[ BPP 2.7 179 KM] Falowanie obrotów 2.7 BPP
[ BPP 2.7 179 KM] Falowanie obrotów 2.7 BPP
Witam Wszystkich
Przeczytałem wiele postów na temat falowania obrotów na tym i innych forach ale nigdzie nie moge znalesc źródła problemu...
Po odpuszczaniu gazu falują obroty, tylko jezeli sa ponizej 1500 obr. Nie odczuwam zadnych drgań itp.
Klapy wywalone, egr zaślepiony, samochod nie kopci, normalnie pali od strzała, korekty wtryskow pod vcds prawidłowe. Jakis pomysł jaki moze byc przyczyna?
Wrzucam filmik jak to wyglada:
Z góry dzieki za pomoc
Przeczytałem wiele postów na temat falowania obrotów na tym i innych forach ale nigdzie nie moge znalesc źródła problemu...
Po odpuszczaniu gazu falują obroty, tylko jezeli sa ponizej 1500 obr. Nie odczuwam zadnych drgań itp.
Klapy wywalone, egr zaślepiony, samochod nie kopci, normalnie pali od strzała, korekty wtryskow pod vcds prawidłowe. Jakis pomysł jaki moze byc przyczyna?
Wrzucam filmik jak to wyglada:
Z góry dzieki za pomoc
A6 C6 2.7 BPP Quattro TIP na lekkim modzie
224KM 474 NM
224KM 474 NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
No wlasnie, tez nie dawno obstawiałem przeplywke....
Typowe objawy konwertera to tez nie sa...
[ Dodano: 2020-05-18, 11:32 ]
A moze byc cos z przeplywka nie tak skoro na odłączonej i podłączonej wszystko jest tak samo? Roznica taka ze wywala check
Typowe objawy konwertera to tez nie sa...
[ Dodano: 2020-05-18, 11:32 ]
A moze byc cos z przeplywka nie tak skoro na odłączonej i podłączonej wszystko jest tak samo? Roznica taka ze wywala check
A6 C6 2.7 BPP Quattro TIP na lekkim modzie
224KM 474 NM
224KM 474 NM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga