[A6 C6] kopci na jasno-niebiesko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
- Lokalizacja: Marston Moretaine
[A6 C6] kopci na jasno-niebiesko
[A6 C6] (2.0 TDI) czesc wszystkim. mam taki problemik. Nie bierze oleju , plyn nie ucieka, nie pali wiecej niz zwykle. Jak go odpale na zimnym silniku to kopci na taki jasny szary ale pod slonce widac ze to jasno-niebieski. Po paru minutach przestaje i wszystko gra. spadku mocy nie zauwazylem. Jak go lekko przygazuje jak jest zimny to troche szarpie silnikiem. ma ktos moze pojecie co to moze byc? bo czytalem na forum kilka tematow i boje sie pomyslec ze moga to byc pierscienie. moze to jakas drobnostka ktora mozna sie latwo pozbyc.
Ostatnio zmieniony 19 paź 2008, 16:47 przez jaskol1, łącznie zmieniany 2 razy.
VODKA- connecting people
- Doc
- Administrator
- Posty: 2929
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
_uwaga
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 22 wrz 2008, 19:10
- Lokalizacja: Opolskie
postaraj się sprawdzić przepływomierz jeżeli za mało podaje na sterownik to może trochę kopcić na zimnym silniku taki sam objaw jest na nie sprawnej turbinie. Polecam każdy serwis MOTO GÂŁADYSEK Kraków i nie tylko lub AUDI SPORT KORASZEWSKI mam ich certyfikaty są solidni
PRAWDZIWA SIŁA TKWI....
TYKLO W TDI!!!!!!!!!!
TYKLO W TDI!!!!!!!!!!
- joker.007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 02 cze 2008, 18:01
- Lokalizacja: woj. Lubelskie/Chełm
- Kontakt:
z tym kopceniem jest spory problem ,po sprawdzeniu go ASO Audi to na 100% wtryski paliwa, któreś ze wszystkich po prostu są do wymiany, :shock: koszt wymiany wszystkich to około 12tyś PLN :shock: lub istnieje możliwość dokładnego wykrycia który pada, ale to tylko serwis Audi ,praktycznie każde 3.0 TDI z przebiegiem od 150tyś km plus minus ma z tym problem ,oraz awaryjne są hydrauliczne napinacze łańcuszka rozrządu przy tym przebiegu .
pozdrawiam
:shock: :shock:
:arrow: :arrow:
Ja u siebie wymieniłem jeden i wszystko wróciło do porządku.
pozdrawiam



:arrow: :arrow:
Ja u siebie wymieniłem jeden i wszystko wróciło do porządku.
Witam Wszystkich na Forum.
Mam taki problem a mianowicie audi czasami mi zadymi na niebiesko jak stoje i jak jade, a czasami jest tak ze niedymi mi na niebiesko podczas postoju i podczas jazdy, oleju mi nie bierze. Czy to znaczy ze silnik sie konczy:(?? Jak kupowalem to tak nie bylo, ale jak zatankowalem przez przypadek:/ ekodiesla do ciezarowek to zauwazylem takie objawy. Dodam jeszcze ze mam chyba terostat do wymiany, bo silnik ma ok 70 stopni i czy to tez moze byc przyczyna, bo jest niedogrzany??
Mam taki problem a mianowicie audi czasami mi zadymi na niebiesko jak stoje i jak jade, a czasami jest tak ze niedymi mi na niebiesko podczas postoju i podczas jazdy, oleju mi nie bierze. Czy to znaczy ze silnik sie konczy:(?? Jak kupowalem to tak nie bylo, ale jak zatankowalem przez przypadek:/ ekodiesla do ciezarowek to zauwazylem takie objawy. Dodam jeszcze ze mam chyba terostat do wymiany, bo silnik ma ok 70 stopni i czy to tez moze byc przyczyna, bo jest niedogrzany??
joker.007 pisze:z tym kopceniem jest spory problem ,po sprawdzeniu go ASO Audi to na 100% wtryski paliwa, któreś ze wszystkich po prostu są do wymiany, :shock: koszt wymiany wszystkich to około 12tyś PLN :shock: lub istnieje możliwość dokładnego wykrycia który pada, ale to tylko serwis Audi ,praktycznie każde 3.0 TDI z przebiegiem od 150tyś km plus minus ma z tym problem ,oraz awaryjne są hydrauliczne napinacze łańcuszka rozrządu przy tym przebiegu .
pozdrawiam![]()
![]()
:shock: :shock:
:arrow: :arrow:
Ja u siebie wymieniłem jeden i wszystko wróciło do porządku.
Jesli chodzi o wtryski to nie dokonca sie zgadzam z kolega ze przy okreslonym przegiegu trzeba to napewno wymienic. Ja od poczatku leje tylko V-power i wtryskuje jak nalezy (przejechane 207kkm).
Co do napinaczy to sie zgadzam ze w autach z pierwszych lat produkcji zaczynaja sie odzywac po ok 150kkm. Niedawno wymienialem i to po raz pierwszy (tylko gorny) z zalecenia rzetelnego serwisu Audi (w innych autoryzowanych twierdzli ze ten typ tak ma..). Grzechotanie ustalo i wg serwisu nie bedzie z tym napinaczem juz nigdy problemu.
Jak narazie:
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
album_personal.htm?user_id=16500
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
album_personal.htm?user_id=16500
wymienialem prawy gorny a jesli chodzi o ponowna wymiane to jesli w ciagu 2 lat bedzie potrzeba wykonania takiej, to nie na moj koszt:)
Jak narazie:
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
album_personal.htm?user_id=16500
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
album_personal.htm?user_id=16500