[ BMK 3.0 224 KM] Kontrolka świec żarowych ->
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Kiedyś miałem podobny problem w 1998 roku
samochód opel Kadett chyba 1300 PB... jeżdżę po mieście wszystko jest ok, a tylko wyjadę w trasę z 20-50 km i stoję...czasem po 20-30 minutach odpalił i było ok. Mechanicy przewalali gaźnik, cudowali przy silniku, proponowali nawet remont silnika, a powodem było zapchanie odpowietrzenia zbiornika paliwa. U Ciebie powód jest zapewne bardziej skomplikowany ale na wszelki wypadek sprawdź czy przy otwieraniu baku nie masz tam zbytniego podciśnienia zwłaszcza po jeździe.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
W moim przypadku był to czujnik ciśnienia paliwa, magik u którego naprawiałem twierdzi że go przeczyścił i nie ma potrzeby wymieniać (podobno te typy tak mają). Od tamtej usterki minął rok i autko śmiga bez problemu. Objawy miałem identyczne i ten sam nr. błędu.rafalpe pisze:Załóżmy, że to wina czujnika. Czy jak wymienię na nowy to problem zostanie rozwiązany?arczi0044 pisze:Obstawiam czujnik ciśnienia paliwa na listwie, potrafi się zacinać i objawy są właśnie takie jak opisałeś.
Oprócz czujnika obstawiam też zawór regulacji ciśnienia paliwa. Co myślicie?
- kuebk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
- Imię: Martin
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Popatrz tutaj jak jest skonstruowany uklad paliwowy: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_350.pdf.
Ewentualnie sprobuj na krotko podlaczyc pompe paliwa w baku i zobacz czy bedzie paliwo.
Ewentualnie sprobuj na krotko podlaczyc pompe paliwa w baku i zobacz czy bedzie paliwo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Miałem podobny błąd
17471 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 003 - Control Range Not Reached - Intermittent
Auto mi gasło tylko na wolnych obrotach i z czasem coraz częściej. Np. po 30 sekundach pracy, później od razu odpalało. Problemem okazała się pompa CR i uszkodzone wtryskiwacze (na skutek opiłkowania pompy). Nie wiem, czy masz takie same objawy?
17471 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 003 - Control Range Not Reached - Intermittent
Auto mi gasło tylko na wolnych obrotach i z czasem coraz częściej. Np. po 30 sekundach pracy, później od razu odpalało. Problemem okazała się pompa CR i uszkodzone wtryskiwacze (na skutek opiłkowania pompy). Nie wiem, czy masz takie same objawy?