Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ BMK 3.0 224 KM] Kopcenie na biało

Silniki wysokoprężne
jankowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:29
Lokalizacja: Wrocław

[ BMK 3.0 224 KM] Kopcenie na biało

Post autor: jankowski » 29 cze 2013, 20:47

Mam problem kopcenia w mojej A6 .A mianowicie po odpaleniu zaczyna kopcić na biało przy czym jest odczuwalny gryzący zapach.Problem ten nie ustępuje nawet po rozgrzaniu.Dodam że wtryski są 100%sprawne i wszystkie pracują w granicy 0.Turbina też została wyeliminowana .Dodam że zapala się błąd recyrkulacji spalin.Mój mechanik twierdzi że to poważniejsza sprawa tylko nie wiadomo jaka.Proszę o pomoc bo biały dym w lusterkach doprowadza mnie do nerwicy.ÂŻadne płyny ustrojowe typu olej płyn chłodzący nie przybywają ani też nie ubywają.Dzięki za informacje

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 29 cze 2013, 21:11

Kolego,
jaki masz styl jazdy? jeÂździsz po mieście, czy poza?

Jeżeli jeÂździsz po mieście - to przyczyną może być filtr cząstek stałych -> sugeruję przepalić.

Druga myśl jaka mi się nasuwa to opóÂźniony zapłon.
<mysli>
SprawdÂź VAGiem kąt wtrysku

lub

awaria jednej ze świec, gdy niedogrzana mieszanka zostaje wyrzucona z układu wydechowego, będzie w postaci białej chmury.
no i jeszcze kiepskiej jakości paliwo.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2013, 21:28 przez fresh2002, łącznie zmieniany 2 razy.
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 29 cze 2013, 21:15

ja jednak stawiam na wtryski,bo to ze wartosci na kompie masz ok nic nie znaczy.wyciagnij je i daj do sprawdzenia na stole probierczym w boschu.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 29 cze 2013, 22:00

Również uważam podobnie jak tomcio77... Nie dalej jak wczoraj, widziałem w swoim mieście A6tkę, tak samo mocno kopcącą na biało <zalamka>

laser19821
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 29 sty 2012, 09:14
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: laser19821 » 30 cze 2013, 00:01

obstawiam wtryski zobacz wartości w grupie bodajże od 72 do 77 i wrzuć je na stronkę zobaczymy co i jak pozdro

jankowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jankowski » 30 cze 2013, 08:35

Panowie posłuchajcie wtryski były sprawdzane przez gościa który przerobił tych samochodów naprawdę dużo .Ponadto aby dobrze zdiagnozować wtryski sprawdza się je na komp Vas.Były kodowane a potem sprawdzane dawki korekcyjne.Wszystko ok.Z tego co wiem mój rocznik nie posiadał jeszcze DPF.Styl jazdy pon piąt wokół komina sob niedz trasa.Dlaczego zapala się recyrkulacja spalin może to świeca żarowa tak jak pisze kolega wyżej.Paliwo BP Ultimate.Nieraz jak jest ciepły potrafi się przyciąć przy odpalaniu tak na 1 sek.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 30 cze 2013, 09:24

jankowski, podajesz wszelkie symptomy padniętych wtrysków... Wtryski diagnozuje się 'na stole', a nie VCDSem <nono>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 30 cze 2013, 11:47

ani vasem,a juz objaw przycinania przy odpalaniu to na sete wtryski,moze nie wszystkie ale ktorys jest na wykonczeniu.nie czekaj tylko jedz do serwisu boscha(jakiegos ogarnietego)i niech wyciagna wtryski i sprawdza na stole.nie sluchaj gadania,ze jak komp pokazuje dobre wartosci to jest ok.pozdro

jankowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jankowski » 30 cze 2013, 14:44

Panowie przekonaliście mnie .Potrzebuję namiary gdzie dobrze by to w boschu sprawdzili.Mieszkam we Wrocławiu.Dzieki

laser19821
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 29 sty 2012, 09:14
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: laser19821 » 30 cze 2013, 17:47

najlepiej bedzie jak oddasz auto do specjalistów SSOPA SERWIS KOÂŁO RYBNIKA jestem z mazur i mam kawałek i tam serwisuje swoje auto ty masz z wrocławia niecałe 2 godz maja sprzęt i zdjagnozują ci na miejscu co jest nie tak pozdro

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 01 lip 2013, 06:30

Wszystko wskazuje na wtryski kolego, a VAS/VAG nie powie Ci nic konkretnego o kondycji wtrysków !

U Sopy nowe wtryski będą kosztować +/- 8 tyś zł, samemu wyrwiesz za 6 tyś zł montaż z 300 zł !

jankowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jankowski » 02 lip 2013, 19:58

Panowie dzwoniłem dzisiaj do Sopy i pan powiedział mi że jakie kolwiek sprawdzanie na stole w boschu to wywalanie pieniędzy w błoto. Trzeba wymienić wszystkie 6 na nowe . Nie wiem jak się odnośić do tego .Gdyby wszystkie wtryski były walnięte to chyba auto by nie jeÂździło .Proszę o opinie.Bo szkoda mi naraz wywalic 7 tysi.Apropo Sopy nie mają stołu .tylko komp ale to jhuż przerabiałem i niby wszystko jest ok .

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 02 lip 2013, 20:22

gladysek serwis w krakowie ogarnia takie rzeczy,zalezy tylko czy chce ci sie bujnac do nich.oni maja potrzebne maszyny do pelnej diagnostyki wtryskow.pozdro

jankowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jankowski » 02 lip 2013, 20:42

Jak to jest . Czy te wtryski nadają się do regeneracji czy nie . Na stronie autoryzowanego serwisu BOSCH Gładysek Kraków pisze że regenerują takie wtryski a większość opini które słyszałem że jest to niewykonalne.Jak to jest.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 02 lip 2013, 20:54

nie ma jeszcze technologii regeneracji wtryskow piezoelektrycznych.regeneruja wszystkie inne ale nie te.niektore serwisy sie glaszaja,ze regeneruja jednak ta regeneracja polega na czyszczeniu wtryskiwaczy w myjce ultradzwiekowej i moze jedynie troche pomoc wtryskom ktore sa zapieczone(maja wartosci dodatnie),a nie tym ktore leja...swoja droga dziwne,ze gladysek sie oglasza,ze regeneruja,a moze nie doczytales kolego i nie chodzi o piezoelektryki <mysli>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja