zgadzam z kolega ze przy okreslonym przegiegu trzeba to napewno wymienic. Ja od poczatku leje tylko V-power i wtryskuje jak nalezy (przejechane 207kkm).
Co do napinaczy to sie zgadzam ze w autach z pierwszych lat produkcji zaczynaja sie odzywac po ok 150kkm. Niedawno wymienialem i to po raz pierwszy (tylko gorny) z zalecenia rzetelnego serwisu Audi (w innych autoryzowanych twierdzli ze ten typ tak ma..). Grzechotanie ustalo i wg serwisu nie bedzie z tym napinaczem juz nigdy problemu.
Jak narazie:
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
album_personal.htm?user_id=16500

Pablo200
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 223
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:48
Lokalizacja: Śląski

Post autor: Pablo200 » 26 maja 2011, 17:44

Kolego a ja się mogę z Tobą założyć że wkrótce się znowu odezwie :)

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 26 maja 2011, 17:56

pewnie górny prawy wymieniłeś??

Awatar użytkownika
KrisP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:32
Lokalizacja: Eindhoven/Holandia

Post autor: KrisP » 27 maja 2011, 13:13

wymienialem prawy gorny a jesli chodzi o ponowna wymiane to jesli w ciagu 2 lat bedzie potrzeba wykonania takiej, to nie na moj koszt:)
Jak narazie:
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
album_personal.htm?user_id=16500

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl