Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

klapy gaszace kolektora ssacego

Silniki wysokoprężne
Komboss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 23 maja 2010, 23:22
Lokalizacja: Dublin/Elbląg

klapy gaszace kolektora ssacego

Post autor: Komboss » 06 paź 2013, 12:28

witam. mam problem ze swoim bre multitronik. otoz problem polega na tym ze na zimnym silniku cięgno od klap kolektora otwierają się i zamykają co sprawia nierowna prace silnika po 2-3 minutach ustaje gdy auto się rozgrzeje. zauwazylem ze jak wyzuce na luz to przestyaje się tak dziac. co może być tego przyczyna i jaki zaworek elektryczny steruje tymi owymi klapami??? czy to porostu membranka może być trafiona i nie trzymać ciśnienia. proszę o pelen opis jak one się powinny zachowywać na zimnym i cieplym silniku oraz przy hamowaniu. może to działa na zasadzie dławienia silnika tak jak w ciezarowce???? proszę o jakies sugestie.

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 07 paź 2013, 17:29

Kolego nie wiem jak w silniku 2.0 tdi ale kolektor ssacy w 2.7 i 3.0 tdi nastwnik(silniczek)po dodaniu gazu odchyla klapy chyba od ok 1750 obr i ok 2550rpm klapy sa juz caly czas otwarte.Miales jakis blad na dashu?Podepnij pod kompa i sprawdz czy sa jakies bledy.Takze w vcsd mozna zrobic test nastawnikow .

Komboss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 23 maja 2010, 23:22
Lokalizacja: Dublin/Elbląg

Post autor: Komboss » 07 paź 2013, 23:14

witam. podpinalem pod kompa i żadnych błędów. patrzyłem że te klapy zmieniają pozycję po odpaleniu auta. napisz jak zrobić test. tylko że to wygląda na pracę na podcisnieniu.

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 08 paź 2013, 07:43

VCSD zrobisz tylko test czy nastawnik(silniczek)dziala poprawnie.Ale jezeli mowisz ze bledow brak <mysli>

Moze ktos z silnikem 2.0 TDI sie wypowie

Komboss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 23 maja 2010, 23:22
Lokalizacja: Dublin/Elbląg

Post autor: Komboss » 27 lip 2014, 21:35

blad jest tylko z solenoidy od poduszki silnika z reszta i tak nie wiem jaka funkcje ona sprawuje. moze ktos sie wypowie. oraz zauwazylem ze silnik fiksuje jak tylko popada albo jest wilgotno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja