[ BRE 2.0 140 KM] Kontrolka silnika i błąd świec
[ BRE 2.0 140 KM] Kontrolka silnika i błąd świec
Witam wszystkich użytkowników forum. Od jakiegoś czasu szukałem i przeglądałem forum w celu zasiegniecia informacji odnośnie Audi A6.
Od miesiaca jestem posiadaczem powyższego auta. Niestety pojawił sie "mały" problem.
Przy zakupie świeciła kontrolka silnika. Po podpięciu kompa, pokazalo uszkodzone świece.
Zakupiłem świece NGK i wszystko było ok. Po dwóch tygodniach ponownie zapaliła się kontrolka silnika i pokazuje błąd świec. Na poczatku na 3 cylindrach, obecnie na wszystkich.
Auto pali bez problemu, jeździ normalnie i gdyby nie ta świecąca kontrolka wszystko byłoby ok.
Po skasowaniu błędu kilka dni jest dobrze, a następnie kontrolka zaś sie zapala.
Czy ktoś miał podobną sytuację i mógłby coś doradzić?
Od miesiaca jestem posiadaczem powyższego auta. Niestety pojawił sie "mały" problem.
Przy zakupie świeciła kontrolka silnika. Po podpięciu kompa, pokazalo uszkodzone świece.
Zakupiłem świece NGK i wszystko było ok. Po dwóch tygodniach ponownie zapaliła się kontrolka silnika i pokazuje błąd świec. Na poczatku na 3 cylindrach, obecnie na wszystkich.
Auto pali bez problemu, jeździ normalnie i gdyby nie ta świecąca kontrolka wszystko byłoby ok.
Po skasowaniu błędu kilka dni jest dobrze, a następnie kontrolka zaś sie zapala.
Czy ktoś miał podobną sytuację i mógłby coś doradzić?
Ostatnio zmieniony 15 cze 2017, 21:16 przez Domin80, łącznie zmieniany 1 raz.
Błąd świecy lub przerwa w obwodzie, z tego co pamiętam. Auto było podłączane pod zwykłego kompa, nie Vaga.
To od razu spytam, czy jak podłączę pod vaga , to poda mi konkretnie kod błędu czy również ogólnie, że błąd świec?
Myślałem żeby wyjąć świece i sprawdzić czy rzeczywiście są uszkodzone. Jeśli tak, to winny mógłby być sterownik. Dobrze rozumuje?
To od razu spytam, czy jak podłączę pod vaga , to poda mi konkretnie kod błędu czy również ogólnie, że błąd świec?
Myślałem żeby wyjąć świece i sprawdzić czy rzeczywiście są uszkodzone. Jeśli tak, to winny mógłby być sterownik. Dobrze rozumuje?
W przyszłym tygodniu sprawdzę czy świece są faktycznie uszkodzone i postaram się podpiąć auto pod VCDSa. Wtedy będę pisał co wyszło.
[ Dodano: 2017-06-23, 11:35 ]
Wykręciłem świece i faktycznie okazało się, że są spalone.
Według systemu hurtowni motoryzacyjnej świece były przeznaczone do tego silnika.
Teraz wziąłem NGK 9864 i różnica między nimi jest taka, że te poprzednie miały napięcie 4V a te maja 7V.
To by wyjaśniało dlaczego padły.
Pojeżdżę trochę i dam znać czy wszystko gra czy dalej trzeba będzie szukać przyczyny.
[ Dodano: 2017-06-23, 11:35 ]
Wykręciłem świece i faktycznie okazało się, że są spalone.
Według systemu hurtowni motoryzacyjnej świece były przeznaczone do tego silnika.
Teraz wziąłem NGK 9864 i różnica między nimi jest taka, że te poprzednie miały napięcie 4V a te maja 7V.
To by wyjaśniało dlaczego padły.
Pojeżdżę trochę i dam znać czy wszystko gra czy dalej trzeba będzie szukać przyczyny.