[A6 C6 3.0 TDI] Ile pali w mieście?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Zelvaboi zgadza sie bo u mnie nie ma kola zapasowego mam tylko panne kit :shock:
Dzis wyzerowalem licznik i osculuje wokol 10,5l/100 po miescie przy delikatnym operowaniu gazem (plynnej jezdzie). Czasem pokaze 9.5 ale jak tylko ukaze mi sie prosta startowa z leszczyzna z tylu za mna - nie moge i nie potrafie spokojnie ruszyc
konsumpcja strzela w niebo :shock:
Dzis wyzerowalem licznik i osculuje wokol 10,5l/100 po miescie przy delikatnym operowaniu gazem (plynnej jezdzie). Czasem pokaze 9.5 ale jak tylko ukaze mi sie prosta startowa z leszczyzna z tylu za mna - nie moge i nie potrafie spokojnie ruszyc
konsumpcja strzela w niebo :shock:
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Jest dobrze schodze duzo ponizej 11/100km, obecnie 10.4l/100 jezdze delikatnie operujac gazem bez szarpania da sie :mrgreen:
Jesli byloby troche mniej czerwonych po drodze to spoko 10.0l/100km wyjdzie
Uwazam ze warto troche pocwiczyc plynna jazde i co ciekawe czas dojazdu taki sam jak przy cisnieciu gleby
Jesli byloby troche mniej czerwonych po drodze to spoko 10.0l/100km wyjdzie
Uwazam ze warto troche pocwiczyc plynna jazde i co ciekawe czas dojazdu taki sam jak przy cisnieciu gleby

Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Ja w trasie takiego nie mogę osiągnąćZelvaBOi pisze:Ja dzisiaj osiagnalem 8,0 przy jezdzie po Wawie (!) - w godzinach 8:30-11:00 (Wilanow, Powsin, Mokotow, Piaseczno), srednia predkosc wyszla 54 kmh. Plynna jazda, nie przekraczalem 75 kmh, plynne (nie mulowate) ruszanie ze swiatel i zdejmowanie nogi z gazu z duzym wyprzedzeniem przed swiatlami, kilka przyspieszen troszke ostrzejszych w ramach wyprzedzania malkontentow.

Nie wprowadzajcie w blad innych uzytkownikow.Arturos pisze:kolego ja też cisne po Wawie mam nowe wtryski i myślę że twój wynik to bzdura i średnie spalanie wg kompa to 13,6 a przy tankowaniu i tak wychodzi wiecej.ZelvaBOi pisze:Mi w Wawie wychodzi 11 max - jak ostro cisne i stoje na przemian w korkach.
Ale przyjemność z jazdy jest wielka i ja nie sprawdzam co chwila spalania, bo gdyby to było tak wazne do jeździłbym jakimś 1.4.
Irytuje mnie tylko jak goście na tym forum piszą ,że im pali po mieście 7,8,9 l -to albo nie mają tych fur lub nie dotykaja pedału gazu.
3.0 TDI szeroko i po bandzie - spalanie co to takiego ?

schodze regularnie w okolice 10l/100 po miescie :lol: (trzeba jednak przejechac wiecej niz 3 km:) ok? Ucze sie jezdzic oszczednie "tym zlomem wielgachnym"
W trasie spalil 6.6 l /100 :shock:
moze dlatego ze przebieg u mnie 44tys km;)
Probujcie i szukajcie a znajdziecie - uszy do gory Arturos
Czasem w glebe tez trzeba wcisnac :-P
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
- Modrzej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 301
- Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: londyn
moze i komp podal lepsze pomiary bo na rezerwie jest troche wiecej paliwa niz pokazuje a zalanie do pelna to umnie okolo 86 litrow i to nie zart przy 80l zaglondalem podspud bo sam niewiezylem az doslo do 100 funtow i dystrybutor ze wzgledow bezpieczenstwa sam sie wylonczyl moze by jeszcze z pul albo liter wszedl
896km Gorzów-Luxembourg
pod korek
przed chipem 800km i tankowanko (komp 11-12L)
po chipie spokojnie cała trasa na baku...i jeszcze na 50km w baku...
oponki 225/50/R17 GoodYear Eagle F1 GS-G3 XL
ÂŚrednia z kompa z reguły 160-170km/h - czas przejazdu mam około 6-7h...
czyli około 8,5-9L
pod korek
przed chipem 800km i tankowanko (komp 11-12L)
po chipie spokojnie cała trasa na baku...i jeszcze na 50km w baku...
oponki 225/50/R17 GoodYear Eagle F1 GS-G3 XL
ÂŚrednia z kompa z reguły 160-170km/h - czas przejazdu mam około 6-7h...
czyli około 8,5-9L
To Dobrze Idzie
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Dla mnie zachowanie kompa po zatankowaniu i tuż przed jest jak najbardziej normalne.
W pierwszym przypadku kasujesz mu wszystkie dane, więc zaczyna liczyć od początku. Duży zasięg może wynikać np z tego, że zatankowałeś w trasie, rozgrzany silnik + trasa i masz super zasięg. Wystarczy następny dzień przejażdżka po mieście i masz swoje 900 albo 800. Zresztą na początku po zresetowaniu gdzie byś nie jeździł to są spore wahania we wskazaniach.
Co do zachowania przy niskim poziomie paliwa to mała ilość paliwa w zbiorniku powoduje, że zmiana sposobu/warunków jazdy daje momentalnie zmianę wyliczeń.
Jak dla mnie te zachowania są jak najbardziej normalne. Być może według niektórych osób przydała by się większa bezwładność tych wyliczeń, ale śmiem przypuszczać, że wtedy pewnie pojawiły by się jakieś inne niedogodności.
W passku miałem identycznie.
W pierwszym przypadku kasujesz mu wszystkie dane, więc zaczyna liczyć od początku. Duży zasięg może wynikać np z tego, że zatankowałeś w trasie, rozgrzany silnik + trasa i masz super zasięg. Wystarczy następny dzień przejażdżka po mieście i masz swoje 900 albo 800. Zresztą na początku po zresetowaniu gdzie byś nie jeździł to są spore wahania we wskazaniach.
Co do zachowania przy niskim poziomie paliwa to mała ilość paliwa w zbiorniku powoduje, że zmiana sposobu/warunków jazdy daje momentalnie zmianę wyliczeń.
Jak dla mnie te zachowania są jak najbardziej normalne. Być może według niektórych osób przydała by się większa bezwładność tych wyliczeń, ale śmiem przypuszczać, że wtedy pewnie pojawiły by się jakieś inne niedogodności.

W passku miałem identycznie.