[A6 C6 3.0 TDI] Koło pasowe
[A6 C6 3.0 TDI] Koło pasowe
Witam rozleciało mi się koło pasowe 3.0 TDI po lift , zamówiłem używkę przyszła co prawda inna budowa (z wybitego rocznika wychodziło że jest z 06 r ) założyłem niby wszystko się kręci ale przy zapalonym silniku widać że jest delikatne bicie na tym kole, wibracji żadnych nie ma jest dopuszczane delikatne bicie żeby to pracowało w miarę ok i to zostawić czy lepiej szukać 2 koła ?
kolego ja kupiłem nowe zamiennik za 450 zł moje było od nowości 250tyś przebiegu i sie już rozlatywało jak ci sie rozwali to używane to policz pasek + koło i oby ci paska nie wciągneło a jak nie masz asistance to laweta do tego nie opłaca sie a bez paska nie masz wspomagania i ładowania oraz chłodzenia silnika jehać sie raczej nie da ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Da się jechać w ten sposób
. Rok temu rozerwało mi pasek i dojechałem do ASO w Poznaniu ok. 16 km. Pasek został źle napięty po wymianie sprężarki klimatyzacji. Wystarczyło wymienić tylko pasek, a stary trochę powyciągać, bo był tu i tam
.
Do silnika CDYA pasuje koło pasowe o numerach:
» 059 105 251 AJ - wycofano 01/08/2010,
» 059 105 251 AT - wycofano 01/03/2013,
» 059 105 251 BN - aktualny numer (koszt w ASO ok. 1150 zł).
Zamiast kupować ponownie używane, lepiej chyba kupić nowe w ASO albo markowy zamiennik, np. CORTECO (koszt ok. 800 zł).


Do silnika CDYA pasuje koło pasowe o numerach:
» 059 105 251 AJ - wycofano 01/08/2010,
» 059 105 251 AT - wycofano 01/03/2013,
» 059 105 251 BN - aktualny numer (koszt w ASO ok. 1150 zł).
Zamiast kupować ponownie używane, lepiej chyba kupić nowe w ASO albo markowy zamiennik, np. CORTECO (koszt ok. 800 zł).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
djdejmian, jeśli ten post był skierowany do mnie, to nie martw się, ale podczas naprawy w ASO bardzo dokładnie przejrzeli wszystkie rolki, napinacz, koła pasowe i pompę wody. W serwisie nawet jak coś nie wygląda już na prawie nowe, to wymieniają, ponieważ są to dla nich dodatkowe pieniądze zarobione przy okazji. Po drugie, gdy naprawiasz w ASO dostajesz gwarancję na części oraz na wykonaną naprawę. Z tą gwarancją jest różnie, ale jak ma się znajomości, to jest
.
U mnie pasek był głównie na wygłuszeniu maski i na dolnej osłonie silnika.

U mnie pasek był głównie na wygłuszeniu maski i na dolnej osłonie silnika.