Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ASB 3.0 232 KM] Czy można usunąć recyrkulację spalin

Silniki wysokoprężne
mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 21 gru 2011, 00:55

Peter22 doskonale sobie zdaje sprawę jaki jest koszt nowego ori DPF-a i jednorazowo nie są to małe koszta, ale patrząc przez pryzmat kilometrów jakie na nim przejechałem jak do tej pory, nie jest to suma skandalicznie wysoka. Wtrysków też jeszcze nie wymieniałem chociaż widzę, że pojawiają się już u mnie pierwsze objawy ich zużycia, więc chyba już niedługo przyjdzie na nie czas... Auto generalnie robi długie trasy, więc technicznie musi być sprawne 100% Wystarczy przejechać się np. w głąb Niemiec swoim autem z wyciętym DPF-em i spotkać zielonych Panów wyposażonych w sprzęt jak z misji na marsa, którzy jadąc za pojazdem potrafią zmierzyć ilość toksycznych substancji jakie wytwarza, nie miałem jeszcze przyjemności ich poznać osobiście, ale znam ludzi którzy poznali....nie było tanio.

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 22 gru 2011, 23:15

Piotruś czy chodzi o tą metodę z zamkniętym obiegiem paliwa z płynem na wolnych obrotach aż do wypalenia całości?.Podejrzewam, że u mnie nie przyniesie ona miarodajnych efektów, ponieważ te moje pierwsze objawy kończących się wtrysków wynikają chyba bardziej z wypracowania iglic i rozpylaczy(260tys.km.) niż z zabrudzenia. Po kilku dniowym postoju gdy np. auto nie jest odpalane 2dni, podczas jazdy zanim wskazówka temperatury drgnie, mam falowanie obrotów, np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania na sprzęgle. Dolegliwość ta znika po rozgrzaniu silnika i nie występuje gdy auto jest używane na co dzień.

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 24 gru 2011, 15:32

Piotruś pisze:
mkfryzjer pisze:Piotruś czy chodzi o tą metodę z zamkniętym obiegiem paliwa z płynem na wolnych obrotach aż do wypalenia całości?.
"Mniejwięcej" tak :) ... .Użyłem słowa "mniejwięcej" dlatego, że (zaleznie od producenta) istnieje kilka systemów oczyszczania instalacji wtryskowych ale wszystkie zmierzają do tego samego celu w podobny sposób.
Celowo opisałem tą metodę tak ogólnikowo, aby żaden z użytkowników nie próbował tego robić na własną rękę, bo takie eksperymenty mogą się źle skończyć dla domowego budżetu :]
Piotruś pisze:Podjedź do bardzo porządnego diagnosty, który kompleksowo ustali stan wszystkich elementów układu wtryskowego. Falowanie może wynikać między innymi z problemów z utrzymaniem właściwego ciśnienia w szynie CR (a więc potencjalnie może to być np. pompa lub zawór) ... .

Oczywiście wszystko co napisałem powyżej to tylko kilka z wielu innych możliwości. Moim jedynym zamierzeniem było skierowanie Twojej uwagi na potrzebę wykonania bardziej wnikliwej diagnostyki zanim zaczniesz wydawać pieniądze ... .
Jeżeli objawy będą się nasilać lub wystąpią jakieś inne zakłócenia w pracy silnika, na pewno tak zrobię, sam nic w tym silniku nie kombinuje,wolę dać do fachowca, człowiek ma wtedy "robotę" a ja spokojną głowę <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja