[ BMK 3.0 224 KM] Kopcenie na biało
[ BMK 3.0 224 KM] Kopcenie na biało
Mam problem kopcenia w mojej A6 .A mianowicie po odpaleniu zaczyna kopcić na biało przy czym jest odczuwalny gryzący zapach.Problem ten nie ustępuje nawet po rozgrzaniu.Dodam że wtryski są 100%sprawne i wszystkie pracują w granicy 0.Turbina też została wyeliminowana .Dodam że zapala się błąd recyrkulacji spalin.Mój mechanik twierdzi że to poważniejsza sprawa tylko nie wiadomo jaka.Proszę o pomoc bo biały dym w lusterkach doprowadza mnie do nerwicy.ÂŻadne płyny ustrojowe typu olej płyn chłodzący nie przybywają ani też nie ubywają.Dzięki za informacje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 432
- Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kolego,
jaki masz styl jazdy? jeÂździsz po mieście, czy poza?
Jeżeli jeÂździsz po mieście - to przyczyną może być filtr cząstek stałych -> sugeruję przepalić.
Druga myśl jaka mi się nasuwa to opóÂźniony zapłon.
SprawdÂź VAGiem kąt wtrysku
lub
awaria jednej ze świec, gdy niedogrzana mieszanka zostaje wyrzucona z układu wydechowego, będzie w postaci białej chmury.
no i jeszcze kiepskiej jakości paliwo.
jaki masz styl jazdy? jeÂździsz po mieście, czy poza?
Jeżeli jeÂździsz po mieście - to przyczyną może być filtr cząstek stałych -> sugeruję przepalić.
Druga myśl jaka mi się nasuwa to opóÂźniony zapłon.

SprawdÂź VAGiem kąt wtrysku
lub
awaria jednej ze świec, gdy niedogrzana mieszanka zostaje wyrzucona z układu wydechowego, będzie w postaci białej chmury.
no i jeszcze kiepskiej jakości paliwo.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2013, 21:28 przez fresh2002, łącznie zmieniany 2 razy.
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 139
- Rejestracja: 29 sty 2012, 09:14
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mrągowo
Panowie posłuchajcie wtryski były sprawdzane przez gościa który przerobił tych samochodów naprawdę dużo .Ponadto aby dobrze zdiagnozować wtryski sprawdza się je na komp Vas.Były kodowane a potem sprawdzane dawki korekcyjne.Wszystko ok.Z tego co wiem mój rocznik nie posiadał jeszcze DPF.Styl jazdy pon piąt wokół komina sob niedz trasa.Dlaczego zapala się recyrkulacja spalin może to świeca żarowa tak jak pisze kolega wyżej.Paliwo BP Ultimate.Nieraz jak jest ciepły potrafi się przyciąć przy odpalaniu tak na 1 sek.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 139
- Rejestracja: 29 sty 2012, 09:14
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mrągowo
Panowie dzwoniłem dzisiaj do Sopy i pan powiedział mi że jakie kolwiek sprawdzanie na stole w boschu to wywalanie pieniędzy w błoto. Trzeba wymienić wszystkie 6 na nowe . Nie wiem jak się odnośić do tego .Gdyby wszystkie wtryski były walnięte to chyba auto by nie jeÂździło .Proszę o opinie.Bo szkoda mi naraz wywalic 7 tysi.Apropo Sopy nie mają stołu .tylko komp ale to jhuż przerabiałem i niby wszystko jest ok .
nie ma jeszcze technologii regeneracji wtryskow piezoelektrycznych.regeneruja wszystkie inne ale nie te.niektore serwisy sie glaszaja,ze regeneruja jednak ta regeneracja polega na czyszczeniu wtryskiwaczy w myjce ultradzwiekowej i moze jedynie troche pomoc wtryskom ktore sa zapieczone(maja wartosci dodatnie),a nie tym ktore leja...swoja droga dziwne,ze gladysek sie oglasza,ze regeneruja,a moze nie doczytales kolego i nie chodzi o piezoelektryki 
