Przeję od razu do tematu.
A6 Avant przebieg 172 tys.
Od jakiegoś czasu zauważyłem ,że mój silnik pracuje nierówno. Czuć wibrację tak jakby 1 cylinder niedomagał.
Pojechałem do serwisu audi i stwierdzono ,że na 5 wtryskiwaczu zauważono niewielkie przekroczenie korekcji czy jakoś tak

Powiedziano mi także ,że wtryski wymienia się albo wszystkie albo 1.
Potem było czyszczenie wtrysków clean jet ,które niewiele dało.
Oto moje logi sprzed czyszczenia. Po prawie takie same ,więc nie sensu wklejać.
Group 072 >>> 4.0 ms 16.0 ms 28.0 ms
Group 073 >>> 6.0 ms 12.0 ms 20.0 ms
Group 074 >>> 2.0 ms 26.0 ms 24.0 ms
Group 075 >>> 8.0 ms 22.0 ms 26.0 ms
Group 076 >>> 8.0 ms 36.0 ms 30.0 ms
Group 077 >>> 6.0 ms 14.0 ms 24.0 ms
Group 013
0.14 mg/str Inj. Quantity
0.05 mg/str Inj. Quantity
-0.09 mg/str Inj. Quantity
Group 014
0.05 mg/str Inj. Quantity
0.19 mg/str Inj. Quantity
-0.38 mg/str Inj. Quantity
Teraz pojawiło się cykanie/syczenie , przybyło oleju. Nie kopci.
Teraz mam kilka pytaĂą do Was.
Dlaczego u mnie wszystkie korekcje są na plusie?
Przecież zazwyczaj są na minusie.
Czy warto podjąć próbę wymiany 1 wtrysku w warsztacie który nie robił tego w audi ale np w mercedesie cdi tak?
Ogólnie ludzie z serwisu Opla.
Czy potrzeba do tego blokadę rozrządu?
Może jakieś dodatkowe wskazówki?
Sprawa jest dość pilna bo 15 czerwca wyjeżdżam i chciałbym zostawić żonie sprawne auto.
O przebiegu wydarzeĂą będę informował na bieżąco.