klapy gaszace kolektora ssacego
klapy gaszace kolektora ssacego
witam. mam problem ze swoim bre multitronik. otoz problem polega na tym ze na zimnym silniku cięgno od klap kolektora otwierają się i zamykają co sprawia nierowna prace silnika po 2-3 minutach ustaje gdy auto się rozgrzeje. zauwazylem ze jak wyzuce na luz to przestyaje się tak dziac. co może być tego przyczyna i jaki zaworek elektryczny steruje tymi owymi klapami??? czy to porostu membranka może być trafiona i nie trzymać ciśnienia. proszę o pelen opis jak one się powinny zachowywać na zimnym i cieplym silniku oraz przy hamowaniu. może to działa na zasadzie dławienia silnika tak jak w ciezarowce???? proszę o jakies sugestie.
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Kolego nie wiem jak w silniku 2.0 tdi ale kolektor ssacy w 2.7 i 3.0 tdi nastwnik(silniczek)po dodaniu gazu odchyla klapy chyba od ok 1750 obr i ok 2550rpm klapy sa juz caly czas otwarte.Miales jakis blad na dashu?Podepnij pod kompa i sprawdz czy sa jakies bledy.Takze w vcsd mozna zrobic test nastawnikow .