[ ASB 3.0 232 KM] Dziwny gwizd przy przyspieszaniu - turbina
[ ASB 3.0 232 KM] Dziwny gwizd przy przyspieszaniu - turbina
Witam
od niedawna (okolo tygodnia) zauwazylem w C6 2007r 3.0tdi (197tkm) dzwiwny gwizd czy swist przy przyspieszaniu, pojawia sie on dopiero przy wiekszych obrotach, czy to moze turbinka powoli siada?
pozdrawiam
od niedawna (okolo tygodnia) zauwazylem w C6 2007r 3.0tdi (197tkm) dzwiwny gwizd czy swist przy przyspieszaniu, pojawia sie on dopiero przy wiekszych obrotach, czy to moze turbinka powoli siada?
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wszyscy taksówkarze, co nie zmienia faktu że jeśli gwiżdże to niedługo będzie nadawała się do regeneracji, albo straci moc i wywali błąd.antonio_ pisze:znasz takiego kolesia który latał na mineralnym 3.0?
bez przesady
Na żywotność przekłada się jakość oleju, ale bardziej to jak kto użytkuje auto!.
W tym modelu rzadko siadają turbiny, częściej nastawniki.
Przełączyłem nie pomogło, gwizd zamienił się w metaliczny nawet bardziej (jak to majster powiedział "drapanie pazurami po metalu"). Auto stoi w warsztacie. Oględziny zaczną się od turbiny, ale podobno uszczelka przy kolektorze wylotowym, nieszczelna powodować może też dziwne metaliczne gwizdy. Auto ciągnie normalnie i nie dymi. Napiszę jak zdiagnozują. Byle to nie było wypalenie tłoka, bo mnie straszył kapitalką. Dodam, że gwizd przyszedł nagle, nie nasilał się tygodniami, więc trochę bardziej prawdopodobne, że może jednak jakaś uszczelka.rafal1985 pisze:Tak. U mnie przyczyną była sprężarka klimy. Chłodziła jak oszalała, ale lekko gwizdała, po jej wymianie cisza. Wymieniłem na fabrycznie nową sprężarkę (nieregenerowana, ani używana) z GOLFA 7 w dobrej cenieTrzeba tylko dać dłuższy pasek MICRO
Przełącz na ECON i zobaczysz czy przestanie.